Cobblepot
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft er iemand een tweedehands baar te koop en bumper plates
welke baar is geschikt voor crossfit en hoe kan ik er aan komen

Even een update; ben zelf voor een Westside Power Bar gegaan;
http://www.roguefitness.com/westside-power-bar.php
schijnt wat harder te zijn (minder whip) en scherpe (center) knurling.

Even een update; ben zelf voor een Westside Power Bar gegaan;
http://www.roguefitness.com/westside-power-bar.php
schijnt wat harder te zijn (minder whip) en scherpe (center) knurling.
Iedere bar zal krom zijn na het vallen in een rack.goede keus! Mijn rogue bar is al krom omdat ik hem in het rack liet vallen. Volgende keer koop ik ook die bar.
goede keus! Mijn rogue bar is al krom omdat ik hem in het rack liet vallen. Volgende keer koop ik ook die bar.
mogen we foto's verwachten?
Dit was ook een kandidaat voor mij, maar toen was levertijd etc. nog onbekend dusja...
Iedere bar zal krom zijn na het vallen in een rack.
Was je buiten dit ongeluk dan ontevreden over de rogue bar?
Ik vraag me af hoe je hem kan laten vallen? Squat je dan high bar?
Als ik normaal low-bar Mark Rippetoe stijl squat (met mijn duimen boven de stang) kan ik hem niet laten vallen.
Dan alsnog, kan je niet net zo makkelijk gewoon iets lager dan normaal zakken en hem wat zachter op de spotters leggen?
Als je hem zo makkelijk naar achter zou kunnen gooien zou je dan niet net zo goed met bumpers en een platform buiten het rack kunnen squatten?
Dat klopt. Ondervond jij met je stats al hinder van de whip?Dit is gewoon een erg goede bar. Maar de Westside bar is wat stijver.
De Rogue klantenservice chat is trouwens wel heel vriendelijk. Ik vroeg iets en kreeg als antwoord: "Hi ZB, how are you doing today?"