Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Wat is jullie mening omtrent de [Link niet meer beschikbaar]?
Ik zou de bar voornamelijk gebruiken voor bench presses, front squats en olympic lifts (hang cleans, hang snatch) met atleten die competitief bezig zijn in teamsporten (dus geen powerlifters die 300+kg's liften).
Ik zou een 5tal bars willen aankopen, dus ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Groot verschil met bijvoorbeeld de Rogue Bar?
ik heb deze bar, en voor het zware werk doet hij gewoon wat hij moet doen, de knurling is scherper dan een crap FS barbell maar nu ook niet superscherp. het enige dat niet zo fantastisch is zijn de sleeves imo, ze draaien niet zo fantastisch en hebben speling van voor naar achter, van boven naar onder

ik moet er wel bij zeggen dat de mijne een factory second en voor veel minder geld heb gekregen, dus sommige van de problemen met mijn bar zijn wss niet bij elke bar.
desondanks doet mijn bar het heel goed, de 28mm, voelt solide bij de powerlifts en oly lifts, heb er wel maar 105kg mee gepowercleaned, en na 150kg zit er al wat whip in de bar.
dus als het gewoon voor het harde werk is en de bar mag wat hebben, gewoon de deze pakken, ik heb er al 140+kg powershrugs mee gedaan vanop de pins en ze staat alvast niet krom
wat mss wel was gebeurd met mijn FS bar. als je een mooiere kwalitatievere bar wilt best de Rogue bar, en mss dat de groepsaankoop bij rogue je even goedkoop uitkomt als de strengthshop bar