Fitness Seller

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Rogue, Westside of Texas power bar?

Heb de rogue westside powerbar, ben er erg over te spreken. Geen idee of het wat zegt, maar bij Rogue raden ze hem aan als je voor pl traint.

Iedereen kan trouwens gerust keer mee trainen als je de halter wil testen, omgeving amersfoort.

Heb de texas power bar, strength shop weightlifting bar en de Rogue bar.

Rogue bar had ik als eerste, maar voor olympic lifts kies ik altijd de strength shop bar en voor power lifts de texas power bar. Rogue bar zit er precies tussen in, fijne bar voor CrossFit trainingen (wat ik ook doe).

Als je ze wilt komen testen ben je welkom in Wormer.

Moet ik me bij de Rogue bar zorgen maken om de tensile strength van 155K tov 185K van de TPB?
Scheelt toch een pak geld die twee en vermits ik met mijn gewicht rond 250 kg max ga deadliften, denk ik niet dat de TPB nodig is...

Als je een gewone Rogue bar neemt (niet de power bar) hoef je je geen zorgen te maken...
Rogue geeft een levenslange garantie tegen buigen, uiteraard niet door het vallen op een box of op safeties.

Zou echt niet zonder center knurl willen squaten.

Denk dat die Tensile Strength wel voldoende is van de Rogue Power Bar.

Ik dènk dat ook ik voor de Rogue powerbar zal gaan. Prijs is ook wel de max wat ik overheb voor een barbell, en voorlopig is zo'n bar veel beter dan ik nodig zal hebben qua belastbaarheid. Maar ik wil gewoon voorkomen dat ik 2x in mn leven een barbell moet kopen, liever een keer een goede.

Waar woon je precies? Ik zoek nog mensen om samen te kopen en te besparen op verzending. We zijn met twee voorlopig en hebben nog geen haast.

Omgeving Den Haag, kunnen we daar iets mee? Wel interesse in.

aan 10 geraak je niet zo snel..Anders zoek ik ook nog 9 mensen van omgeving gent..:p

Jammer dat de meeste van jullie dan weer uit het zuiden komt. (of België) Ik zou ook wel eens graag een goede betaalbare bar willen kopen, maar heb geen paypal. :mad:

Je hebt op 1 2 3 een account.

Waar kom jij vandaan dan Johan? Regio?

Overpelt is zinloos, brandstofkosten zijn dan veel hoger dan verzendkosten, en om nou in de trein met mn 2.20 staaf te lopen, ik zou er wel trots op zijn, maar om hem nou meteen overal te laten zien. :+

Waar kom jij vandaan dan Johan? Regio?

Overpelt is zinloos, brandstofkosten zijn dan veel hoger dan verzendkosten, en om nou in de trein met mn 2.20 staaf te lopen, ik zou er wel trots op zijn, maar om hem nou meteen overal te laten zien. :+

Ik kom uit Friesland, ook niet echt om de hoek voor de meeste hier. Als je met een aantal mensen besteld scheelt het nogal een pak geld denk ik.

Lijkt me wel lastig om met een barbell de trein in te gaan, zal wel mooi zijn hoe anderen erop reageren!

Ja precies dan kunnen wij ook weinig betekenen voor elkaar.

Ja dat dacht ik wel. Is niet erg, ik zal er gewoon voor sparen en een nieuwe bar kopen wanneer mijn huidige bar zijn max gewicht van 200 kg heeft bereikt.

Terug
Naar boven