Fitness Seller

Kwark en tips

• Topic Starter Topic Starter
hee sorry voor de laatste dagen niet gereageerd,

maar het gaat allemaal heel goed behalve de eieren maar nootjes lukt nu en dan gaat steeds beter en heb dinsdag gefitnist en dat ging ook heeel goed =D

hee sorry voor de laatste dagen niet gereageerd,

maar het gaat allemaal heel goed behalve de eieren maar nootjes lukt nu en dan gaat steeds beter en heb dinsdag gefitnist en dat ging ook heeel goed =D

Goed zo, topper! :1e: :cheer::clap:

Als de eieren lastig zijn, kun je ook wat plakjes vlees (kipfilet, kalkoenfilet, rauwe ham, rookvlees of zoiets) om je augurken/uitjes wikkelen en hoppa! Dan krijg je ook je eiwitten binnen.

Ga zo door! :)

• Topic Starter Topic Starter
Goed zo, topper! :1e: :cheer::clap:

Als de eieren lastig zijn, kun je ook wat plakjes vlees (kipfilet, kalkoenfilet, rauwe ham, rookvlees of zoiets) om je augurken/uitjes wikkelen en hoppa! Dan krijg je ook je eiwitten binnen.

Ga zo door! :)

OK dat moet wel lukken :)

en als het volgende week nog zo goed gaat mag ik 2x in de week fitnessen van ons mam

Dus dan ga ik lekker trainen :)

hoe lang duur 't eigelijk voordat je resultaat ziet?

OK dat moet wel lukken :)

en als het volgende week nog zo goed gaat mag ik 2x in de week fitnessen van ons mam

Dus dan ga ik lekker trainen :)

hoe lang duur 't eigelijk voordat je resultaat ziet?

Ik denk dat jij erg snel resultaat zult zien. :) Ik weet bijna zeker dat je spieren staan te popelen om te groeien en sterker te worden, dus als je goed eet en regelmatig gaat trainen, zal je zien dat je binnen de kortste keren een stuk sterker wordt! :)

succes man het gaat de goede kant op! :thumb:

Terug
Naar boven