MuscleMeat

kwark en visolie

Nee, je kan die muesli beter nemen nadat je 2 uur hebt geslapen. Moet je even de wekker zetten en je kom muesli op je nachtkastje. Daarna weer verder slapen.

Dan maak je meer testosteron aan = meer spiermassa.

Wat zit jij nou weer te ijlen,
je moet eerst 3uur geslapen hebben.

kwark op brood ???

ik heb het geprobeerd gisteren avond maar 500gr dat krijg ik echt niet binnen, vieze smaak en het plakt inje mond. nu heb ik het tussen boterhammen gesmeerd. zo krijg ik ook de eiwitten binnen.
*barst uit in lachen* Ik heb de laatste 4-5 maanden elke avond 500 g kwark geconsumeerd. Volgens mij komt dat neer op 75 kg kwark? Nou ja, stel je niet aan en eet die handel!

• Topic Starter Topic Starter
als ik dat zo ni binnen krijg! wat is daar zo erg aan?

visolie, maakt niet uit welke, let op de hoeveelheid werkzame stoffen, je wilt op zoek gaan naar omega-3 . er zijn tig varianten visolie te krijgen, die eiwitten, eet 6 keer per dag, dan is er vast wel een tijdstip dat jij tot jouw eiwitten kwarkmoment kunt bombarderen. bijv. 4 uur 's middags, doet het bij mij goed.

ik ben ook van plan om te beginnen met kwark eten. heb mij de magere kaas van milsa gekocht in de aldi 11.1g eiwitten per 100g. ik ben van plan dit te eten met musli ook van de aldi.
nu vraag ik mij juist af wanneer ik het juist moet eten en hoeveel??
smorgens als ontbijt 500gr en savonds voor het slapen gaan 500gr of andere hoeveelheden en tijdstippen??
en ik heb ook vernomen dat visolie goed schijnt te zijn voor de concentratie enzo tijdens de training klopt dit? en wanneer zou ik deze dan moeten nemen?

Graag goede raad want hij is welkom:)

1: gewoon magere kwark eten, zit minst kh en vet in.
2: musli eten? waarom? zit bom vol suikers.
3: omega kan je gewoon over de dag gespreid slikken.

Beetje bruisend water in de magere kwark doen en dan opkloppen, word dan luchtiger, een appel snijden en erin doen en dan een beetje vloeibare zoetstof, lekker.

Terug
Naar boven