Fitness Seller

KWARK Review's Topic

altijd bij de boni zeer lekker

Ik ga morgen meteen nr de aldi!:D

Kaufland eigenmerk
Speisequark
250 gram
eiwit: 12.2
kh:3.9
vet:0.3

PRIJS: 0.44 of 0.40
Lekker dik met veel eiwitten

wmjziq.jpg

Mona - 750g
Half volle bananen kwark

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voedingswaarde per 100g

500kj ( 120kcal )
eiwit - 5,9g
Koolhydraten - 15,5g
vet - 3,4g

Mijn ervaring:
Heel erg lekker, mijn voorkeur ligt bij alles vaak bij bananen, deze keuze bevestigd het maar weer! Is makkelijk weg te werken!
Is een grote beker ( 750g inhoud ) en heeft een goed te sluiten deksel :D

Kosten : 2,15 euro!

slecht ronniej, dat is een lekkernij.
daar begon ik mee toen ik een rookie was op het gebied van kwark.

Het huismerk van Makro heeft ook kwark. 12,9 gram eiwit per 100gram, dus dat is wel netjes. Alleen is het echt heel smerig, de smaak is verder prima alleen het is een soort cementachtige substantie..

+1, smerige shit maar als je er een shake van maakt wel goed te doen (hoewel de shake dan met erg veel water aangemengd moet worden).

Het moet wel lekker blijven imo, er gaat zo ook meer in net even het hele potje :D!
je zou hem lekker kunnen maken als je het niet weg krijgt, met zelf bananen erin te doen, maar heb je wel weer carbs. of een whey schep

waarom ben ik nog wakker ron XD?

je zou hem lekker kunnen maken als je het niet weg krijgt, met zelf bananen erin te doen, maar heb je wel weer carbs. of een whey schep

waarom ben ik nog wakker ron XD?

Dude geen flauw idee waarom je dat nog bent.

Mij gaat het erom, dat het makkelijk is, goed weg te kanen. Prima Kwark dus imo :D! Geen hoge eiwit dosis, maar dat compenseer ik door meer te eten !

3547-k-magnatkwark.jpg

Magere koningskwark, al jaren.

50 cent

Voedingswaarde per 100 gram:

Kcal: 55
eiwit: 8,8
kh: 4,8
vet: 0,1

Ik heb he-le-maaal geen moeite met het wegkrijgen van kwark.

volle kwark van de AH 10 gr vet en 8,8 gr eiwit, smaakt heerlijk romig en bevat goede natuurlijke vetten.

zit er zoveel verschil in?? valt toch wel mee??? magera kwark is toch magere kwark???

Als je 8 kilo per week eet qua prijs wel:D

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

C1000 Franse magere kwark. Voedingswaarde zijn niet gigantisch. Niet veel eiwitten maar ook niet veel kh's gelukkig. Deze kwark heeft een een zachte smaak en structuur wat hem erg lekker maakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingswaarde per 100g
Energie 180 kJ / 43 kcal
Eiwit 7,5g
Koolhydraten 3.3g
Vet 0.1

C1000 is ook mijn favoriet, de smaak is goed (met een klein beetje honing toegevoegd ;) ) en de structuur is lekker vloeibaar; je kan hem bijna wegdrinken waardoor je hem zo hebt weggewerkt zonder een opbeblazen gevoel.
Daarnaast is hij niet te duur.

Magere Kwark Jogging (Aldi). Deze heb ik zelf altijd, is de 'beste' hier in de buurt te verkrijgen. Smaakt prima absoluut niet zuur en klontert niet.
3127.jpg

Voedingswaarde per 100g
Energie 214 kJ / 50 kcal
Eiwit 8.9g
Koolhydraten 3.7g
Vet 0.0g

op mijn bakkie jogging staan andere voedingswaarden..
E: 10,31g
K: 4g
V: 0,18g

Welke kwark zit nou het meeste in wat goed is voor de bb,er ?

Terug
Naar boven