Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Die van De Lelie is idd echt lekker, smaakt totaal niet zuur en is lekker romig
Mijn toppertje![]()
Bah man de lelie is spuugvuile rommel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van De Lelie is idd echt lekker, smaakt totaal niet zuur en is lekker romig
Mijn toppertje![]()

slecht ronniej, dat is een lekkernij.
daar begon ik mee toen ik een rookie was op het gebied van kwark.
!Het huismerk van Makro heeft ook kwark. 12,9 gram eiwit per 100gram, dus dat is wel netjes. Alleen is het echt heel smerig, de smaak is verder prima alleen het is een soort cementachtige substantie..
je zou hem lekker kunnen maken als je het niet weg krijgt, met zelf bananen erin te doen, maar heb je wel weer carbs. of een whey schepHet moet wel lekker blijven imo, er gaat zo ook meer in net even het hele potje!
je zou hem lekker kunnen maken als je het niet weg krijgt, met zelf bananen erin te doen, maar heb je wel weer carbs. of een whey schep
waarom ben ik nog wakker ron XD?
! Geen hoge eiwit dosis, maar dat compenseer ik door meer te eten !---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------
C1000 Franse magere kwark. Voedingswaarde zijn niet gigantisch. Niet veel eiwitten maar ook niet veel kh's gelukkig. Deze kwark heeft een een zachte smaak en structuur wat hem erg lekker maakt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voedingswaarde per 100g
Energie 180 kJ / 43 kcal
Eiwit 7,5g
Koolhydraten 3.3g
Vet 0.1
) en de structuur is lekker vloeibaar; je kan hem bijna wegdrinken waardoor je hem zo hebt weggewerkt zonder een opbeblazen gevoel.Magere Kwark Jogging (Aldi). Deze heb ik zelf altijd, is de 'beste' hier in de buurt te verkrijgen. Smaakt prima absoluut niet zuur en klontert niet.
![]()
Voedingswaarde per 100g
Energie 214 kJ / 50 kcal
Eiwit 8.9g
Koolhydraten 3.7g
Vet 0.0g