XXL Nutrition

KWARK Review's Topic

shit heb de zaanse hoeve kwark

eiwitten 8,5 g
koolhydraten 15g
vet 0,2 g

is dit erg :S

Ik vind persoonlijk de magere Franse kwark van de Albert Heijn het lekkerst, de groene verpakking.
9 gram proteïnen
4 gram Koolhydraten
Vet 0,3 gram.

000211878_002_63453_200.jpg

Melkan franse kwark van de plus

9,5 eiwit
2,5 kh
0,1 vet

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Kaufland eigenmerk
Speisequark
250 gram
eiwit: 12.2
kh:3.9
vet:0.3

PRIJS: 0.44 of 0.40
Lekker dik met veel eiwitten

wmjziq.jpg

waar haal je deze , lekker makkelijk voor onderweg

Hmm, misschien dat ik dan toch eens andere moet kopen. Mijne heeft amper 8 gram eiwitten per 100 gram, en iets van een 4,1 gram koolhydraten ...

Anyways, ik heb hier ergens gelezen dat het niet goed is om 500 gram kwark te eten, voor het slapen gaan. Ik, als 1m75 grote jongen, met een gewicht van amper 60kg, mag ik voor het slapengaan nog een bak kwark eten van 500 gram met in totaal 40gram eiwitten? Of is dit niet gezond voor me?

Hmm, misschien dat ik dan toch eens andere moet kopen. Mijne heeft amper 8 gram eiwitten per 100 gram, en iets van een 4,1 gram koolhydraten ...

Anyways, ik heb hier ergens gelezen dat het niet goed is om 500 gram kwark te eten, voor het slapen gaan. Ik, als 1m75 grote jongen, met een gewicht van amper 60kg, mag ik voor het slapengaan nog een bak kwark eten van 500 gram met in totaal 40gram eiwitten? Of is dit niet gezond voor me?

waarom zou dat niet gezond zijn?

Everyday kwark van colruyt. lekker, goedkoop, en vrij goede inhoud.

waar haal je deze , lekker makkelijk voor onderweg
bij de Kaufland, volgens mij hebben ze ongeveer dezelfde bij de LIDL, maar dan blauw en 10,? gr eiwit. deze smaakt overigens lekkerder dan de gele.
ik eet meestal eerst de gele op en vervolgens de blauwe:p
0,45cent btw, weet niet of ik dat vermeld had.

bij de Kaufland, volgens mij hebben ze ongeveer dezelfde bij de LIDL, maar dan blauw en 10,? gr eiwit. deze smaakt overigens lekkerder dan de gele.
ik eet meestal eerst de gele op en vervolgens de blauwe:p
0,45cent btw, weet niet of ik dat vermeld had.

hebben we hier helaas niet:(, maar wel handig gewoon voor onderweg en gewoon met de hand opeten ergens op het hoekje of in een steegje haha. DIEHARD! I need my ****ing protein

hebben we hier helaas niet:(, maar wel handig gewoon voor onderweg en gewoon met de hand opeten ergens op het hoekje of in een steegje haha. DIEHARD! I need my ****ing protein
whaha, het is echt super stevig je kan hem beter in een x in je mond schuiven:p

Aha! De beste kwark die er bestaat is de volgende!

De magere Milsa kwark van de Aldi.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voedingswaarden per 100gr:
Kcal : 61 kcal
Eiwitten : 11,2 gr
Koolhydraten : 3,5 gr
Vetten : 0,1 gr

En hij is nog enorm lekker ook!

meen je dat je hem lekker vindt ?

Ik heb deze altijd (van dirk van den broek)
33u63dk.jpg

inhoud: 500 gr.
Prijs: 65 cent
kcal: 50
Eiwit: 8 gr
Carbs: 4 gr.
Vet: 0,1 gr.
Is net yoghurt, niet droog en je lepelt het binnen een paar seconden naar binnen.
Iemand ervaring mee? ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen.

Laatst bewerkt:
Aha! De beste kwark die er bestaat is de volgende!

De magere Milsa kwark van de Aldi.
Voedingswaarden per 100gr:
Kcal : 61 kcal
Eiwitten : 11,2 gr
Koolhydraten : 3,5 gr
Vetten : 0,1 gr

En hij is nog enorm lekker ook!

Ik ga checken of deze kan krijgen bij de Aldi... Thanks :D

Ik heb deze altijd (van dirk van den broek)
inhoud: 500 gr.
Prijs: 65 cent
kcal: 50
Eiwit: 8 gr
Carbs: 4 gr.
Vet: 0,1 gr.
Is net yoghurt, niet droog en je lepelt het binnen een paar seconden naar binnen.
Iemand ervaring mee? ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen.

Ja ook al veel bakjes van opgegeten. Goed te eten. Jammer dat eiwit niet heel hoog is.

Afgelopen week bij de makro Almhof kwark gehaald (3 voor de prijs van 2 aanbieding). Tot nu toe de lekkerste kwark die ik gegeten heb. Normaal alleen veel te duur.

almhof! Het is een dure maar heeft mooie voedingswaarde, smaakt echt lekker en heeft een goede structuur. De structuur is behoorlijk stevig maar absoluut niet klonterig. Vergeleken bij de meeste soorten kwark is hij wat zuurder van smaak maar zeker de moeite waard om eens te proberen. Verder heeft deze kwark relatief veel eiwitten en weinig kh's. Hij is iets te duur of iedere dag te nemen maar zo af en toe vind ik het heerlijk.

voedingswaarde per 100g
energie 219 kj / 52 kcal
eiwit 9.1g
koolhydraten 3.4g
vet 0.0g
+1, ik neem hem wel iedere dag :P er is nu zon actie bij super de boer( daar is hij te vinden) 2 voor 2u euro, 1 is 1.40

Kwark van Aldi beste imo.. zet je even in een kom, halve schep whey perfection aardbei en smullen maar (evt wat noten erin gooien).

Terug
Naar boven