Fitness Seller

Kwark voor het slapen gaan

housny

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m69
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hoi gabbers en matties van de gym,

Kan het geen kwaad om een uur voor het slapen gaan 500 gram kwark naar binnen te werken?

Want je slaapt dan best wel met een volle maag/buik. Voor de duidelijkheid: ik eet het wel af en toe. Maar soms wel heel laat.
Misschien wat lichters dan kwark ofzoo?
:)

Als je serieus traint: elke dag kwark voor het slapen. Kan geen kwaad. Enige alternatief is Micellar Casseine.

gewoon eten, ook carbs (in je bulk), zolang het geen suikers zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt gasten, jullie zijn egt goed!

Eet het zelfs soms rond 01:30 , 02:00... Geen probleem;)

No shit sherlock. Hij bedoelt dus dat je alle carbs behalve suikers voor het slapen gaan kunt eten tijdens je bulk.

Dit is volgens mij omdat suikers snelle koolhydraten zijn... aangezien je 's nachts niet zo snel verbrandt gaan die omgezet worden in vet. Als je langzame carbs voor het slapen pakt, kun je die gewoon rustig aan verbranden.

Dat je stofwisseling 's nachts lager zou zijn dan overdag dachten ze in de jaren 80, dus dat feestje gaat niet meer op. Steeds meer onderzoeken wijzen uit dat het moment wanneer je iets eet niet meer zo relevant is. En in principe is een carb een suiker, maar ik denk dat dat BBosman complexe carb (in feite lastig te verteren, vezels) bedoeld. Vandaar :)

Je stofwisseling niet, je verbrant alleen geen extra calorien omdat je niets doet :P Suikers komen snel vrij en zijn er eigenlijk voor als je een inspanning gaat verrichten.

Laatst bewerkt:
of wat whey doorheen je kwark, ikzelf geniet er het liest zo van, bakje van 500 gr in de zetel en ik ga tevreden slapen ^^

lol, toch grappig dat mensen zich hier zo druk om maken, terwijl ik durf te wedden dat minimaal 70% van die mensen in het weekend nog wel een uur voor het slapen een biertje heeft gedronken:rolleyes:

En die suikers in kwark, als je naturel kwark hebt, is lactose. Dat kleine beetje, of het nou dextrose of wat dan ook is, doet dus niks.

Die 2.5 gr snelle carbs in kwark, dan heb je het over 10kcal... Doelde meer op grappen als koek, snoep enz

Magere Franse Kwark is een goeie kwark:)

Terug
Naar boven