AndroidHealthClinic

kwark

Troll confirmed. Was good.

• Topic Starter Topic Starter
slotje dan maar ? ik snap me kwark nu en heb ook nog lekker kennen trolle :p

ik verwacht hier overigens wel voor overladen te worden met karma

Laatst bewerkt:
als je kwark met stukjes erin gaat halen betaal je ook de hoofdprijs.
bijv magere kwark 500 gr van de AH (haalk zelf) is 80 ct per bakkie,
ik zeg: GOEIE TOELIE!!

als je 38 kilo weegt en je hebt geen anorexia, heb ik voor jou de idiale tip. MACDONALDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

en een zoon koekje werkt ook niet maar er daar maar een stuk of 50 van of zo

nee nee heb geen anorexia net dit opgegeten
en ik drink ook altijd cola en nooit cola light dus heb egt geen anorexia! ik heb gewoon geen aanleg om boven de 38 kilo te komen
dutchkoekjeez4.jpg

Op cola ga je sowieso niet groeien en zeker niet op de manier die jij wilt, pak maar eens eerst melk ipv cola light. Maar eerlijk gezegd schrok ik nogal bij jouw 'stats', mijn ouders hadden mij op jouw leeftijd allang laten opnemen in een of andere kliniek. En anorexia is al deze stats ECHT zo zijn echt wel sprake van. Anders zit je gewoon in de ontkenningsfase:D

En zitten zeiken over verschillende soorten kwark is bij jouw helemaal niet van toepassing. Gewoon leren meer en fatsoenlijk te eten en niet zo naar die etiketten kijken.

Oke oke de lol is er nu we'll van af jongens op houde met my peste om myn 38kg!

Op cola ga je sowieso niet groeien en zeker niet op de manier die jij wilt, pak maar eens eerst melk ipv cola light. Maar eerlijk gezegd schrok ik nogal bij jouw 'stats', mijn ouders hadden mij op jouw leeftijd allang laten opnemen in een of andere kliniek. En anorexia is al deze stats ECHT zo zijn echt wel sprake van. Anders zit je gewoon in de ontkenningsfase:D

En zitten zeiken over verschillende soorten kwark is bij jouw helemaal niet van toepassing. Gewoon leren meer en fatsoenlijk te eten en niet zo naar die etiketten kijken.

Waarom twijfel je aan zn stats? Het is toch wel overduidelijk dat dit BS is?

Nee ik ben eigenlijk 90 maar ouder kan niet:D

Jongens ik kan er niks aan doen dat ik 38kg weeg, dat komt omdat ik een ectomorph ben:roflol:

Laatst bewerkt:
Jongens ik kan er niks aan doen dat ik 38kg weeg, dat komt omdat ik een ectomorph ben

Hou op met dat ectomorph gedoe, zijn genoeg topics hierover. Waarschijnlijk als je alles bijhoudt wat je eet & drinkt (en dan heb ik niet over die cola rotzooi) zul je echt weinig eten. En kom nou niet aan met ik eet drie x goed per dag. Kijk eens naar de dagmenu's die op dit forum gepost zijn en probeer dat maar eens op te krijgen, wedden dat je aanzet. Dus gewoon 6 x per dag fatsoenlijke maaltijden eten, minimaal.

Zou iedereen hier zijn hoofd uit zijn anus wille halen ?

magere (naturel) kwark ja. evt beetje magere yoghurt erdoorheen om het lekkerder te maken.

38kg wtf ?

kan niet geloven hoeveel mensen (or should i say, r**ards) hier serieus op reageren

obvious troll is obvious?

Terug
Naar boven