AndroidHealthClinic

kwark

Slotje anders??

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik 38kilo weeg maak ik de gains van mijn leven:roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Voetballen dan hoef je je benen niet te trainen en hou je meer tijd over om heel agresief naar jezelf te blijven zwaaien in de spiegel zo maak je de echte gains!

En qua voeding dan? Ik hoorde dat de nieuwe smaak babi pangang van lays beestige eiwitgehaltes heeft en dat je hier serieus massa mee aan kan zetten. Heb je daar ook ervaring mee?

En qua voeding dan? Ik hoorde dat de nieuwe smaak babi pangang van lays beestige eiwitgehaltes heeft en dat je hier serieus massa mee aan kan zetten. Heb je daar ook ervaring mee?

ja babi pangang van lays is echt de weight gainer voor de wat serieuzer sporter, werkt ook als vervanger van avondeten. Als je nu nog niet breed bent moet je gewoon een tanktop aantrekken en daarmee over straat gaan lopen, dan word je meteen een stuk breder! ( je kan dit merken doordat mensen jou zullen aanspreken met brede of opmerkingen zullen maken als heey lekker weer he dit sneeuw brede, en alle mogelijke varianten hiervan )

Nog even over die babi pangang chips, de variant joppie saus werkt helaas niet evengoed.

Laatst bewerkt:
ja babi pangang van lays is echt de weight gainer voor de wat serieuzer sporter, werkt ook als vervanger van avondeten. Als je nu nog niet breed bent moet je gewoon een tanktop aantrekken en daarmee over straat gaan lopen, dan word je meteen een stuk breder! ( je kan dit merken doordat mensen jou zullen aanspreken met brede of opmerkingen zullen maken als heey lekker weer he dit sneeuw brede, en alle mogelijke varianten hiervan )

Nog even over die babi pangang chips, de variant joppie saus werkt helaas niet evengoed.

Nee de varianten joppiesaus en mango red chilli zijn enkel en alleen voor vitaminen en mineralen. Dat weet toch elke serieuze sporter?

Heb onlangs een paar traytjes red bull gekocht vol complexe koolhydraten!!! Een must-have voor elke serieuze weightlifter Je lift spontaan 15kilo meer op de compounds!!!:wl:

Nee de varianten joppiesaus en mango red chilli zijn enkel en alleen voor vitaminen en mineralen. Dat weet toch elke serieuze sporter?

Heb onlangs een paar traytjes red bull gekocht vol complexe koolhydraten!!! Een must-have voor elke serieuze weightlifter Je lift spontaan 15kilo meer op de compounds!!!:wl:

jaja! red bul dat is de beste pre-workout sup die er vooral als je deze mengt met alcoholvrij bier

jaja! red bul dat is de beste pre-workout sup die er vooral als je deze mengt met alcoholvrij bier

Ik ga het gelijk proberen want de toevoeging van alcoholvrij bier was nog niet in me opgekomen. Ik ga meestal savonds pas aan de sterke drank direct na de training zodat het lekker in kan werken. Dan als alles wazig wordt weet ik dat ik moet gaan bulken met lays babi pangang en snel in bed moet gaan liggen voor een lekker diepe slaap. Met een fles Jack Daniels voor het slapen gaan maak je pas echte gains. Geloof me ik weet niet waarom anabolen nog verkocht worden als je met een flesje Jack hetzelfde kan bereiken als het niet beter is.

redbull ga je zeker hard op in de sportschool :D
maar voor de rest denk ik van; me tanden moeten nog langer mee dan 2011

redbull ga je zeker hard op in de sportschool :D
maar voor de rest denk ik van; me tanden moeten nog langer mee dan 2011

Waarom? Je eigen gebit is echt iets uit begin 2010 dat is al lang achterhaald joh. De DBBer anno 2010 heeft een kunstgebit.
Zonder kunstgebit kan je jezelf toch niet meer serieus nemen als bodybuilder?
Iedereen weet dat je pas echte gains maakt als je bulkt met een kunstgebit in toch???

b446481528509220301b579f864a0877a3Vuc3RnZWJpdF9nbGFzXzM2NXgyNDMuanBn.jpg

Jonge, minder dan 40 kilo wegen met je 1.75m dan hoor je al dood te zijn. Atlans dat hoop ik als je zo weinig eet.

:duh:

@ growlikeweed: scheelt wel dat je dan tijdens kracht zetten hard je kaken op elkaar kan klemmen met een kunstgebit..

miss toch niet zo'n gek idee :rolleyes:

Jonge, minder dan 40 kilo wegen met je 1.75m dan hoor je al dood te zijn. Atlans dat hoop ik als je zo weinig eet.
Ik loop potverdikkie heel deze treat uit te leggen warom ik nog leef met 38kg (babi pangang enzo alcoholvrij bier enzo....) Overigens is 38kg + 175cm de ultime bodybuilder stats want door je laage vetpercentage zijn al je spieren goed zichtbaar growlikeweed is mijn getuige!

:gek: henky jongeeee

Henky, jongûûûh je slaat de plank volledig mis. Het is duidelijk dat je nieuw bent op dit forum en dus nog niks van bodybuilding afweet. Syntax is al aardig op weg richting pro bodybuilding omdat hij wel weet welke voedingsstoffen hij nodig heeft op wel moment. Een vetpercentage van 1% dat is iets waar we allemaal op richten. Toon een beetje respect voor deze semipro. Vet weegt trouwens veel zwaarder dan spier daarom dat hij zo licht is. Maar je hebt dus nog veel te leren dus veel succes hè;)

Ik troll een troll, ik nam die andere jonge in maling dus geen zorgen ik had al de 1ste pagina gelezen. En nu niet meer dollen voordat ik je door de plafond bankdruk, jonge.

Henky, jongûûûh je slaat de plank volledig mis. Het is duidelijk dat je nieuw bent op dit forum en dus nog niks van bodybuilding afweet. Syntax is al aardig op weg richting pro bodybuilding omdat hij wel weet welke voedingsstoffen hij nodig heeft op wel moment. Een vetpercentage van 1% dat is iets waar we allemaal op richten. Toon een beetje respect voor deze semipro. Vet weegt trouwens veel zwaarder dan spier daarom dat hij zo licht is. Maar je hebt dus nog veel te leren dus veel succes hè;)
Precies deze 38kg zien er heel buff uit

Terug
Naar boven