XXL Nutrition

L.A. Noire

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
R.I.P.
Waardering
95
Wie van jullie heeft hem al? Ik twijfel nog of ik hem zou kopen. Heb het gisteren in de gameshop een tiental minuutjes gespeeld en ik vond het veel minder toegankelijk dan GTA. Leek allemaal ook veel trager en met weinig actie. Ook heel veel onnodig op de knoppen drukken (bijvoorbeeld om je notitieboekje te openen en dan weer verder te spelen; het kostte me allemaal te veel moeite).

Natuurlijk willen die 10 minuten spelen niets zeggen en ik heb ook al gehoord dat het begin van het spel nu eenmaal heel traag is.

Is er iemand die er al behoorlijk wat uurtjes op weggespeeld heeft? Wat vind je ervan?

maat van me heeft hem gekocht, hij was wel tevreden,
zoek gewoon wat reviews over het spel, gamer.nl ofzo,
daar heb je toch de meest proffesionele kijk erop.

Het klopt wel een beetje wat je zegt, het spel speelt zich niet in hoge snelheid af maar aan actie geen gebrek. En zeker niet aan denkwerk. Ik ben al halverwege en vind het wel nice.

Waarom is die niet verkrijgbaar voor op de pc :S:S:S

• Topic Starter Topic Starter
Wordt het eigenlijk nog een free-roaming game of blijft het gewoon rondlopen op crime scenes en zoeken naar aanwijzingen?

(Ja sorry, ik zou beter eerst eens enkele reviews lezen/bekijken, maar ik vind het altijd wel leuk om de mening van de niet-pro gamer te horen. :p)

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/lanoire/video/6313909/la-noire-video-review

Check die vrouw die de game reviewt. :roflol:
Sex change FTW! lol

Pfff, zware twijfels bij dit spel hoor. Kijk gewoon hoe traag dat onderzoeken gebeurt: voorwerp aanklikken, inzoomen, uitzoomen, volgende voorwerp anklikken, inzoomen, uitzoomen... :(

Moet je dat het hele spel blijven doen of is dat enkel in het begin?

Het hele spel ;)
Als ik je zo hoor dan denk ik beter dat je die €60,- kan uitgeven aan iets waar je langer plezier van hebt..

Kijk, als je het zo neer zet dan klinkt het niet super natuurlijk. Maar ik krijg door de mooie graphics en de super echte gezichtsuitdrukkingen echt het gevoel dat ik in het spel zit en dan is het niet erg om clues te zoeken om die sons-of-a-bitches te nailen met solid evidence hehe.. En ik vind het leuk om die verdachten hun gezicht zo goed mogelijk probeer af te lezen. Wat betreft free-roaming: dit is hetzelfde als bij GTA. Oftewel je kan rondlopen en streetcrimes en dergelijke oplossen en je hebt natuurlijk ook de grote verhaallijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
OK cool. Denk dat ik er geen volle 60 euro voor over heb maar misschien later ergens in tweedehands voor 20-30 euro. Thanks!

Terug
Naar boven