Fitness Seller

Laag vetpercentage maar nauwelijks zichbare spieren

Ik zie je buikspieren wel zitten... maar zoals gezegd, het is nog niet veel.
Inderdaad beter op je voedselinname gaan letten en lekker door trainen.

Vergis je trouwens ook niet dat mooie sterk afgetekende buikspierblokken niet voor iedereen is weggelegd.
Focus je lekker op je geheel, probeer gewoon overall meer gespierd te worden. Specifiek de buikspieren trainen is, mijn MENING, vaak maar een detail. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie je buikspieren wel zitten... maar zoals gezegd, het is nog niet veel.
Inderdaad beter op je voedselinname gaan letten en lekker door trainen.

Vergis je trouwens ook niet dat mooie sterk afgetekende buikspierblokken niet voor iedereen is weggelegd.
Focus je lekker op je geheel, probeer gewoon overall meer gespierd te worden. Specifiek de buikspieren trainen is, mijn MENING, vaak maar een detail. ;)
Bedankt voor je reactie!

Nog heel even voor de zekerheid, met beter op voedselinname gaan letten bedoel je meer eten toch?
Ik dacht altijd dat ik minder moest gaan eten, maar hoor hier iedereen meer zeggen.

Ja, om meer spiermassa te kweken heb jij (en iedereen) voldoende (liefst zelfs iets teveel) voedingsstoffen nodig, jij zit laag in het vet, jij eet te weinig om je spiermassa voldoende te laten groeien.
Omdat je straks iets teveel gaat eten dan je nodig hebt, en hard gaat trainen, kunnen je spieren lekker groeien. Je wordt dan ook wat vetter, geen nood, daar komen we dan weer op terug.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, om meer spiermassa te kweken heb jij (en iedereen) voldoende (liefst zelfs iets teveel) voedingsstoffen nodig, jij zit laag in het vet, jij eet te weinig om je spiermassa voldoende te laten groeien.
Omdat je straks iets teveel gaat eten dan je nodig hebt, en hard gaat trainen, kunnen je spieren lekker groeien. Je wordt dan ook wat vetter, geen nood, daar komen we dan weer op terug.
Oke, dat beantwoordt mijn vraag. Ontzettend bedankt!

Wat er niet is kan je ook niet zien.

Topicstarter heeft het tot nu toe enkel over “ ik moet dus meer eten “

Alleen met meer eten ga je het niet redden , let ook op inname van eiwitten , vetten en koolhydraten
“ meer eten “ is in deze sport redelijk algemeen

Maak een fatsoenlijk voedingsschema en ga ermee aan de slag , doe dit een maand en kijk wat t resultaat is 300 - 500 gram aankomen per week is goed te doen en verantwoord .

De discipline van alles wat door je mond gaat eerst afwegen op een keukenweegschaaltje is niet voor iedereen weggelegd, en is ook niet een must. (ook al beweren sommigen op dit forum dat dit de enige manier is om een goed lijf te krijgen). Als je weet hoe je goed en gezond moet eten en ongeveer een kilo per maand aankomt, zit je al een heel eind in de goede richting. Daarnaast natuurlijk, zoals hierboven al gezegd, een goed beginnersschema volgen.

• Like
Waarderingen: Pren
Inderdaad, Ik heb ook nooit wat gewogen in het keukenweegschaaltje.
...en werd uiteindelijk ook gewoon groot, gespierd met laag vetpercentage.
Gewoon met hard trainen, spiegel, personenweegschaal, en voldoende gezond eten.... en een shitload of bier in het weekend ook nog.

De discipline van alles wat door je mond gaat eerst afwegen op een keukenweegschaaltje is niet voor iedereen weggelegd, en is ook niet een must. (ook al beweren sommigen op dit forum dat dit de enige manier is om een goed lijf te krijgen). Als je weet hoe je goed en gezond moet eten en ongeveer een kilo per maand aankomt, zit je al een heel eind in de goede richting. Daarnaast natuurlijk, zoals hierboven al gezegd, een goed beginnersschema volgen.

Maar het overgrote deel van de mensen die niks afweegt en enkel wat gokken die worden ofwel gewoon vet of ze komen niet bij en wegen na 5 j trainen nog evenveel.

Dat is wat ik in al die jaren toch heel vaak gezien heb.

Zie ik inderdaad ook wel veel.... maar ik zie er ook veel die gaan wegen en meten en er ook mee kappen.
Het is gewoon een vreemde hobby die we hebben.

• Like
Waarderingen: Pren
Zie ik inderdaad ook wel veel.... maar ik zie er ook veel die gaan wegen en meten en er ook mee kappen.
Het is gewoon een vreemde hobby die we hebben.

Ik zie er ook veel die beginnen met de sport en er na 6 maand 1 jaar mee ophouden :) het is niet voor iedereen :)

Ik heb natuurlijk ook makkelijk praten over eten wat de pot schaft.
In mijn tijd zat al het vlees en gevogelte nog afgeladen vol met groeihormonen uit het Oostblok..... :D

En rij de McDonalds zeker niet voorbij.

Don't be T-Rex in a Tank Top.

Terug
Naar boven