XXL Nutrition

Laat jij je borsthaar staan?

Peiling Peiling Laat jij je borsthaar staan?

• Totaal stemmers
    239
Scheer het want staat beter met een diepe v hals.

Anders namelijk; scheer het weg omdat ik er anders 3 haartjes heb staan, dan staat glad beter.

ik heb echt geen borsthaar :roflol:

srs

heb gelukkig geen borst/rug haar
maar mocht ik het hebben zeker scheren/waxen zodat de fysiek er goed doorkomt

Hersen men jung,,

Heb een paar donsharen en nog blond ook dus helemaal geen probleem.

Ik laat het staan, scheren is beta.

Genoeg borst haar hier, tot nog toe niet weggehaald. Maar denk dat ik het deze zomer even weghaal. Alleen weet nog niet op welke manier

• Topic Starter Topic Starter
Als je skinny bent kan je het beter laten staan, ben je toch nog een beetje mannelijk. Maar wie massa heeft kan zijn look er alleen op verbeteren door het weg te scheren imo.

Als je skinny bent kan je het beter laten staan, ben je toch nog een beetje mannelijk. Maar wie massa heeft kan zijn look er alleen op verbeteren door het weg te scheren imo.

T, je reactie is een beetje tegenstrijdig met jou stem?

Ja, gladgeschoren vind ik namelijk niks
AnverzMuscle, bartman, bascross, beginnerbb, Big T, blou blou, Bumfluff, Chreiz, chunky, cooolkast, ddf, de Tank, Enc, EricR, Fable, florijn84, Illuzionz, Jaap ja, Jezza, jumperke1tje, Klaas2, mikeo26, Mugje, OMF, Phaetor, Phenochef, Pollux, Rob22, schavuit, Shivo, snoob, thadus, thomastog, TillFailure, Tommyboy

:p

Je noemt jezelf toch geen ecto?!?

Jazeker, m'n buik scheer ik wel weg tenmiste de haren dan.

• Topic Starter Topic Starter
Moet het steeds vaker scheren, doe het nu eens per week in de lente en zomer..
Baal er wel van! srs I HATE IT

bij een kale kop hoort een kale ....:D

In het begin deed ik dat wel, zie pics gallery, maar tegenwoordig ben ik er al tijden mee gestopt. Geen zin om bij te houden, plus ik heb al tijden een baard en lang haar, en dan past dat borsthaar er natuurlijk perfect bij ;)

Weg ermee :D

Terug
Naar boven