yourname
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het begin deed ik dat wel, zie pics gallery, maar tegenwoordig ben ik er al tijden mee gestopt. Geen zin om bij te houden, plus ik heb al tijden een baard en lang haar, en dan past dat borsthaar er natuurlijk perfect bij![]()
Ik zou zelfs ruzie krijgen met m'n vriendin als ik m'n borsthaar ga scheren.way to go homie.
borsthaar blijft hier ook lekker zitten waar het zit, opvallend is altijd dat het altijd gasten zijn die er over zeiken.
vrouwen hebben er nog nooit wat negatiefs over gezegd. borsthaar is gewoon een teken dat je test aanmaak in orde is en dat je geen klein jongetje meer bent.
Ik zou zelfs ruzie krijgen met m'n vriendin als ik m'n borsthaar ga scheren.
Ik zou zelfs ruzie krijgen met m'n vriendin als ik m'n borsthaar ga scheren.
precies de meeste chicks die het niet diggen zijn meisjes van 14-17 of echt van die modepopjes die op ronaldo's vallen
Ik kan natuurlijk ook de boel omdraaien en m'n uiterst sexy kontje als borst laten fungeren mocht ze het verschil ooit willen ondervinden.Tot ze het een keer gezien en gevoeld heeft. Maar je moet natuurlijk wel wat massa op je borst hebben zitten.
Als je nog met een kippenborst rondloopt dan laat je best jou haren maar staan.
Ik kan natuurlijk ook de boel omdraaien en m'n uiterst sexy kontje als borst laten fungeren mocht ze het verschil ooit willen ondervinden.
Donshaartjes, dus ligt ook nog zacht, tevens heb ik een natuurlijk vulkanische bron zitten daar, dat geeft wat extra warmte op bepaalde momenten.En daar staat geen haar op bij jou ? En wat als ze jou dan gaat willen tiet nken?
Donshaartjes, dus ligt ook nog zacht, tevens heb ik een natuurlijk vulkanische bron zitten daar, dat geeft wat extra warmte op bepaalde momenten.
Dat tietnken snap ik echter niet helemaal, ze heeft iig geen komkommers bij de hand en haar vingers komen niet verder dan de caldera als dat is wat je bedoeld.

Nee maar ik vond hem wel goed gevonden van je.Ja dat bedoel ik "openfire"
Heeft je naam hier iets mee te maken dan ?![]()