XXL Nutrition

Laatst genomen foto 10 maanden progressie

Bezoekers in dit topic

Ben nu wel benieuwd naar je rug man.
 
Je was vorig jaar 67kg op 13% en gezien je fotos was je gewoon een ecto vandaag ben je 1kg zwaarder en 3% lager maar het lijkt alsof je 15kg zwaarder bent geworden hoe kan dit? Ik heb betere stats als jij maar die jongen op die foto staat beter dan ik.

Als jij dit bent respect, maar ik geloof er niet in. Zoals vele in je andere topics die zeiden dat je fotos van bodybuilding.com komt.
 
Ben nu wel benieuwd naar je rug man.

Ik zal het binnenkort updaten, had er nog wel een gister alleen verwijderde omdat het wasig was

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Je was vorig jaar 67kg op 13% en gezien je fotos was je gewoon een ecto vandaag ben je 1kg zwaarder en 3% lager maar het lijkt alsof je 15kg zwaarder bent geworden hoe kan dit? Ik heb betere stats als jij maar die jongen op die foto staat beter dan ik.

Als jij dit bent respect, maar ik geloof er niet in. Zoals vele in je andere topics die zeiden dat je fotos van bodybuilding.com komt.

Man man man, ik snap het echt weetje wat denk maar dat ik dit niet ben ... Ik ben er helemaal klaar mee dat mensen zo denken over mijn foto's. Als jullie er zo benieuwd naar zijn kijk dan tog mooi naar mijn instagram video waar ik mijn biceps train? Echt waardeloze mensen hier die denken dat alles fake is, get a life
 
Ik zal het binnenkort updaten, had er nog wel een gister alleen verwijderde omdat het wasig was

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------



Man man man, ik snap het echt weetje wat denk maar dat ik dit niet ben ... Ik ben er helemaal klaar mee dat mensen zo denken over mijn foto's. Als jullie er zo benieuwd naar zijn kijk dan tog mooi naar mijn instagram video waar ik mijn biceps train? Echt waardeloze mensen hier die denken dat alles fake is, get a life

insta name please
 
Ik zal het binnenkort updaten, had er nog wel een gister alleen verwijderde omdat het wasig was

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------



Man man man, ik snap het echt weetje wat denk maar dat ik dit niet ben ... Ik ben er helemaal klaar mee dat mensen zo denken over mijn foto's. Als jullie er zo benieuwd naar zijn kijk dan tog mooi naar mijn instagram video waar ik mijn biceps train? Echt waardeloze mensen hier die denken dat alles fake is, get a life
Post een foto met een lepel en iedereen gelooft je. Doe je t niet, dan geef je toe dat je t niet bent. Simpel
 
Hahahahaha :D :D :D Nice foto's, of je het bent of niet :D
 
nice spoon pic, ik geloof het niett, we zien je ogen niet /srs off


nice pics bro!
 
17 jaar en 68,5kg not sure if srs. Als jij dit echt bent amai.
 
Heb je wel benen? Gewicht lijkt mij niet te kloppen.
Wat gebruik je verder?
 
Admin verwijder dit onderwerp aub, te zielig voor woorden dit. Tegenwoordig gunnen mensen je niks
 
Admin verwijder dit onderwerp aub, te zielig voor woorden dit. Tegenwoordig gunnen mensen je niks

Waarom reageer je zo kinderachtig? Ik begrijp dat het vervelend is dat mensen zeggen dat jij dit niet bent of zo, maar met zo een reactie heb ik het vermoeden dat jij hun reactie alleen maar lijkt te bevestigen.
 
Is toch alleen maar positief als mensen dat zeggen? (A)
 
Als je zo reageert zegt dat al genoeg. Maak gewoon lekker die foto met die lepel. als ik zo'n fysiek had als jij dan zou ik me overladen met lepels en iedereen laten mirren. Me no get it
 
Nog een keer, train je je benen?
 
Lepelfoto staat in beginpost.

Props to op, zeer net resultaat! Maar ben je echt zeventien? Damn :D
 
Nice bro! Haters gonna hate..

Wou dat ik er zo bijstond op jouw leeftijd.
 
Back
Naar boven