AndroidHealthClinic

laatste keer

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Hoi mensen dit is de laatste keer dat ik jullie hoef lastig te vallen, ik ben ondertussen begonnen aan de definitieve kuur. Het is geworden:

elke week: 200 ml Deca + 100 ml Sustanon

Na de kuur: 4 weken prygnil

Wat vinden jullie ervan?

En nog een vraagje, hoe denken jullie over alcohol tijdens een kuur?
Ik heb gehoord dat bier niet mag ivm zetmeel en gist maar bijv. kleine hoeveelheid bacardi bijv. wel zou kunnen.

Alvast bedankt, Raymond

200ml a 200mg/ml = 40.000mg /w --> deca d*ck
100ml a 250mg/ml = 50.000mg /w --> constante harde?

4 weken pregnyl (hoeveel en per hoeveel tijd) zonder daarna een nolva en/of chlomid?

Vraagje:
Heb je je wel echt GOED ingelezen in de materie?

Fvck off met je alcohol. Niet aan beginnen, punt. Als je dat niet eens op kan brengen...(mijn mening maargoed)
En 100 ml is dat niet wat weinig ???

PS. hoe lang is je kuur?

100ml weinig!? :S Er wordt hier duidelijk ML en MG door elkaar gehaald...

raymoendo zei:
Hoi mensen dit is de laatste keer dat ik jullie hoef lastig te vallen, ik ben ondertussen begonnen aan de definitieve kuur. Het is geworden:

Na de kuur: 4 weken prygnil

Wat vinden jullie ervan?

En nog een vraagje, hoe denken jullie over alcohol tijdens een kuur?
Ik heb gehoord dat bier niet mag ivm zetmeel en gist maar bijv. kleine hoeveelheid bacardi bijv. wel zou kunnen.

Alvast bedankt, Raymond
BRO als je hier mee bent begonnen zou ik maar gelijk stoppen is wel wat veel zo ik denk dat je ml/mg door elkaar haalt waar uit ik kan opmaken dat je nog niet echt weet waar je mee bezig bent :P

maar goed suc6!!!!

raymoendo zei:

hahaha...gebruik je 50ml spuiten or what??

Ik zal maar aannemen dat je mg's bedoelt. Maar ik vindt 100 mg sust/week veel te weinig. Minimale is 250 mg en zelfs das al te weinig om fatsoenlijk te groeien. Ik denk dat je te weinig weet over sustanon anders had je geweten dat de bloedwaarden van de korte en middellange esters na n aantal dgn zo laag zijn dat het geen spieropbouwend effect heeft, in ieder geval niet in de dosering waar jij t over hebt.

Verder zou ik maar van de alcohol afblijven tijdens de kuur tenzijn je graag je lever aan gort wilt helpen, ook dat is iets wat je had moeten weten.

100mg sustenon: waar vind je dat. bestaat dat ook al. en inderdaad veel te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
de hoeveelheden zijn in milliliters

raymoendo zei:
de hoeveelheden zijn in milliliters

Bro, dit klopt niet wat je zegt.

Deca bvb is meestal in 100 mg/ml verkrijgbaar...als jij 100 ml deca per week neemt zou je 10.000 mg deca per week nemen...??

Groeten D.W.

En 25 GRAM sustanon/week.

Toch is het zo

Nou 1 ding is zeker: je zult in elk geval al 45 gram zwaarder worden p. week...al is het alleen al door de vloeistoffen zelf :D

ja 200 ml deca en 100 ml sustanon

ik zal het volgende keer eens goed nakijken, maar volgens mij klopt het echt hoor.
dinsdag zal ik het ff weet laten

raymoendo zei:
ja 200 ml deca en 100 ml sustanon
200 ml en 100ml weet niet wat je wilt maar zo zal je wel groot worden jha ;)
zal wel 200mg/ml en 100ml/mg moeten zijn denk ik.als je de basis nog niet weet zou ik nog maar eens ff niet een spuit in je bip's prikken bro!!!

Hahhaaahaaa............ :lol: Ga je aan het infuus of zo?

en indien het 100mg sustenon is. daar ben je echt niets mee. ik zou zeggen 500mg sustenon.

Terug
Naar boven