raymoendo zei:Hoi mensen dit is de laatste keer dat ik jullie hoef lastig te vallen, ik ben ondertussen begonnen aan de definitieve kuur. Het is geworden:
elke week: 200 ml Deca + 100 ml Sustanon
Na de kuur: 4 weken prygnil
Wat vinden jullie ervan?
En nog een vraagje, hoe denken jullie over alcohol tijdens een kuur?
Ik heb gehoord dat bier niet mag ivm zetmeel en gist maar bijv. kleine hoeveelheid bacardi bijv. wel zou kunnen.
Alvast bedankt, Raymond
Beste Raymond,
Ik ben nog maar nieuw op deze site maar niet nieuw wat bodybuilding betreft en ik kan al meteen zien dat je er geen kaas van hebt gegeten.
Ten eerste druk je je verkeerd uit.
Bodybuilders zeggen normaal altijd hoeveel milligram ze gebruiken en niet hoeveel milliliter!
Dan de hoeveelheden. Je zegt dat je 100 milliter Sustanon gebruikt per week.
Sustanon gaat met standaard ampullen van o.a. 1 ml waar 250mg inzit. (er zijn ook andere standaardhoeveelheden)
Dus jij beweert dat jij 250 x 100= 25 000 mg Sustanon in je bil jast per week.
Dan je Deca-Durabolin. Je zegt dat je daar 200 ml van gebruikt per week.
Een standaard ampul van deca is 2ml=200mg. Dus jij beweert dat je 20 000mg deca per week gebruikt.
Gezien de hoeveelheden zou je allang dood moeten zijn. Los van het feit dat je per week 100x(!!!!) sustanon en deca moet spuiten als je beiden mixt natuurlijk en de normale standaard spuiten gebruikt.
Nu over je nakuur.
Het heet Pregnyl, mijn oma weet dat nog. Los van deze syntax error begrijp ik best dat je pregnyl wil gebruiken omdat je onmenselijke hoeveelheden gebruikt. Maar omdat mijn gezonde verstand zegt dat je nog een beginneling bent en nog niet veel kuren hebt gehad, hoef je niet na te kuren.
Nakuren met Tamoxi, Nolva, Proviron, HCG enz. is alleen als je achter elkaar grote hoeveelheden gebruikt en vaker hebt gedaan.
Ik ga je niet vertellen welke hoeveelheden WEL normaal zijn. Want je bent blijkbaar te dom om dat te begrijpen om maar te zwijgen over die alcohol die je erbij wil gebruiken.
Gouden tip: zoek eerst alles eens goed op voordat je jezelf belachelijk maakt.

ach ja ik heb me er nog niet tot zover in verdiept. Dat jullie geen ander leven hebben als over anabolen praten... daar kan ik natuurlijk ook nix aan doen... Gewoon erin pompen die rotzooi en groeien!