- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een Word document opslaat als PDF, dan komt dat er te staan. Als ie dit rapport zou hebben gefaked zou die toch wel heel wat weten van analytische chemiehmmm
Zou niet best zijn! Iemand die dit kan toelichten?

Ja maar het volledige rapport zou wel fijn zijn. Op deze manier hebben geen van je standpunten nog enige basis.Huh? Jordi heeft gewoon wat overzichtelijk knip/plak werk gedaan waarschijnlijk.
snap ik. maar beter krijgen we gewoon het officiële rapport. dan zijn er ook geen speculaties meer.Als je een Word document opslaat als PDF, dan komt dat er te staan. Als ie dit rapport zou hebben gefaked zou die toch wel heel wat weten van analytische chemie![]()
Ray plzz. jij had dit in nog geen 100 jaar voor elkaar gekregen.
Ray plzz. jij had dit in nog geen 100 jaar voor elkaar gekregen.
Ik vermoed dat het onderzoek afkomstig is van de Universiteit Maastricht, maar zeker weten doe ik dit (voor de duidelijkheid) niet. De onderzoeksmethoden staan beschreven in het document en de batch is bekend.Wij willen graag weten op basis van welk onderzoek uitingen, publicaties zijn gedaan. Zodat wij ook op een gedegen manier kunnen reageren.
Ik vermoed dat je wel over die hele slechte brug kan, Ow ook. KRAK !
meh..
Ik vermoed dat het onderzoek afkomstig is van de Universiteit Maastricht, maar zeker weten doe ik dit (voor de duidelijkheid) niet. De onderzoeksmethoden staan beschreven in het document en de batch is bekend.
er staat toch B&F reclame in zijn sig... beter krijgen de fanboys sowieso een topic ban in dit soort topics
als we op dbb alle niet objectieve posters uit topics gaan weren wordt het heel stil hier