MuscleMeat

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil geen overzichtelijk knip- en plakwerk. Ik wil het officieel rapport waar ik €20 voor heb betaald

Tja dit kan me kind van 6 ook in mekaar flansen...

Als je een Word document opslaat als PDF, dan komt dat er te staan. Als ie dit rapport zou hebben gefaked zou die toch wel heel wat weten van analytische chemie :roflol:
snap ik. maar beter krijgen we gewoon het officiële rapport. dan zijn er ook geen speculaties meer.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Tja dit kan me kind van 6 ook in mekaar flansen...
Ray plzz. jij had dit in nog geen 100 jaar voor elkaar gekregen.

Ongeacht de uitkomsten vind ik de reacties van Body&Fit heel teleurstellend.

Er is mogelijk sprake van een situatie in de ketting van consument-verkoper-leverancier en door gelijk te roepen dat alles onzin is en dat jullie blind achter de leverancier staan, betekent alleen maar dat de consument jullie niet heel hoog ligt.

Dat jullie daarna zeer waarschijnlijk omdat de angst voor het verliezen van klanten de druk toch wat opvoert opeens wel mee willen werken en vragen beantwoorden, maakt voor mij persoonlijk niet heel veel goed.

Ik heb echt een gigantische hekel aan bedrijven die de consument niet serieus nemen en of negeren en pas wanneer er publieke druk is opeens meewerken.

Dit alles gezegd hebbende ben ik altijd heel tevreden geweest over de B&F klantenservice, maar ik heb onderhand, na het doorlezen van dit topic wel ook mijn twijfels betreffende de vele andere producten die ik bij hen koop.

Wij willen graag weten op basis van welk onderzoek uitingen, publicaties zijn gedaan. Zodat wij ook op een gedegen manier kunnen reageren.

Wij willen graag weten op basis van welk onderzoek uitingen, publicaties zijn gedaan. Zodat wij ook op een gedegen manier kunnen reageren.
Ik vermoed dat het onderzoek afkomstig is van de Universiteit Maastricht, maar zeker weten doe ik dit (voor de duidelijkheid) niet. De onderzoeksmethoden staan beschreven in het document en de batch is bekend.

Ik vermoed dat je wel over die hele slechte brug kan, Ow ook. KRAK !
meh..

Misschien kan Jordi het een en ander toelichten ?

Ik vermoed dat het onderzoek afkomstig is van de Universiteit Maastricht, maar zeker weten doe ik dit (voor de duidelijkheid) niet. De onderzoeksmethoden staan beschreven in het document en de batch is bekend.

Het wordt voor ons steeds vreemder. Het enige wat wij nodig hebben is een officieel rapport op briefpapier, met naam, adres en handtekening. Dan kunnen wij hiermee aan de slag.

XXLNutrition is beetje de heisenberg van de proteïnen.

Jordi kan zich beter reppen met de documenten.

Spot for sale.

Veel beef hier hihi The stakes are high huh

0618beef.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wordt tijd voor een officieel rapport, als dat er is en het blijkt echt zo te zijn
EXIT B&F en enter XXL, geef toch wel minimaal 50 euro per maand uit bij B&F en vrienden/famillie ook. Zal iedereen ook direct afraden in mn omgeving om bij b&f te bestellen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven