XXL Nutrition

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat jullie claimen ja, maar glycine wordt WEL meegemeten met de bepaling die jullie hebben gepost. De bepaling is gedaan d.m.v. de DUMAS methode, wat een stikstofbepaling is. Glycine bevat stikstof en wordt derhalve gemeten door die DUMAS methode.

Dat jullie het gebruiken voor smaak kan, daar het zoet is.

bedoelen ze niet dat ze de whey met de DUMAS methode hebben getest en daarna de glycine+ander smaakaroma shizzle hebben toegevoegd?

Damn XXL maak ff een NV van je bedrijfje, koop ik gelijk wat aandelen, jullie gaan goede zaken doen zo :roflol:

opgelicht, zegt dat iets..

We hebben het zelf maar even uitgezocht;) Wij hebben net contact gehad met de universiteit van Maastricht. We begrijpen van de professor dat er een test gedaan is met een sample. Betreffende "test" is volgens de universiteit van Maastricht totaal onbetrouwbaar en de berekening die gebruikt is om het eiwitgehalte te meten is ook onbetrouwbaar.

Daarnaast is er nooit toestemming gegeven door de Universiteit van Maastricht voor welke publicatie dan ook.

VudBJiS.gif

Iets met goedkoop is duur koop of zoiets...

Het had op de weg van de organisator gelegen om deze informatie eerst bij Body&Fit achter te laten zodat zij een professionele reactie hadden kunnen geven.

Echter heeft Body&Fit zich, zonder enig beraad lijkt mij, heel onprofessioneel uitgelaten in plaats van eerst onderzoek te doen / contact te leggen. Dat hen schade berokkend zou worden ligt mijn inziens helemaal aan hun opstelling en benadering. Nu zij zelf inzien dat hun houding in deze wellicht onjuist is geweest reageren zij "wenselijk" wat juist ongemeend overkomt. Dat zou voor mij een reden zijn om naar een andere aanbieder te gaan. Je wilt als klant wel gewaardeerd worden.

Om nou gelijk met smaad en laster te gaan gooien e.d. terwijl de klanten alleen duidelijkheid willen, wat Body&Fit ze niet wilde geven, is ook wel weer bijzonder.

Het is overigens niet juist geweest om Body&Fit op deze manier voor het blok te stellen, maar als bedrijf zou je daar op voorbereid moeten zijn en hierop moeten kunnen anticiperen.

Als ik het goed begrijp is er dus een paar honderd euro betaald voor een test die voor alle praktische toepassingen onbetrouwbaar is

Abbo

Maar hoe kan het dan dat xxl wel goed uit de test komt. en ook daadwerkelijk nakomt wat er op hun product staat?

Hun product had dan toch ook gigantisch moeten afwijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven