MuscleMeat

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe heeft B&F wel gelijk.. Een simpel pdf'je wat (waarschijnlijk) door iemand is gemaakt n.a.v. eventuele echte test resultaten is niet helemaal eerlijk.

B&F moet iig de kans hebben om het goed uit te zoeken. Echter indien achteraf dan idd blijkt dat de waardes kloppen er wel enige compensatie tegenover moet staan.

Hoi

IK EIS MIJN GELD TERUG !!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Groetjes

body en fit blijft toch gewoon een leuke site, met leuke aanbiedingen......en niet te vergeten een goede klantbehandeling.

Dat B&F graag de officiele documenten wilt inzien vind ik een begrijpelijke vraag, sterker nog, ik vind deze meer op zijn plaats als eerste reactie dan de reactie(s) die ze nu gegeven hebben.

Ik wil geen overzichtelijk knip- en plakwerk. Ik wil het officieel rapport waar ik €20 voor heb betaald

van Daster begrijp ik dat het onderzoek 20 per donateur gekost heeft. aangezien er nu meer dan 150 mensen op dit forum zitten kunnen we toch nog best een test doen met een dichte zak van een andere batch die iemand nog thuis heeft staan?

Er is geld ingezameld om een onderzoek te doen begrijp ik. Dan moet er toch een officieel document zijn en het onderzoek is dan toch officieel ondertekend en gedaan door een onafhankelijk lab met naam en adres neem ik aan?

Er is geld ingezameld om een onderzoek te doen begrijp ik. Dan moet er toch een officieel document zijn en het onderzoek is dan toch officieel ondertekend en gedaan door een onafhankelijk lab met naam en adres neem ik aan?

Als dit waar is gaat dit jullie makkelijk tonnen kosten per jaar, waarom hebben jullie nooit een onafhankelijke test gedaan bij een 3e partij, of iemand dat laten doen? Jullie lieten het zo ver escaleren dat men zelf op eigen houtje testen ging doen

Ik snap jullie woede, snap je die van ons als klant ook?

++

Het enige wat ik weet is dat wij een eerlijk product verkopen en absoluut niets toevoegen aan onze Whey Perfection. Dat dit er ineens staat en door onze concurrent overal wordt gebruikt om te publiceren is voor ons onbegrijpelijk.

Dat jullie geen glycine toevoegen wil niet zeggen dat de producent dat ook niet doet.

geen test gedaan met whey isolate?

Nee. Zou op die manier veel te duur worden. De prijs met sample lag rond de 180

in 4 crowdfunding voor een 2de test :D

Als jij het regelt :p

De tests zijn uitgevoerd door de Universiteit Maastricht (Toch?), ik weet niet door wie en op welke afdeling. Dus niet bij een onafhankelijk bedrijf met mooie stempeltjes en handtekeningen, dit vanwege de hoge kosten, het was voor de organisator nu al een tantaluskwelling om de benodigde €540(?) bij elkaar te sprokkelen.

Dat doet wat mij betreft niets af aan de betrouwbaarheid van de data.

Vergeet een ieder niet de oorspronkelijke organisator te belonen met Karma?

NEE! Het betreft een test die het stikstofgehalte meet, NIET het eiwit gehalte, dat is een ruwe schatting waar tal van haken en ogen aan zitten. Waaronder een overschatting van de hoeveelheid als er meer glycine inzit dan hoort, wat blijkt uit de bepaling met massaspectrometrie.

Juist, ah body&fit toch.....

"Jordi93" of "Marina1975" even contacten dan.

Jordi kan zich beter reppen met de documenten.

Ik vrees dat het beste gaat zijn anders zouden de gevolgen wel eens minder leuk kunnen zijn :o

Ik heb zelf ook een bedrijf en hoe dit vandaag allemaal loopt zou ik niet tolereren en dit hoeft ook niet getolereerd te worden, geloof me gerust ;)

Body&fit gespeeld maar verloren, deal with it.

We hebben het zelf maar even uitgezocht;) Wij hebben net contact gehad met de universiteit van Maastricht. We begrijpen van de professor dat er een test gedaan is met een sample. Betreffende "test" is volgens de universiteit van Maastricht totaal onbetrouwbaar en de berekening die gebruikt is om het eiwitgehalte te meten is ook onbetrouwbaar.

Daarnaast is er nooit toestemming gegeven door de Universiteit van Maastricht voor welke publicatie dan ook.

son of a b..

We hebben het zelf maar even uitgezocht;) Wij hebben net contact gehad met de universiteit van Maastricht. We begrijpen van de professor dat er een test gedaan is met een sample. Betreffende "test" is volgens de universiteit van Maastricht totaal onbetrouwbaar en de berekening die gebruikt is om het eiwitgehalte te meten is ook onbetrouwbaar.

Daarnaast is er nooit toestemming gegeven door de Universiteit van Maastricht voor welke publicatie dan ook.

Kun je nou allemaal wel zo stellen, maar bewijs dat eens.

Waarom is dat dan als onbetrouwbaar bestempeld?

Kan iemand die dit hele gebeuren heeft geregeld dit even bevestigen? Welke test methodes zijn er gebruikt, in hoeverre zijn die onafhankelijk..

Ik stel voor dat iemand die nog een ongeopende verpakking van B&F Whey heeft liggen deze op kosten van B&F laat testen op een door ons gekozen lab.

Denk dat die kosten niet opwegen tegen de inkomstenderving gezien eerdere publicaties.

oeps.......

Wat nu wel mooi zou zijn is als B&F dezelfde test door een gecertificeerd lab laat uitvoeren wat wel betrouwbaar is en iedereen 10% korting geeft ;-)

We hebben het zelf maar even uitgezocht;) Wij hebben net contact gehad met de universiteit van Maastricht. We begrijpen van de professor dat er een test gedaan is met een sample. Betreffende "test" is volgens de universiteit van Maastricht totaal onbetrouwbaar en de berekening die gebruikt is om het eiwitgehalte te meten is ook onbetrouwbaar. Daarnaast is er nooit toestemming gegeven door de Universiteit van Maastricht voor welke publicatie dan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven