- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Gaat om de betrouwbaarheid van onderzoeksgegevens, niet om het soort wetenschap...
in beide velden gelden totaal andere waarden mtb interpretatie van onderzoeksgegevens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat om de betrouwbaarheid van onderzoeksgegevens, niet om het soort wetenschap...
Blijf erbij: Test doen --> bewijs tegendeel (of niet). Ook prima ---> Maak whey veel goedkoper zodat prijs/whey wel t zelfde blijft![]()
Volgens mij hebben ze bij B&F al lang een pot naar een ander lab gestuurd, maar wachten ze het resultaat af voordat ze posten.
We hebben het zelf maar even uitgezochtWij hebben net contact gehad met de universiteit van Maastricht. We begrijpen van de professor dat er een test gedaan is met een sample. Betreffende "test" is volgens de universiteit van Maastricht totaal onbetrouwbaar en de berekening die gebruikt is om het eiwitgehalte te meten is ook onbetrouwbaar.
Daarnaast is er nooit toestemming gegeven door de Universiteit van Maastricht voor welke publicatie dan ook.
Wat heeft die marina er mee te maken, als ik mag vragenHeeft er dan werkelijk niemand nog een reactie gehad van Jordi of Marina?

in beide velden gelden totaal andere waarden mtb interpretatie van onderzoeksgegevens.
Ik heb zojuist vernomen uit bronnen dat Jordi wordt ondervraagd door de politie.

Hij is inmiddels overhandigd aan de AIVD en wordt informatie uit hem gewonnen middels waterboarding.Ik heb zojuist vernomen uit bronnen dat Jordi wordt ondervraagd door de politie.
Wheyboarding* ze gebruiken whey van een niet nader te noemen merk.Hij is inmiddels overhandigd aan de AIVD en wordt informatie uit hem gewonnen middels waterboarding.
Wheyboarding* ze gebruiken whey van een niet nader te noemen merk.
Wel whey van goede kwaliteit, zodat de politie voldoende informatie gained?
Wat heeft die marina er mee te maken, als ik mag vragen![]()