- Waardering
- 2.745
Ik dacht dat ik je vriend wasGaarne. Ik heb geen vrienden, dus kan het niet vragen.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat ik je vriend wasGaarne. Ik heb geen vrienden, dus kan het niet vragen.![]()

Waar variatie kan optreden is bij het oplossen (afwegen kan sowieso zeer accuraat met een beetje proper drugsweegschaaltje), als je denkt op te lossen in 2 ml, en je lost daadwerkelijk op in 2.1 ml, dan is dit nogal een afwijking. Van wat ik me echter herinner van me (beperkte) hands-on scheikunde ervaring is dat je dit vrij exact kunt doen. Ik vraag mij dus af of er hier iemand aanwezig is die hier wat meer ervaring mee heeft.
We hebben het zelf maar even uitgezochtWij hebben net contact gehad met de universiteit van Maastricht. We begrijpen van de professor dat er een test gedaan is met een sample. Betreffende "test" is volgens de universiteit van Maastricht totaal onbetrouwbaar en de berekening die gebruikt is om het eiwitgehalte te meten is ook onbetrouwbaar.
Daarnaast is er nooit toestemming gegeven door de Universiteit van Maastricht voor welke publicatie dan ook.

Dat labrapport wordt steeds gekker en gekker.. Wat doen de eiwitten van een jak, schaap, everzwijn en moeflon in mijn wei? En die van een mens?![]()

Maar daar heb ik helemaal niet om gevraagd! Als ik wat extra menselijke eiwitten wil ga ik wel naar de shoarmaboer om de hoek en neem ik een extra bakje knoflooksaus.![]()

overigens snap ik geen reet van al die termen die rondgestrooid worden, dus als iemand straks het even kan versimpelen, graag

Ik vraag me af of dat geen vals positieve zijn i.v.m. het geringe percentage sequence coverage waar de hits op zijn gemaakt (en vaak ook lage eiwit score); tussen de diersoorten is er nu eenmaal een hoog % homologie. Maar hier weet ik helaas te weinig van... Die varkens trypsine zal van de bepaling zelf zijn misschien, maar daar houdt het dan ook wel weer opDat labrapport wordt steeds gekker en gekker.. Wat doen de eiwitten van een jak, schaap, everzwijn en moeflon in mijn wei? En die van een mens?
![]()
Ben benieuwd als iemand hier verstand van heeft en dit kan toelichten?Gadverdamme man....Maar daar heb ik helemaal niet om gevraagd! Als ik wat extra menselijke eiwitten wil ga ik wel naar de shoarmaboer om de hoek en neem ik een extra bakje knoflooksaus.![]()