Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me af of dat geen vals positieve zijn i.v.m. het geringe percentage sequence coverage waar de hits op zijn gemaakt (en vaak ook lage eiwit score); tussen de diersoorten is er nu eenmaal een hoog % homologie. Maar hier weet ik helaas te weinig van... Die varkens trypsine zal van de bepaling zelf zijn misschien, maar daar houdt het dan ook wel weer opBen benieuwd als iemand hier verstand van heeft en dit kan toelichten?

Er is nog steeds niks officieel bekend en iedereen roept dat ze over gaan, ook..
DOEI !!!!!!!
Er is nog steeds niks officieel bekend en iedereen roept dat ze over gaan, ook..
DOEI !!!!!!!
Nog wat restafval van een moord op de productiebandzullen evolutionair geconserveerde domeinen zijn
het zou wat zijn, met een positieve hFABP score zou er hartspierweefsel in je pot zitten![]()

Ik kan zijn posts toch niet zien, geen probleem maat..
Rene vind dit leukGaat lekker op Facebook[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog wat restafval van een moord op de productieband![]()
Ik kan zijn posts toch niet zien, geen probleem maat..
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
Rene vind dit leuk![]()

Nog wat restafval van een moord op de productieband![]()
De eerste persoondje de test wilde opzetten was toch ook. ErdwenenIllermenety
Gaat lekker op Facebook
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja ik vind het toch niet zo'n slimme zet van XXL om dit bericht op Facebook te plaatsen en ergens ook wel weer jammer, vooral nu blijkt dat het onderzoek mogelijk aan alle kanten rammelt. Mocht dat ook daadwerkelijk zo zijn, is XXL toch wel een stapje te ver gegaan imo. XXL is een goede winkel, die hebben zulke reclame toch niet nodig...
http://forum.bodynet.nl/supplementen-reviews/66119-lab-testen-whey-perfection-b-and.htmlxxl heeft zn bericht verwijderd. Andere mensen hebben nu dit bericht gemaakt
Ik vraag me af of dat geen vals positieve zijn i.v.m. het geringe percentage sequence coverage waar de hits op zijn gemaakt (en vaak ook lage eiwit score); tussen de diersoorten is er nu eenmaal een hoog % homologie. Maar hier weet ik helaas te weinig van... Die varkens trypsine zal van de bepaling zelf zijn misschien, maar daar houdt het dan ook wel weer opBen benieuwd als iemand hier verstand van heeft en dit kan toelichten?
helemaal mee eens, maar Rene zal het gepost hebben..Ja dat kan, maar ze hadden het nooit moeten plaatsen. Eenmaal geplaatst is het niet meer weg te krijgen...