Fitness Seller

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds niks officieel bekend en iedereen roept dat ze over gaan, ook..:o

DOEI !!!!!!!

Ik vraag me af of dat geen vals positieve zijn i.v.m. het geringe percentage sequence coverage waar de hits op zijn gemaakt (en vaak ook lage eiwit score); tussen de diersoorten is er nu eenmaal een hoog % homologie. Maar hier weet ik helaas te weinig van... Die varkens trypsine zal van de bepaling zelf zijn misschien, maar daar houdt het dan ook wel weer op :o Ben benieuwd als iemand hier verstand van heeft en dit kan toelichten?

zullen evolutionair geconserveerde domeinen zijn
het zou wat zijn, met een positieve hFABP score zou er hartspierweefsel in je pot zitten :D

Gaat lekker op Facebook :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probleem van Facebook: digitale kettingbrieven en emotionele kutplaatjes voeren de boventoon. Mensen zijn geneigd nieuws wat maar enigszins de onderbuik stimuleert direct voor waar aan te nemen en 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND' te gaan roepen onder de berichten.

Welke halve zool zet zoiets zo vroeg op Facebook? Ik ben onpartijdig in dezen en vind dit allemaal best oneerlijk verlopen. B&F ondervindt hier zeker schade van. Al hadden ze dit zelf veel handiger kunnen spelen, ze beginnen direct met dat dit allemaal 'triest' is, terwijl het enige wat op dat moment triest was die reactie van hunzelf is.

Kan een mod niet even de TS aanpassen met wat vetgedrukte letters dat de bovenste steen nog niet boven is? Het officiële rapport gefinancierd door de donateurs EN het rapport van B&F slaan op dit moment als een lul op een drumijzer, er is nog 0% duidelijk, maar inmiddels is B&F nu al een deel van de (onderbuik)klanten kwijt. Hoe kan dat de bedoeling zijn? Geef elkaar de kans om zaken op orde te stellen.

Ik stap over op Panda Body Nutrition Fit, de Panda XXL Whey Perfection To The Max heeft maar liefst 110% eiwitten, dit is mogelijk door de ontwikkeling van nieuwe wheysoorten, waarin wij experts zijn.

Bestellen kan op pandabodynutritionfit.nl

tCp90.gif
tCp90.gif
tCp90.gif

tCp90.gif

Gaat lekker op Facebook :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja ik vind het toch niet zo'n slimme zet van XXL om dit bericht op Facebook te plaatsen en ergens ook wel weer jammer, vooral nu blijkt dat het onderzoek mogelijk aan alle kanten rammelt. Mocht dat ook daadwerkelijk zo zijn, is XXL toch wel een stapje te ver gegaan imo. XXL is een goede winkel, die hebben zulke reclame toch niet nodig...

Ja ik vind het toch niet zo'n slimme zet van XXL om dit bericht op Facebook te plaatsen en ergens ook wel weer jammer, vooral nu blijkt dat het onderzoek mogelijk aan alle kanten rammelt. Mocht dat ook daadwerkelijk zo zijn, is XXL toch wel een stapje te ver gegaan imo. XXL is een goede winkel, die hebben zulke reclame toch niet nodig...

xxl heeft zn bericht verwijderd. Andere mensen hebben nu dit bericht gemaakt

Ik vraag me af of dat geen vals positieve zijn i.v.m. het geringe percentage sequence coverage waar de hits op zijn gemaakt (en vaak ook lage eiwit score); tussen de diersoorten is er nu eenmaal een hoog % homologie. Maar hier weet ik helaas te weinig van... Die varkens trypsine zal van de bepaling zelf zijn misschien, maar daar houdt het dan ook wel weer op :o Ben benieuwd als iemand hier verstand van heeft en dit kan toelichten?

Denk eerlijk gezegd zelf aan contaminatie, maar de sample van XXL bevat (even snel uit mijn hoofd) alleen schaap en jak. Maar als de samples gelijktijdig en exact hetzelfde behandeld zijn, zou ik verwachten dat de andere eiwitten ook in de XXL sample zouden moeten opduiken.

De resultaten zijn in ieder geval zo merkwaardig dat het eigenlijk wel contaminatie moet zijn. Lijkt me dus dat het lab al eens eerder met eiwitten van die dieren heeft gehandeld en haar apparatuur niet goed gereinigd heeft. De interpretatie van de analyse rept er ook met geen woord over (behalve m.b.t. trypsin inderdaad), dus dat lijkt me de meest plausibele verklaring.

Overigens vraag ik me wel af wat de intracellulaire eiwitten in beide samples doen. De auteurs schijnen er ook er ook geen afdoende verklaring voor te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven