ik heb helemaal geen bericht gepost op FB jammer dat dit nu zomaar wordt geroepen. Ik zat op FaceBook te rommelen en werd getagd in dit bericht door iemand anders. Iemand van ons heeft het iets later gedeeld op onze FB voor enkele minuten en ik heb dat toen persoonlijk verwijderd omdat ik het niet gepast vond. Maar ik heb het oorspronkelijke bericht niet gepost
Er wordt ook gesuggereerd dat wij iets met de labtest te maken hebben dat vind ik ook jammer. Wij hebben hier absoluut niets mee te maken de test is een initiatief van een groep DBB leden en deze resultaten zijn uitgelekt. Volgens mij loopt deze discussie al maanden, waarom alles zolang geduurd heeft is me verder ook een raadsel.
De score van whey delicious verrast mij niets omdat we regelmatig testen (deze resultaten heb ik ook gedeeld) en deze test geeft een waarde die goed overeenkomt met de eerdere testen.
Waar en door wie deze test is gedaan daar weet ik helemaal niets van dat moet gevraagd worden aan degene die deze test georganiseerd heeft.
Ik ben altijd open en eerlijk geweest over onze eigen testen en heb ook uitgelegd waarom we vaak testen. Je kan als bedrijf wel goede bedoelingen hebben maar mogelijk heeft je producent die niet. Ook kan het zijn dat de producent slechte whey krijgt aangeleverd zonder dat deze dat weet. Zo zijn er tal van factoren die wij volgens onze intern kwaliteitssysteem checken. Omdat we dit al een jaar heel strak in de gaten houden ben ik totaal niet bang voor welke steekproef dan ook op onze whey's.
Verder heb ik ook nergens uitgehaald naar B&F of nare opmerking richting hun gemaakt. Wel zou ik anders gereageerd hebben om de rust te bewaren. Ik weet uit ervaring (door onze testen) dat er afwijkingen kunnen zijn waar je zelf niet van weet en onaangenaam door verrast kan worden.
Zelf hebben we ook boze emails en telefoon gehad omdat whey delicious een afwijking gaf van -3% en klanten vroegen om uitleg.
Verder hou ik me buiten de discussie en
hoop dat er wat duidelijkheid komt over hoe en waar die test is uitgevoerd.