XXL Nutrition

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: dit meen je toch niet is t niet verstandig om even een tijdje niet te reageren want je gaat nu echt hele domme dingen zeggen of misschien iemand achter die account zetten die wat minder wild om zich heen slaat.

idd ja,vraag me af hoe oud deze persoon eigelijk is,de persoon achter "body en fitshop" , komt niet echt snugger over en lijkt ook niet echt veel verstand van de zaken te hebben.

Ja dat kan, maar ze hadden het nooit moeten plaatsen. Eenmaal geplaatst is het niet meer weg te krijgen...

helemaal mee eens, maar Rene zal het gepost hebben..

Nee.
Die meid heeft dit gemaakt. XXL had het gedeeld, maar bij nader inzien verwijderd.

Ik vind het overigens echt kwalijk dat Jordi niets van zich laat horen. Zijn laatste activiteit op DBB was vandaag om 18:59.
Ook het forum dat opgezet was om de analyse te delen is ineens niet bereikbaar. Ik denk dat Jordi wel even na moet denken over wat er nu gebeurd en het effect dat dit heeft op de mensen en betrokken bedrijven.

Nee.
Die meid heeft dit gemaakt. XXL had het gedeeld, maar bij nader inzien verwijderd.

Ik vind het overigens echt kwalijk dat Jordi niets van zich laat horen. Zijn laatste activiteit op DBB was vandaag om 18:59.
Ook het forum dat opgezet was om de analyse te delen is ineens niet bereikbaar. Ik denk dat Jordi wel even na moet denken over wat er nu gebeurd en het effect dat dit heeft op de mensen en betrokken bedrijven.

Waarom dit op jordi afschuiven? B&F moet nu met duidelijke testresultaten komen dat ze wel geven wat ze verkopen.

Die Chantal wordt gesponsord door XXL Nutrition. Ze zijn weer is lekker bezig met hun proxywar. Doet me denken aan de , dagen met al die XXL shills :roflol:
Als er iemand voor smaad en laster aangeklaagd kan worden door B&F is het XXL wel. Ze gooien het er mooi dik bovenop.
Ik zou me als concurrent zijnde zsm distantiëren en die gesponsorde cohorten terugtrekken. :)

Bestelde de laatste tijd altijd bij B&F.. Maar goed nu ik dit zo lees hier en de test resultaten zie dan weet ik wel dat ik dat niet nog eens doe. Blijkbaar zijn de mensen die bij B&F werken teveel bezig geweest met de groei van hun bedrijf dat ze de kwaliteit voor lief hebben genomen, wat ik eigenlijk ook wel deels begrijp. In het begin test je natuurlijk altijd uitgebreid je producten, maar als het altijd * de zelfde resultaten oplevert dan word je er ook een beetje laconiek in en ga je uit op de goedheid van je leverancier. XXL heeft dat blijkbaar niet gedaan en is altijd steekproefsgewijs blijven controleren, wat de leverancier blijkbaar ook door heeft en daardoor weet XXL wel precies wat er in hun producten zitten en B&F gaat uit van de goedheid van de leverancier.
Denk niet dat er opzet in het spel is bij B&F maar goed, de klant besteld bij je om de prijs en kwaliteit. Ik denk niet dat B&F hier nog snel bovenop komt, vanavond hoorde ik al tig mensen praten over B&F dat ze daar nooit meer bestellen, denk dat dat bij andere leden van dit forum ook wel het geval was.

Waarom dit op jordi afschuiven? B&F moet nu met duidelijke testresultaten komen dat ze wel geven wat ze verkopen.

Afschuiven? Ik vraag om een reactie. Hij is de oprichter van de test. Iets waar wij lang op hebben gewacht en nu er een uitslag is, zijn er vragen over de test. Hij kan een hoop vraagtekens mbt de waarde/echtheid van de test wegnemen. Er is door meerdere mensen om gevraagd, en niet voor niets.

Ja ik vind het toch niet zo'n slimme zet van XXL om dit bericht op Facebook te plaatsen en ergens ook wel weer jammer, vooral nu blijkt dat het onderzoek mogelijk aan alle kanten rammelt. Mocht dat ook daadwerkelijk zo zijn, is XXL toch wel een stapje te ver gegaan imo. XXL is een goede winkel, die hebben zulke reclame toch niet nodig...

:finger: ik heb helemaal geen bericht gepost op FB jammer dat dit nu zomaar wordt geroepen. Ik zat op FaceBook te rommelen en werd getagd in dit bericht door iemand anders. Iemand van ons heeft het iets later gedeeld op onze FB voor enkele minuten en ik heb dat toen persoonlijk verwijderd omdat ik het niet gepast vond. Maar ik heb het oorspronkelijke bericht niet gepost

Er wordt ook gesuggereerd dat wij iets met de labtest te maken hebben dat vind ik ook jammer. Wij hebben hier absoluut niets mee te maken de test is een initiatief van een groep DBB leden en deze resultaten zijn uitgelekt. Volgens mij loopt deze discussie al maanden, waarom alles zolang geduurd heeft is me verder ook een raadsel.

De score van whey delicious verrast mij niets omdat we regelmatig testen (deze resultaten heb ik ook gedeeld) en deze test geeft een waarde die goed overeenkomt met de eerdere testen.

Waar en door wie deze test is gedaan daar weet ik helemaal niets van dat moet gevraagd worden aan degene die deze test georganiseerd heeft.

Ik ben altijd open en eerlijk geweest over onze eigen testen en heb ook uitgelegd waarom we vaak testen. Je kan als bedrijf wel goede bedoelingen hebben maar mogelijk heeft je producent die niet. Ook kan het zijn dat de producent slechte whey krijgt aangeleverd zonder dat deze dat weet. Zo zijn er tal van factoren die wij volgens onze intern kwaliteitssysteem checken. Omdat we dit al een jaar heel strak in de gaten houden ben ik totaal niet bang voor welke steekproef dan ook op onze whey's.

Verder heb ik ook nergens uitgehaald naar B&F of nare opmerking richting hun gemaakt. Wel zou ik anders gereageerd hebben om de rust te bewaren. Ik weet uit ervaring (door onze testen) dat er afwijkingen kunnen zijn waar je zelf niet van weet en onaangenaam door verrast kan worden.

Zelf hebben we ook boze emails en telefoon gehad omdat whey delicious een afwijking gaf van -3% en klanten vroegen om uitleg.

Verder hou ik me buiten de discussie en hoop dat er wat duidelijkheid komt over hoe en waar die test is uitgevoerd.

Ja ik vind het toch niet zo'n slimme zet van XXL om dit bericht op Facebook te plaatsen en ergens ook wel weer jammer, vooral nu blijkt dat het onderzoek mogelijk aan alle kanten rammelt. Mocht dat ook daadwerkelijk zo zijn, is XXL toch wel een stapje te ver gegaan imo. XXL is een goede winkel, die hebben zulke reclame toch niet nodig...

Dit bericht komt NIET van XXL

Ja dat kan, maar ze hadden het nooit moeten plaatsen. Eenmaal geplaatst is het niet meer weg te krijgen...

Wat een onzin, je kunt altijd je foto's verwijderen

helemaal mee eens, maar Rene zal het gepost hebben..

Drugs are bad, mmkay

Die Chantal wordt gesponsord door XXL Nutrition. Ze zijn weer is lekker bezig met hun proxywar. Doet me denken aan de , dagen met al die XXL shills :roflol:
Als er iemand voor smaad en laster aangeklaagd kan worden door B&F is het XXL wel. Ze gooien het er mooi dik bovenop.
Ik zou me als concurrent zijnde zsm distantiëren en die gesponsorde cohorten terugtrekken. :)

Bron naar sponsoring ?

Als jou product goed uit de bus komt, ben je trots erop en wil je het met je klanten delen. René heeft dit blijkbaar gedaan maar daarna verwijderd uit respect voor B&F. Maar goed, René mag trots zijn.

:finger: ik heb helemaal geen bericht gepost op FB jammer dat dit nu zomaar wordt geroepen. Ik zat op FaceBook te rommelen en werd getagd in dit bericht door iemand anders. Iemand van ons heeft het iets later gedeeld op onze FB voor enkele minuten en ik heb dat toen persoonlijk verwijderd omdat ik het niet gepast vond. Maar ik heb het oorspronkelijke bericht niet gepost

Er wordt ook gesuggereerd dat wij iets met de labtest te maken hebben dat vind ik ook jammer. Wij hebben hier absoluut niets mee te maken de test is een initiatief van een groep DBB leden en deze resultaten zijn uitgelekt. Volgens mij loopt deze discussie al maanden, waarom alles zolang geduurd heeft is me verder ook een raadsel.

De score van whey delicious verrast mij niets omdat we regelmatig testen (deze resultaten heb ik ook gedeeld) en deze test geeft een waarde die goed overeenkomt met de eerdere testen.

Waar en door wie deze test is gedaan daar weet ik helemaal niets van dat moet gevraagd worden aan degene die deze test georganiseerd heeft.

Ik ben altijd open en eerlijk geweest over onze eigen testen en heb ook uitgelegd waarom we vaak testen. Je kan als bedrijf wel goede bedoelingen hebben maar mogelijk heeft je producent die niet. Ook kan het zijn dat de producent slechte whey krijgt aangeleverd zonder dat deze dat weet. Zo zijn er tal van factoren die wij volgens onze intern kwaliteitssysteem checken. Omdat we dit al een jaar heel strak in de gaten houden ben ik totaal niet bang voor welke steekproef dan ook op onze whey's.

Verder heb ik ook nergens uitgehaald naar B&F of nare opmerking richting hun gemaakt. Wel zou ik anders gereageerd hebben om de rust te bewaren. Ik weet uit ervaring (door onze testen) dat er afwijkingen kunnen zijn waar je zelf niet van weet en onaangenaam door verrast kan worden.

Zelf hebben we ook boze emails en telefoon gehad omdat whey delicious een afwijking gaf van -3% en klanten vroegen om uitleg.

Verder hou ik me buiten de discussie en hoop dat er wat duidelijkheid komt over hoe en waar die test is uitgevoerd.
Precies. Dit. Hier hebben we Jordi voor nodig.

shit just got real:

Momenteel bekijken: 74 gebruiker(s) (35 leden en 39 gasten) dit topic
zerotohero, Lyfeline, thesuite, Hellblazer, Snepke1990, IRONSLAVE, JayB, Rugbylifter, XXL Nutrition, Theyoungone, skinnie, jeanpiston, physiquenl, JoeTat2, Torsie, meaantje, Wantstogrow, orgineel, Kevster, Sapetoku, Respeezy, MassXL, wtfbbq, barebald, lukaku16, snoeren89, Brawl, Underglow, ferociousfeline, TheWasp, Steensteen, Dreumes, Panda11

Beter blijft dit topic wel staan. Als dit gesloten wordt zal ik heel verdrietig zijn en sowieso niks meer bestellen bij B&F. Ik wil de waarheid boven tafel krijgen!! En Jordi geef eens een uitleg over hoe en wat in dit topic?!

O ooo Eric is er

Vind het wel jammer allemaal, body en fit shop heb ik zeker goede ervaringen mee en zal zeker nog wel bij ze bestellen. Maar zoals al gezegd werd: De uitslag van die test is een pdf'je zonder naam of adres-vermelding of een logo of iets dergelijks. Dus hoe weten we hoe betrouwbaar die test is?

Mensen, echt kuddedieren..
Als B&F dadelijk met een maandelijkse test komt hollen we allemaal weer terug.
Voorlopig heb ik nog niet veel bewijs gezien.
En FB? Moet ik echt om lachen, kuddedieren...

Ok duidelijk en goed dat je het gedeelde bericht daarna ook verwijderd hebt.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Als jou product goed uit de bus komt, ben je trots erop en wil je het met je klanten delen. René heeft dit blijkbaar gedaan maar daarna verwijderd uit respect voor B&F. Maar goed, René mag trots zijn.

Dat is prima, maar dat hoeft niet op deze manier. Post een foto van je eigen pot en labresultaten erbij, daar laat je net zo goed mee zien dat je trots bent op je eigen product. Een foto van de concurrent erbij voegt niets toe naar mijn mening. Enfin, XXL heeft het bericht niet gepost. In eerste instantie wel gedeeld en daarna gelukkig weer verwijderd. Prima wat mij betreft, geen verwijt meer. De lucht is geklaard wat mij betreft.

Dit bericht komt NIET van XXL Wat een onzin, je kunt altijd je foto's verwijderen Drugs are bad, mmkay Bron naar sponsoring ?
LOL doei sanca.. succes met wat je doet etc al meen ik daar geen fl**ker van :)
kijk Jordi dit is NOU z'n fanboy waar JIJ het altijd over hebt, wel vreemd dat jordi er nog niet is :eek:

groetjes..

Waar is Jesse als je hem nodig hebt. Hij kon B&F nog wel even recht praten.

En TheRay, pas je sig maar aan

LOL doei sanca.. succes met wat je doet etc al meen ik daar geen fl**ker van :)
kijk Jordi dit is NOU z'n fanboy waar JIJ het altijd over hebt, wel vreemd dat jordi er nog niet is :eek:

groetjes..

Ik kom hier nog niet zo lang, maar link naar zijn profiel? Ben wel benieuwd wanneer voor het laatst online, las net nog dat ie na 18:00 online was geweest in dit topic. Zal denk ik zo wel reageren, niet iedereen heeft altijd maar zeeën van tijd om op de interwebs rond te zwerven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven