Fitness Seller

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is Jesse als je hem nodig hebt. Hij kon B&F nog wel even recht praten. En TheRay, pas je sig maar aan
Waarom zou ik dat doen ?!
ik ga niet alleen voor mijn whey naar B&F..

en voorlopig is er nog helemaal NIKS bekend, ja dat er veels te vaag over gedaan wordt..

Die Chantal wordt gesponsord door XXL Nutrition. Ze zijn weer is lekker bezig met hun proxywar. Doet me denken aan de , dagen met al die XXL shills :roflol:

Oh daar is geen einde aan gekomen hoor. Wekelijks meerdere kloontjes van zijn hand die geband worden.

Ik kom hier nog niet zo lang, maar link naar zijn profiel? Ben wel benieuwd wanneer voor het laatst online, las net nog dat ie na 18:00 online was geweest in dit topic. Zal denk ik zo wel reageren, niet iedereen heeft altijd maar zeeën van tijd om op de interwebs rond te zwerven.
Ik heb de man op negeer staan aangezien ik altijd door de man aangevallen wordt..
dus kan ik je niet verder helpen, sorry man...

Tijd om je meds te switchen Ray

Ik kom hier nog niet zo lang, maar link naar zijn profiel? Ben wel benieuwd wanneer voor het laatst online, las net nog dat ie na 18:00 online was geweest in dit topic. Zal denk ik zo wel reageren, niet iedereen heeft altijd maar zeeën van tijd om op de interwebs rond te zwerven.

Heb hem na 18u een kwartier in het topic gezien..

Wat een geweldig forum is dit toch ook.
Komt nergens zoveel onzin voorbij als hier. :roflol: :roflol:

Ok ok ok, ik ga een bus bij xxl bestellen , en verwacht dat ik een monster ben na deze pot, ik laat het jullie weten,vanuit vegas, nadat ik ohil onttroond heb tuurlijk

Ok duidelijk en goed dat je het gedeelde bericht daarna ook verwijderd hebt.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Dat is prima, maar dat hoeft niet op deze manier. Post een foto van je eigen pot en labresultaten erbij, daar laat je net zo goed mee zien dat je trots bent op je eigen product. Een foto van de concurrent erbij voegt niets toe naar mijn mening. Enfin, XXL heeft het bericht niet gepost. In eerste instantie wel gedeeld en daarna gelukkig weer verwijderd. Prima wat mij betreft, geen verwijt meer. De lucht is geklaard wat mij betreft.

Stel je niet zo aan man.

Oh daar is geen einde aan gekomen hoor. Wekelijks meerdere kloontjes van zijn hand die geband worden.

Zoiets hoorde ik al links en rechts. XXL soldaten die dagelijks kloon accounts aanmaken om BnF producten af te kraken.

Echt smerige zaken en sneu dat XXL zich zo verlaagd.

Zal me niets verbazen als XXL ook wat te maken heeft met deze vage test uitslagen.

kooltjes:

"Alle bodybuilders leven intens mee en dat geeft aan wat de sport voor ieder betekent. We delen allemaal dezelfde passie en willen immers allemaal een mooi resultaat bereiken. Wij als supplementenshop willen daarin onze klanten altijd ondersteunen, het liefst zo goed mogelijk. Ik denk dat het wel weer gebleken is Gelukkig kunnen we deze discussie sluiten en zullen hierop intern maandag zeker verder gaan. Wij wensen ieder een prettig weekend

Ralf"

Zoiets hoorde ik al links en rechts. XXL soldaten die dagelijks kloon accounts aanmaken om BnF producten af te kraken.

Zal me niets verbazen als XXL ook wat te maken heeft met deze vage test uitslagen.
Moet jij niet lekker continu positief uit laten over B&F producten in het B&F topic?

Je kan ze ook gewoon vragen om je te sponsoren?
Man hoe laag kun je gaan

Het is dus nu gewoon afwachten..

Onze expert is gearriveerd:
20jlbg1.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven