- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets hoorde ik al links en rechts. XXL soldaten die dagelijks kloon accounts aanmaken om BnF producten af te kraken.
Echt smerige zaken en sneu dat XXL zich zo verlaagd.
Zal me niets verbazen als XXL ook wat te maken heeft met deze vage test uitslagen.
Zoiets hoorde ik al links en rechts. XXL soldaten die dagelijks kloon accounts aanmaken om BnF producten af te kraken.
Zal me niets verbazen als XXL ook wat te maken heeft met deze vage test uitslagen.
Is toch ook achterlijk om te denken dat dit soort praktijken geen backfire gaan hebben op je als je het gaat verspreiden![]()
Bedoeling was dan ook om de uitslagen geheim in de doneergroep te houdenLukt zeker zoiets met 60 mensen.
Wat mij opvalt, en ik heb bij allebei de shops zat besteld, dat de bodybuilders die ver zijn gekomen , xxl hoger aanslaan dan B&F ook berry de mey op fb, daar zal toch wel wat van waar zijn, met strond gooie heeft geen zin, kwaliteit wint altijd, wees maar niet bang.
Ik geef mijn stem aan XXL , zij konen toch betrouwbaarder over vind ik
Wat mij opvalt, en ik heb bij allebei de shops zat besteld, dat de bodybuilders die ver zijn gekomen , xxl hoger aanslaan dan B&F ook berry de mey op fb, daar zal toch wel wat van waar zijn
Ik vind je echt een prima kerel maar nu maak je jezelf een beetje belachelijk!
Dit. Het zit hier VOL met BnF-kloonspammers met hun "objectieve reviews", om het schijt van te krijgen.Ik heb hier totaal niets mee te maken, hoe kom je erbij?
Volgens mij ben jezelf juist een B&F spammer die trouw elke dag hun reviews bumpt (controleerbaar) en nu voor hun weer in de verdediging springt. Dat vind ik pas sneu.
Dit. Het zit hier VOL met BnF-kloonspammers met hun "objectieve reviews", om het schijt van te krijgen.
Mister10 is toch een kloon van jou?Dit topic is goed gevuld met fanboys maar toch niet met kloontjes. Fanboyism is hoe dan ook een trieste bezigheid maar een shill die werkt voor een sponsor en een forum vol probeert te spammen nog wat triester
Waarom dit op jordi afschuiven? B&F moet nu met duidelijke testresultaten komen dat ze wel geven wat ze verkopen.
In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti.