AndroidHealthClinic

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Los van de uitslagen van de test valt het mij op dat Body en Fit shop erg boos (onprofessioneel) reageert.
Vaak is boos reageren op een vraag een teken van liegen, dit is een bekend verschijnsel in de psychologie.
Ze hebben zichzelf hiermee erg verdacht gemaakt. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Als dit inderdaad klopt dan is het een hele slechte zaak. Aan de andere kant verbaast het mij niks, in de voedselindustrie wordt namelijk aan de lopende band gefraudeerd met voedsel.

" in de voedselindustrie wordt namelijk aan de lopende band gefraudeerd met voedsel. "

Oja? Noem is aantal voorbeelden? Weet toevallig dat bij " light " producten vaak suikervervangede stof wordt gebruik (aspartaan) en dat is namelijk nog schadelijker dan normaal suiker.

In de VS gebeurd dit erg veel.

Kun jij wat voorbeelden opnoemen.

B&F: graag ook een test van al jullie andere producten (alle eiwit shakes, creatine (echt creapure of extra poedersuiker erin?), BCAA Pure Powder, Ultra Fine Oats (echt 100% havermeel) etc. etc. Tot die tijd bestel ik voor EUR 0 bij jullie en voor het volle pond bij XXL (en Powersupplements).

B&F: graag ook een test van al jullie andere producten (alle eiwit shakes, creatine (echt creapure of extra poedersuiker erin?), BCAA Pure Powder, Ultra Fine Oats (echt 100% havermeel) etc. etc. Tot die tijd bestel ik voor EUR 0 bij jullie en voor het volle pond bij XXL (en Powersupplements).

Wat zou er in de oats kunnen zitten i.p.v. havermout? (srs)

Wat nou Jordi moet uitleg komen geven.

Wat een onzin, Jordi heeft het enkel geregeld voor de donateurs met de afspraak dat het binnen de donateurs groep zou blijven.

Jordi is NIEMAND hier uitleg verschuldigd. Degene die het naar buiten heeft gebracht doet dat maar

wat nou jordi moet uitleg komen geven.

Wat een onzin, jordi heeft het enkel geregeld voor de donateurs met de afspraak dat het binnen de donateurs groep zou blijven.

Jordi is niemand hier uitleg verschuldigd. Degene die het naar buiten heeft gebracht doet dat maar

+1

Wat zou er in de oats kunnen zitten i.p.v. havermout? (srs)

Ik snap wat je bedoelt, maar als je kijkt naar de oats van xxl, die kosten 1.5 x zoveel. B&F lijkt te goedkoop, misschien inferieure kwaliteit ik weet het niet. Vertrouw het allemaal gewoon niet meer. Misschien niet eerlijk dit gedoe rondom B&F tegenover B&f (daarvoor zou je alle feiten op tafel moeten hebben), maar net als in iedere markt gaat het uiteindelijk om vertrouwen. Dat is bij mij helaas weg..

Ik vond het al verdacht dat die shakies van B&F in suikerspin veranderen als je ze langer dan 10 s schudt. :(
Tja dat heb je met al die toegevoegde fructose hé.

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Als ik Jordi was zou ik maar snel emigreren :roflol:

Waarom voel ik bij bodyenfitshop de eiwitten GIEREND door mijn lichaam en bij xxl niet?

Als body&fit nu zijn prijzen gaat verhogen bij de 'verbeterde' versies heb je 2 mogelijkheden..

Ofwel ben je nog meer in de zak gezet

Ofwel doen ze het nu volgens het boekje

Wat een onzin, Jordi heeft het enkel geregeld voor de donateurs met de afspraak dat het binnen de donateurs groep zou blijven.

Jordi is NIEMAND hier uitleg verschuldigd. Degene die het naar buiten heeft gebracht doet dat maar

omdat Jordi degene is die duidelijkheid kan verschaffen met betrekking tot een aantal elementaire vragen
- waren de samples die opgestuurd werden gesealde potten of enkel samples
- serie nummers
- welk lab is gebruikt
- enz....

dit soort antwoorden trekt geen partij voor een van beide brands het schept alleen duidelijkheid.
Maar maakt het voor B&F wel makkelijker om en tegen onderzoek te laten doen. Waarna het voor ons makkelijker wordt te vergelijken.

wat mij persoonlijk betreft... maakt het trouwens niet veel uit of het bijvoorbeeld een sample was of een gesealde pot. Als dat sample goed afgenomen was zou dat het hetzelfde resultaat moeten geven.
Maar ik begrijp wel dat het op wetenschappelijk/ bewijs-technisch vlak belangrijk kan zijn.

Jordi mag het dan niet zelf naar buiten gebracht hebben, hij kon wel weten dat een "geheim" onder 60 mensen, zelden lang een geheim blijft.

vind dit wel aardig ver gaan voor een steekproef, wat nou als het 9vd10x wel gewoon goed is van B&F en nu toevallig 1 of een paar batches ervan niet. Dan zou je 3 tests moeten doen ( met samples van leden) in een tijdsbestek van 2/2.5maand, als het dan nog dezelfde waarden geeft, dan ja.

Nee? Jij vind niet dat de knul aan wie wij bijna 600 euro gegeven hebben, hoeft te reageren op de vraag of er een officieel document is? Jij vind niet dat hij ons verantwoording schuldig is op de in dit topic genoemde vragen? Nee? Want dan had hij net zo goed cijfers uit zijn duim kunnen zuigen. Een scan van de uitslag zou alle vragen doen stoppen. En ik vind dat hij dat de donateurs schuldig is. We hebben er immers voor betaald.

Ik ga er niet van uit, maar als dat wat B&F zegt waar is, zijn we allemaal in ons poepertje genomen.

Lol. Je koopt een product dat iets garandeert. Daar betaal je als consument geld voor. Dat moet altijd doen of bevatten wat het beloof. Ala je dat blijkbaar niet kunt garanderen, moet je het er niet opzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven