Fitness Seller

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Resultaten spreken voor zich IMO
 
[Link niet meer beschikbaar]


XXL nu ook op FB gepost
 
Kwalijke zaak en stemmingmakerij dat zulk nieuws rondgestrooid wordt voordat B&F een kans gegund wordt hun statement af te geven.

Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het statement van B&F, want heb al voor een vermogen aan hun shakes uitgegeven ondertussen, dus ik vind wel dat ze er niet te lang mee moeten wachten....

Je denkt toch niet dat ze dit nieuws nog niet gelezen hebben?
 
Je denkt toch niet dat ze dit nieuws nog niet gelezen hebben?

In de sticky van BenF zeggen ze zelfs dat ze t al gelezen hebben maar deze ochtend met een reactie komen
 
xxl all the way, waar blijft me pm met het rapport?
 
Ik heb er al aardig wat kilo's van verwerkt (B&F) maar hier schrik ik toch wel van.

En op welke producten klopt de info nog meer niet bij B&F.
 
Klopt resulttaten staan op FB! Ook al op XXL zijn page inmiddels! Op Bodynet staan ze ook!
 
Ben wel benieuwd hoe Body&Fit dit gaat aanpakken, wordt een uitdaging!
 
Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. Eiwit is een natuurlijk product en waardes kunnen altijd iets afwijken maar absoluut niet zoveel. Daarnaast wordt zelfs de suggestie gewekt dat onze producent Glycine zou toevoegen. Allereerst onze Whey bevat logischerwijs en gegarandeerd 0 van dit soort toevoegingen. Het is eigenlijk al te schandalig voor woorden dat we op dit soort beschuldigingen moeten reageren. Daarnaast zijn dit zeer ernstige beschuldigingen die grote gevolgen kunnen hebben, onrechtmatig en waarschijnlijk strafbaar zijn. Er worden geen batchnummers, bron, lab, genoemd en geen data helemaal niets. Het kan gewoon niet. Allemaal uiterst curieus en dubieus. Wij zijn op dit moment in gesprek met onze leverancier en producent en beraden ons op de juiste stappen omdat we dit soort aantijgingen gewoon niet kunnen en willen accepteren. Wij verkopen een eerlijk product voor een goede prijs. Wij gaan nu verder de discussie niet aan (tegen dit soort onzin en smaad kun je je niet verdedigen) maar zullen op gepaste wijzen reageren.
 
Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. Eiwit is een natuurlijk product en waardes kunnen altijd iets afwijken maar absoluut niet zoveel. Daarnaast wordt zelfs de suggestie gewekt dat onze producent Glycine zou toevoegen. Allereerst onze Whey bevat logischerwijs en gegarandeerd 0 van dit soort toevoegingen. Het is eigenlijk al te schandalig voor woorden dat we op dit soort beschuldigingen moeten reageren. Daarnaast zijn dit zeer ernstige beschuldigingen die grote gevolgen kunnen hebben, onrechtmatig en waarschijnlijk strafbaar zijn. Er worden geen batchnummers, bron, lab, genoemd en geen data helemaal niets. Het kan gewoon niet. Allemaal uiterst curieus en dubieus. Wij zijn op dit moment in gesprek met onze leverancier en producent en beraden ons op de juiste stappen omdat we dit soort aantijgingen gewoon niet kunnen en willen accepteren. Wij verkopen een eerlijk product voor een goede prijs. Wij gaan nu verder de discussie niet aan (tegen dit soort onzin en smaad kun je je niet verdedigen) maar zullen op gepaste wijzen reageren.

Voeren jullie regelmatig testen uit op de aangeleverde producten? De producent kan dan wel zeggen dat ze geen Glycine toevoegen, maar ik vind persoonlijk dat het jullie taak is om dit daadwerkelijk te controleren.
 
Als het goed is hebben jullie gewoon rapporten liggen, zoals het hoort en moet van de vwa :)
Publiceer deze en alles is weer normaal :)
 
Ik snap jullie woede, snap je die van ons als klant ook?
 
Kwalijke zaak en stemmingmakerij dat zulk nieuws rondgestrooid wordt voordat B&F een kans gegund wordt hun statement af te geven.

Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het statement van B&F, want heb al voor een vermogen aan hun shakes uitgegeven ondertussen, dus ik vind wel dat ze er niet te lang mee moeten wachten....

Stemmingmakerij? "Geen kans"? Dit topic wordt al JAREN besproken, met dit jaar als piek. We smeekten B&F om deftige uitleg bij hun eigen resultaten, maar kregen enkel ontwijkende bullshit te lezen zoals het gescherm met "jama we kopen aan bij VOLAC, die zijn goe!". Integendeel, we werden zelfs verbannen naar de donkere uithoeken van dit forum. Wel, what goes around comes around.
 
Voeren jullie regelmatig testen uit op de aangeleverde producten? De producent kan dan wel zeggen dat ze geen Glycine toevoegen, maar ik vind persoonlijk dat het jullie taak is om dit daadwerkelijk te controleren.

Ja dat doen we en we voegen geen glycine toe. Dit is totale onzin, smaad en laster. Wij gaan dit tot de bodem uitzoeken. Hiermee wordt ons bedrijf grote schade berokkend. Wat/wie hierachter zit weten we niet maar wij verkopen een 100% eerlijk product.
 
Ja dat doen we en we voegen geen glycine toe. Dit is totale onzin, smaad en laster. Wij gaan dit tot de bodem uitzoeken. Hiermee wordt ons bedrijf grote schade berokkend. Wat/wie hierachter zit weten we niet maar wij verkopen een 100% eerlijk product.

waar blijven die harde feiten dan ipv dit lulverhaal? :rolleyes:

rapporten etc.
 
Ja dat doen we en we voegen geen glycine toe. Dit is totale onzin, smaad en laster. Wij gaan dit tot de bodem uitzoeken. Hiermee wordt ons bedrijf grote schade berokkend. Wat/wie hierachter zit weten we niet maar wij verkopen een 100% eerlijk product.

Dit heeft inderdaad een grote invloed op het bedrijf. Ik zie niet in waarom jullie niet enkele testen kunnen posten, dit zou veel ophelderen namelijk...
 
Geen batch? Geen lab? Geen data?
Jordi, knal de gehele file maar online met alle info.
Dit is een eerlijk opgezette test geweest vanuit een aantal enthoisiaste leden. Dat jullie product niet goed uit de verf komt, ligt niet aan die mensen. Zo laat je het nu lijken.
Nergens wordt stemming gemaakt. Er is een test uitgevoerd en daar is een uitslag uit gekomen.
 
Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. Eiwit is een natuurlijk product en waardes kunnen altijd iets afwijken maar absoluut niet zoveel. Daarnaast wordt zelfs de suggestie gewekt dat onze producent Glycine zou toevoegen. Allereerst onze Whey bevat logischerwijs en gegarandeerd 0 van dit soort toevoegingen. Het is eigenlijk al te schandalig voor woorden dat we op dit soort beschuldigingen moeten reageren. Daarnaast zijn dit zeer ernstige beschuldigingen die grote gevolgen kunnen hebben, onrechtmatig en waarschijnlijk strafbaar zijn. Er worden geen batchnummers, bron, lab, genoemd en geen data helemaal niets. Het kan gewoon niet. Allemaal uiterst curieus en dubieus. Wij zijn op dit moment in gesprek met onze leverancier en producent en beraden ons op de juiste stappen omdat we dit soort aantijgingen gewoon niet kunnen en willen accepteren. Wij verkopen een eerlijk product voor een goede prijs. Wij gaan nu verder de discussie niet aan (tegen dit soort onzin en smaad kun je je niet verdedigen) maar zullen op gepaste wijzen reageren.

Ben het wel eens dat het vreemd is dat er in het rapport inderdaad geen batchnummers, labnaam enz. staan. Maar ergens geloof ik ook niet dat iemand met de uitslagen heeft geknoeid...

Overigens blijf ik lekker bij B&F bestellen hoor. Ik koop altijd de Isolaat of Hydrolisaat van B&F en Caseïne van O&N.
 
Ja dat doen we en we voegen geen glycine toe. Dit is totale onzin, smaad en laster. Wij gaan dit tot de bodem uitzoeken. Hiermee wordt ons bedrijf grote schade berokkend. Wat/wie hierachter zit weten we niet maar wij verkopen een 100% eerlijk product.

Shit_just_got_real.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven