- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij komen zo met een reactie alsmede analyse. Gedaan door een onafhankelijk lab. Jullie mogen hieruit zelf je conclusie trekken.![]()
Het enige wat ik weet is dat wij een eerlijk product verkopen en absoluut niets toevoegen aan onze Whey Perfection. Dat dit er ineens staat en door onze concurrent overal wordt gebruikt om te publiceren is voor ons onbegrijpelijk.
XXLNutrition heeft over de afgelopen maanden heel erg open en positief gedaan over de tests die Jordi ging regelen, ze hebben zelfs hun eigen testresultaten laten zien op het forum. Ze zijn veel betrokken geweest voor vragen enzo.
Dan zie je Body&Fit, ze hebben (volgens mij) geen enkele keer gereageerd of zich ook maar enigzins aan het onderwerp toegevoegd, complete radiostilte (correct me if Im wrong). Nu komen de testresultaten naar buiten en zijn ze opeens extreem agressief en dreigend, in plaats van dat ze zich nederig gedragen. Ze hebben nooit hun eigen input gegeven en/of eigen testresultaten gepost. en nu zijn ze boos als er een objectieve test naar buiten komt waarin ze per direct geschaad worden.
Wat was nou de moeite geweest om je vantevoren al in de discussie te voegen en net zoals René, testresultaten te laten zien vooraf, en eerlijk te zijn?
Want dit valt te verwachten (tegenvallende resultaten die als een bom in slaan als je niet vooraf open bent geweest, en onbegrip van anderen omdat jullie het topic continue totaal genegeerd hebben).
Verder hoop ik dat de test niet klopt en dat jullie toch goede whey verkopen, ik heb nog een aantal potten whey/casseine perfection staan en ben momenteel nog trouwe klant, ben benieuwd! Succes.
Ik heb de resultaten meteen even gedownload want ik had deze nog niet. Enige wat ik te horen had gekregen was "maak je geen zorgen jullie leveren wat jullie beloven" .
De uitslag van 77,7% eiwit in Whey Delicious verbaast me niets. We laten veel testen (controle van onze producent) en scoren meestal tussen de 76 en 80% ook het aminozurenprofiel komt overeen met de testen die we zelf laten doen.
Onze producent weet dat we veel controleren en zorgt er wel voor dat het eiwitpercentage van onze whey altijd correct is omdat we anders de partij zo terugsturen (dat is zeker al meer dan eens gebeurt in het verleden).
Ik ben blij dat er nu eindelijk door een onafhankelijke groep een test is gedaan en dat we goed uit de bus komen.

Zie ik plots de test resultaten op Facebook voorbij komen...
Als het goed is hebben jullie gewoon rapporten liggen, zoals het hoort en moet van de vwa
Publiceer deze en alles is weer normaal![]()
Wij komen zo met een reactie alsmede analyse. Gedaan door een onafhankelijk lab. Jullie mogen hieruit zelf je conclusie trekken.![]()
Uit collegialiteit voor B&F heb ik het FaceBook bericht dat we gedeeld hadden verwijderd.
Wij hebben onze producent gevraagd even te reageren en dat heben ze gedaan. Een totaal eiwitgehalte van: 75,08 x 6,38 = 76,64% Officiele verklaring en labtest van onze producent Aminolabs. De test is zeer recent, Juli 2014.
Whey Perfection labtest en begeleidend schrijven van Aminolabs: http://files.bodyenfitshop.nl/downloads/whey_perfection_test.pdfBij deze onze reactie!Een totaal eiwitgehalte van: 75,08 x 6,38 = 76,64%
Officiele verklaring en labtest van onze producent Aminolabs. De test is zeer recent, Juli 2014.Whey Perfection labtest en begeleidend schrijven van Aminolabs: http://files.bodyenfitshop.nl/downloads/whey_perfection_test.pdf[/FONT]
Buiten het feit of het wel of niet waar is vraag ik me af voor hoeveel leden het significant uitmaakt dat de whey minder eiwit bevat..![]()
Ik haal bijna al mn eiwitten uit whey dus zou wel kut zijn heuurBuiten het feit of het wel of niet waar is vraag ik me af voor hoeveel leden het significant uitmaakt dat de whey minder eiwit bevat..![]()