MuscleMeat

Lab analyses whey Body&Fit en XXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar die wie is deze test gedaan? Waar? etc

nog allemaal wel erg vaag.

De eiwit samenstelling is overigens ook bepaald:
260ao92.png

Zit iig. whey in..... :)

Het enige wat ik weet is dat wij een eerlijk product verkopen en absoluut niets toevoegen aan onze Whey Perfection. Dat dit er ineens staat en door onze concurrent overal wordt gebruikt om te publiceren is voor ons onbegrijpelijk.

De test is uitgevoerd door meer dan 60 leden van Dutchbodybuilding de resultaten zijn uitgelekt en wij zijn blij dat Whey Delicious goed getest is maar er zeker niet door verrast.
We testen zelf regelmatig en deze testen (hoewel voor interne controle) heb ik ook op DBB gedeeld toen er om gevraagd werd.

Maar als je eigen testen deelt is het toch iets van: Wij van WC eend adviseren WC eend, dus wij zijn blij dat onze kwaliteit nu eens door een onafhankelijke partij door een steekproef is vastgesteld.

Ik wil jullie product absoluut niet zwart maken en dat doe ik ook nergens, maar ik ben wel blij met onze goede uitkomst.

Uit collegialiteit voor B&F heb ik het FaceBook bericht dat we gedeeld hadden verwijderd.

XXLNutrition heeft over de afgelopen maanden heel erg open en positief gedaan over de tests die Jordi ging regelen, ze hebben zelfs hun eigen testresultaten laten zien op het forum. Ze zijn veel betrokken geweest voor vragen enzo.

Dan zie je Body&Fit, ze hebben (volgens mij) geen enkele keer gereageerd of zich ook maar enigzins aan het onderwerp toegevoegd, complete radiostilte (correct me if Im wrong). Nu komen de testresultaten naar buiten en zijn ze opeens extreem agressief en dreigend, in plaats van dat ze zich nederig gedragen. Ze hebben nooit hun eigen input gegeven en/of eigen testresultaten gepost. en nu zijn ze boos als er een objectieve test naar buiten komt waarin ze per direct geschaad worden.
Wat was nou de moeite geweest om je vantevoren al in de discussie te voegen en net zoals René, testresultaten te laten zien vooraf, en eerlijk te zijn?
Want dit valt te verwachten (tegenvallende resultaten die als een bom in slaan als je niet vooraf open bent geweest, en onbegrip van anderen omdat jullie het topic continue totaal genegeerd hebben).

Verder hoop ik dat de test niet klopt en dat jullie toch goede whey verkopen, ik heb nog een aantal potten whey/casseine perfection staan en ben momenteel nog trouwe klant, ben benieuwd :)! Succes.

Is een marketingstrategie ^^

Ik heb de resultaten meteen even gedownload want ik had deze nog niet. Enige wat ik te horen had gekregen was "maak je geen zorgen jullie leveren wat jullie beloven" .

De uitslag van 77,7% eiwit in Whey Delicious verbaast me niets. We laten veel testen (controle van onze producent) en scoren meestal tussen de 76 en 80% ook het aminozurenprofiel komt overeen met de testen die we zelf laten doen.

Onze producent weet dat we veel controleren en zorgt er wel voor dat het eiwitpercentage van onze whey altijd correct is omdat we anders de partij zo terugsturen (dat is zeker al meer dan eens gebeurt in het verleden).

Ik ben blij dat er nu eindelijk door een onafhankelijke groep een test is gedaan en dat we goed uit de bus komen.

Zoiets zat er al aan te komen, en ik ben blij dat dit gebeurd is. En ja het is écht door een onafhankelijke lab getest.
Heb dit gelijk ook gedeeld op Facebook. Vind dat eerlijkheid altijd nog het belangrijkst is voor de consument. Dat maakt ook een bedrijf succesvol. Hulde voor XXL :zuip:

Zie ik plots de test resultaten op Facebook voorbij komen...

Klopt, heb het gelijk ook gedeeld.

Als het goed is hebben jullie gewoon rapporten liggen, zoals het hoort en moet van de vwa :)
Publiceer deze en alles is weer normaal :)

Inderdaad, hier kreeg ik ookal rare vraagtekens boven me hoofd.. Ze hebben gehijt een docu klaarliggen.. Maar of het door een afhankelijke LAB is getest... dat is nou de vraag : )

Daarnaast kun je de hele PDF document hier downloaden;

http://s000.tinyupload.com/?file_id=00464925346100546806

Credits gaan naar de donateurs en die gene die het heeft neergelegd bij de onafhankelijke lab (lees onafhankelijke lab).

de poep raakt de ventilator :roflol:

In!

Ik heb al een vermoeden waarmee ze komen hoor. Namelijk dat het lab aangeeft dat er een afwijking van 15-20% kan zitten door de gebruikte techniek. Wat een enorme overschatting is van het verlies van aminozuren. Als die 15-20% afwijking naar beneden zou kloppen, dan zou er in die van XXL 91.3 - 97.0 gr eiwit zitten. Wat natuurlijk niet kan. De resultaten van de XXL whey bevestigen simpelweg dat die afwijking niet meer is dan een paar procent, ik schat zelf zo'n 2%, max iets van 3-4%. Bovendien is het onmogelijk om die hoge glycine waarde te krijgen zonder toevoeging van los glycine (dit kan simpelweg niet met whey), die glycine waarde staat als een huis (dat dere massaspectrometrie).

Laatst bewerkt:
In in!

Buiten het feit of het wel of niet waar is vraag ik me af voor hoeveel leden het significant uitmaakt dat de whey minder eiwit bevat..:rolleyes::o

Rap een nieuw testje gedaan B&F?

B&F laat zichzelf helaas wel kennen met zulke reacties.

Bij deze onze reactie!:) Wij hebben onze producent gevraagd even te reageren en dat heben ze gedaan. Een totaal eiwitgehalte van: 75,08 x 6,38 = 76,64% Officiele verklaring en labtest van onze producent Aminolabs. De test is zeer recent, Juli 2014. :) Whey Perfection labtest en begeleidend schrijven van Aminolabs: http://files.bodyenfitshop.nl/downloads/whey_perfection_test.pdf

Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het graag.[/FONT][/FONT][/FONT]

Momenteel bekijken: 130 gebruiker(s) (50 leden en 80 gasten) dit topic
80 gasten..wie heeft dit topic op z'n facebook geplaatst? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven