Fitness Seller

lage dosis, goed resultaat!

ja met dbol only kan je makkelijk 10 kg gainen. Maar het vasthouden is andere koek

topicstarter is net klaar met zn kuur..het nettoresultaat is zodoende ook nog niet in te schatten..

punt wat ik probeer te maken is dat iemand die bijvoorbeeld 1 x een winny only heeft gedaan en daarna een dbol only doet..ook 10 kg+ kan aankomen @ 350mg per week! wat dus minder is al het aantal mg welke topicstarter in zn kuur heeft gebruikt!

in die zin is zijn kuurverleden een belangrijke variabele in het geheel!

resultaat : gewicht van 89 naar 99.5
bf van 19 naar 16
bijna geen vochtretentie

Ok dit is dan omgerekend 11,49 pure spier (en vrijwel geen vocht zeg je).
Ik denk toch dat je om een andere weegschaal bent gaan wegen, je weegschaal kapot is of dat er iets anders verkeerd is gegaan.
Zelfs al had je wel een goed dieet en nam je tien keer die dosering AS dan had je nog geen 11,49 kg spier erbij gekregen.

bf van 19 naar 16
bijna geen vochtretentie

Ik denk toch dat je om een andere weegschaal bent gaan wegen, je weegschaal kapot is of dat er iets anders verkeerd is gegaan.
Zelfs al had je wel een goed dieet en nam je tien keer die dosering AS dan had je nog geen 11,49 kg spier erbij gekregen.

Jij misschien niet, maar hij misschien wel.

Jij misschien niet, maar hij misschien wel.

t'Is niet dat ik het hem gun maar ik vind dit wel heel bijzonder als iemand met middelen waar je normaal gesproken mee bulkt en een low calorie dieet (zie verlaging van vet) ook nog eens 11,49kilo spier aankomt.

Maar goed, ik ken ook iemand die ineens iets van 50 of 70 kilo meer kon squaten tijdens zijn test/deca kuur dus je zult altijd wel bijzondere mensen erbij hebben zitten.

t'Is niet dat ik het hem gun maar ik vind dit wel heel bijzonder als iemand met middelen waar je normaal gesproken mee bulkt en een low calorie dieet (zie verlaging van vet) ook nog eens 11,49kilo spier aankomt.

Maar goed, ik ken ook iemand die ineens iets van 50 of 70 kilo meer kon squaten tijdens zijn test/deca kuur dus je zult altijd wel bijzondere mensen erbij hebben zitten.

Natuurlijk, dat is wat ik wil zeggen.. Ik vind het ook ongeloofwaardig maar ik ga er mee om, omdat er echt mensen zijn die heel erg goed reageren op AS. Achja, geen aanval ofzo op jou, maar sommige mensen..

Sorry TS, ik geloof er niks van.

de voeding werd samengesteld door een dieetist, die ook meerdere bodybuilders begeleid.
hij heeft ook het "jump" programma mee ontwikkelt ( www.fitnavigator.nl ), hier word ook urine en bloed gecontroleerd. deze voeding was voor mij voldoende, ieder lichaam is verschillend.
ik heb dan ook zeker geen reden om hieraan te twijfelen!

Wie is dat dan en hoe werk dat programma precies ???

Groeten bigboy25.

• Topic Starter Topic Starter
bf van 19 naar 16
bijna geen vochtretentie

weegschaal was hetzelfde, steeds onder controle van de dietist/trainer, dezelfde persoon die de vetmeting verrichtte, dus zo min mogelijk variabelen,
ook word bloed e.d. nagekeken ivm opnames

wat betreft kuurverleden:
dianabol only
test-deca 250-200
test boldone 500-400
was dus ook niet de eerste kuur, qua voeding heb ik een dieet gehad waar het wel veel was rond de 4500 kcal met 250 pr, met als gevolg dat ik ontplofte in vocht en mijn vet met 6% omhoog schoot, dus ook niet om vrolijk van te worden.

misschien heb ik ook wel geluk, ik begon met trainen met een gewicht van 56 kg met een lengte van 1.88 dus ik ben wel tevreden.

natuurlijk zal ik ook wel wat verliezen, maar in het verleden viel dat wel mee..

me eerste kuur was ook zoiets dat als wat jij had.. Op me zwaarst woog ik 14 kilo +... Wacht maar een tijdje, vocht stroomt langzaam weg net als wat spieren.. uiteindelijk 8 kilo overgehouden.. En je dosering is niet laag opzich.. Bedoel test 250only is laag..
Maar je hebt er nog deca en winny bij gedaan

het bewijs dat goede voeding en goede aas in lage dosering zeker werken:

de kuur is klaar, deze bestond uit:

250 mg test p/w
200mg deca p/w
50 mg winstrol 2x p/w

voeding (was niet al te veel, maar werkte voor mij prima)

7.00 brinta of muesli
9.00 4 boterhammen met honing
11.00 250 gr. kwark met fruit
13.00 rijst + 150 gr kipfilet + ananas
15.00 2 boterhammen met honing
150 gr. makreel
2 stuks fruit
16.00 trainen
18.00 pasta of salade
20.00 2 stuks fruit + handje cashewnoten

bf van 19 naar 16
bijna geen vochtretentie

toch had ik al een kuurverleden maar deze minimale kuur heeft goed zijn werk gedaan!

zeker voor alle beginners: meer is niet altijd beter

zeker voor alle beginners: meer is niet altijd beter

klopt, maar!!!!
als jij je doseringen had verdubbeld, had jij meer gegained, ga daar maar vanuit.. lees dit niet verkeerd, NOG meer gegained!
en wie weet ben jij wel een highresponder..

Op elk board wordt bv ook aangeraden om 500mg test enth/ew te gebruiken als eerste kuur, maar als je de effectieve ervaringen bekijkt wint nagenoeg iedereen rond de 10kg op 250mg.

Denk dus dat je inderdaad op lage kuurtjes in het begin goed kan gainen.

erg goed resultaat

gewoon een complimentje zonder comentaar:D

Resultaat is goed.
Topicstarter zegt ook dat zijn aanvangsgewicht 55 kg was voor de eerste kuur.
Het lijkt me evident dat zo'n lichaam minder doet met 200 gram eiwit dan iemand die van nature al negentig kg weegt.
Een van nature zwaar gespierd persoon heeft dan toch ook een ander metabolisme meegekregen en een hoger maximumhoeveelheid eiwit die zijn lichaam nuttig kan aanwenden.
Zeggen dat IEDEREEN dezelfde hoeveelheid eiwitten nodig heeft noem ik dogmatisch denken.
Als je teveel eiwitten inneemt verbrandt je lichaam die en gebruikt ze als energiebron (koolhydraten) ,als de daaruit voortkomende energie teveel is worden de koolhydraten vet...
Dat een surplus aan eiwit nuttig is als je low in carbs gaat neem ik aan,maar vraag is dan hoeveel van die eiwitten daadwerkelijk aangewend worden voor spiergroei en hoeveel er worden omgezet in koolhydraten om de verbrandingsprocessen in je lichaam te voeden.

bf van 19 naar 16
bijna geen vochtretentie

De rekening klopt niet want als je 11,49 kg vetvrije massa wint is daarvan nog niet de helft spiervezels en proteine.
De grootste gewichtstoename is op conto van koolhydraten en vocht (nutrienten) in de spier.
Minicutler heeft het over weinig vochtretentie,maar dat is puur visueel,onderhuids ; de spieren zelf nemen WEL extra vocht op ,maar dat belet niet dat de persoon er "droog" uitziet.

De rekening klopt niet want als je 11,49 kg vetvrije massa wint is daarvan nog niet de helft spiervezels en proteine.
De grootste gewichtstoename is op conto van koolhydraten en vocht (nutrienten) in de spier.
Minicutler heeft het over weinig vochtretentie,maar dat is puur visueel,onderhuids ; de spieren zelf nemen WEL extra vocht op ,maar dat belet niet dat de persoon er "droog" uitziet.

Nee een spier bestaat natuurlijk niet voor 100% uit proteine, maar ik heb dan ook over spier en niet over beef jerky.

helemaal mee eensch! ++

Terug
Naar boven