Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
The one thing that might be said about exercise with certainty is that it tends to make us hungry. Maybe not immediately, but eventually. Burn more calories and the odds are very good that we’ll consume more as well.
het artikel is geschreven door een kerel (Staub) die een boek wil verkopen, dat heel toevallig hetzelfde verhaal wil verkondigen.
Of course, this may be purely a cultural phenomenon. It’s hard to imagine that the French, for instance, would improve their self-esteem by spending more time at the gym
Verder worden er vergelijkingen getrokken tussen overmatig obese personen en de lezer (die wellicht ook obees is, maar daar kan je natuurlijk niet zomaar van uit gaan.)
ex-Marathonlopers die zich afvragen of ze niet zoveel gewicht hadden 'opgestapeld' als ze meer hadden kunnen lopen etc etc.
Dertig tot veertig jaar oude onderzoeken (Mayer) worden weerlegd en als basis gezien van een 'trainingcoïtusplosie' in de jaren 60-70 in Amerika (hmz, kwam er toen niet ook iets op, waar dit forum over gaat?)
Ik vind het iig een dubieus artikel.
Dan kan ik me eerder vinden in meneer Dekkers statements over sport