Fitness Seller

Lang gebruik as

  • Topic starter murat
  • Startdatum
  • Reacties 91
  • Weergaven 6K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Als je jaar in jaar uit altijd 5maaltijden moet eten word je het beu

Weet je zeker dat dit wel de juiste sport voor je is dan ? :P

En je hoeft niet alleen rijst en kip enz te eten...
 
Weet je zeker dat dit wel de juiste sport voor je is dan ? :P

En je hoeft niet alleen rijst en kip enz te eten...
Ja ben verslaafd train al van mijn 15 de maat
 
Goed topic.
Reist kip patat vis 🤮
Weet niet of dat serieus is, maar eet gewoon gezond en gevarieerd en af en toe iets buiten je schema, zeker wanneer je bulkt. Belangrijkst is dat eind van de dag je macro's kloppen (je aan je kcal bent gekomen en voldoende vetten en eiwitten binnen hebt gekregen); ook micro's (vitaminen en mineralen) zou ik niet vergeten. Rijst/kip/patat/vis klinkt wel heel beperkt.
 
Goed topic.

Weet niet of dat serieus is, maar eet gewoon gezond en gevarieerd en af en toe iets buiten je schema, zeker wanneer je bulkt. Belangrijkst is dat eind van de dag je macro's kloppen (je aan je kcal bent gekomen en voldoende vetten en eiwitten binnen hebt gekregen); ook micro's (vitaminen en mineralen) zou ik niet vergeten. Rijst/kip/patat/vis klinkt wel heel beperkt.
Een jonge in de gym zij me dat hij 1killo rijst en 1killo kip eet per dag weet niet of da waar is
 
Ik denk dat ik op 1ml testo gaat zitten &me eens goed gaan laten informeren over de voeding voor ik terug begin te kuren
 
Een jonge in de gym zij me dat hij 1killo rijst en 1killo kip eet per dag weet niet of da waar is
Het is ook niet relevant of dat waar is. Als ik nu roep dat ik elke dag 10 eiwitshakes neem, ga je dat toch ook niet opeens doen.

Ik denk dat iets minder moet luisteren naar wat 'ze' en 'een jongen in de gym' allemaal roepen. Je kunt je beter hier inlezen in de stickies en verder gewoon met een beetje gezond boerenverstand blijven eten en drinken en waar je je goed bij voelt. Die overdreven eenzijdige voedingsschema's voegen niet zoveel toe.
 
Het is ook niet relevant of dat waar is. Als ik nu roep dat ik elke dag 10 eiwitshakes neem, ga je dat toch ook niet opeens doen.

Ik denk dat iets minder moet luisteren naar wat 'ze' en 'een jongen in de gym' allemaal roepen. Je kunt je beter hier inlezen in de stickies en verder gewoon met een beetje gezond boerenverstand blijven eten en drinken en waar je je goed bij voelt. Die overdreven eenzijdige voedingsschema's voegen niet zoveel toe.
Maat sorry lach me niet uit wat bedoel je stickies en waar vind ik die ben nieuw hier🤣🤣🤣
 
Maat sorry lach me niet uit wat bedoel je stickies en waar vind ik die ben nieuw hier🤣🤣🤣
Ik lach je niet uit hoor, bedoelde het goed.
Bijvoorbeeld deze;
Als je hier naar de secties 'voeding' en 'trainingsschema's' navigeert, zie je bovenaan een aantal 'vastgepinde' topics (stickies) waar goede basisinformatie staat.

V.w.b. AAS (anabole stero"iden) kun je ook wat info vinden. Ik krijg nu het gevoel dat je dingen vooral doet omdat er mensen in de gym iets hebben gezegd/geroepen. Ik ken hen niet, dus weet niet in hoeverre dat mensen met verstand van zaken zijn, maar houd in je achterhoofd dat niet iedereen die zomaar wat roept over gebruik het per se bij het rechte eind heeft of veel verstand van zaken heeft.
 
troll fraud GIF
 
Gekke ouwe strijder 💯👌lekker man.
 
🙏💪👍🏻
 
Back
Naar boven