MuscleMeat

Lang gebruik as

Prima doseringen als je testo op 500mg/ml gedoseerd is

• Dislike
Waarderingen: BB_
Ze hebben gezegd door mijn kuur verleden en mijn ouderdom moest ik hoger doseren
Hoi Murat,
Goed dat je hier bent gekomen en jezelf gaat inlezen.
Goed eten gaat je meer brengen dan alleen maar groeien. Dan zal ook je energie weer toe nemen.
O ja, vragen over kuren en welke hoeveelheden moet je niet aan een dealer vragen. Beter zelf inlezen en hier vragen.
Ik weet er verder weinig van, kuur niet, train wel hard, en al over de 50 :thumb:

Vraag me ook af hoe verstandig het is om op tren te zitten als je al in de 50 bent.

En misschien moet je eens in gesprek met je huisarts. Misschien kan hij je zelf helpen aan een goede oplossing, lagere dosering, maar dan wel legaal en niet meer dan nodig.

Op een reactie kan je op dit klikken om op te slaan.
1608664458454.png - 516627
Vervolgens als je een reactie wilt posten zie je dan dit:
1608664481398.png - 516628
En dan kan je op meerdere mensen tegelijkertijd antwoorden ipv 1 per 1 te doen. Is wat properder

En ik hoop inderdaad dat dit een trol is, jij bent nog niet klaar voor het internet als het niet zo is.

• Topic Starter Topic Starter
Dus gewoon 2ml doornemen dan voor onderhoud .gym open wil ik diana 6weken 50 mg dag en 3testo in de zolmer wil ik 2testo 2tren nemen 20 weken

Nee wtf ben je aan het trollen of wat?!

0,5 of 1 ml voor cruise en daarna moet je t zelf maar uitzoeken als je gaat blasten

Voeding .smorgens 4eiren .met boterham met kippewit .of pindakaas. Na training kip met rijst &groenten .grote portie.na 3/4urkes een tortila brodje met kalfsgehakt met sla &tomateketschup .savonds zalmfille met pure appemoes en groenten .dan na 3uurkes een tortilla met gehakt .voor ik ga slapen nog 600gr mager kwark .plus nog fruit

Op een reactie kan je op dit klikken om op te slaan.
1608664458454.png - 516627
Vervolgens als je een reactie wilt posten zie je dan dit:
1608664481398.png - 516628
En dan kan je op meerdere mensen tegelijkertijd antwoorden ipv 1 per 1 te doen. Is wat properder

En ik hoop inderdaad dat dit een trol is, jij bent nog niet klaar voor het internet als het niet zo is.
Klopt bak er niets van man

Ok

Dank u voor de info

• Like
Waarderingen: Apv
Beste mensen sorry dat ik verkeerd doe .ben hier nieuw .met mijn schrijven enz.

Terug
Naar boven