XXL Nutrition

Lang gebruik as

  • Topic starter murat
  • Startdatum
  • Reacties 91
  • Weergaven 6K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Goeie troll
 
Voeding .smorgens 4eiren .met boterham met kippewit .of pindakaas. Na training kip met rijst &groenten .grote portie.na 3/4urkes een tortila brodje met kalfsgehakt met sla &tomateketschup .savonds zalmfille met pure appemoes en groenten .dan na 3uurkes een tortilla met gehakt .voor ik ga slapen nog 600gr mager kwark .plus nog fruit
4x80 + 75+40= ca. 440
Stel rijst ongekookt 100 gr dan 350+250 (250gr kip) + 50 =ca 650 kcal
Tortilla 125 kcal gehakt 250 kcal opleuken 100 kcal zeg ruim afronden 500 kcal
250 zalm + 100 appelmoes +50 groente = 400 kcal
Nog een ca. 500 tortilla
300 kwark
Totaal ca.2800 kcal.... met wat fruit 3000 kcal
Als je zegt hiervoor 5000 kcal te eten is dit wel bar weinig..
Of je moet per maaltijd t dubbel eten
Ik zie ook maar 1x rijst.
Maar op zich prima producten.
 
Beste mensen sorry dat ik verkeerd doe .ben hier nieuw .met mijn schrijven enz.
Dat je schrijfstijl niet perfect is, zou ik me niet zo druk om maken. Dat je 50 bent en al jaren kuurt zonder dat je exact lijkt te weten wat je doet en waarom (en voornamelijk omdat anderen in de gym iets hebben geroepen) vind ik wat zorgwekkender. Ik mag toch aannemen dat voordat je ooit was gestart met kuren, je je een klein beetje in de materie hebt verdiept en wel wist wat verstandige doseringen voor een cruise en blast waren. En dat je voeding goed op orde was.
 
Ik snap dat allemaal niet, 2tren, 3test.
Tegenwoordig zijn er verschillende hoeveelheden per ml.
 
Ik snap dat allemaal niet, 2tren, 3test.
Tegenwoordig zijn er verschillende hoeveelheden per ml.
Ja, het is inderdaad onduidelijk. Ik ga er vaak maar vanuit dat een dosering van 250 mg/ml de standaard is, maar vraag ook vaak om verduidelijking. 300, 350, 500 is inderdaad ook gewoon op de markt verkrijgbaar.
 
Ja, het is inderdaad onduidelijk. Ik ga er vaak maar vanuit dat een dosering van 250 mg/ml de standaard is, maar vraag ook vaak om verduidelijking. 300, 350, 500 is inderdaad ook gewoon op de markt verkrijgbaar.
Precies en als je al 20 jaar lang kuurt zou je toch eigenlijk beter moeten weten en het daarom anders formuleren.
 
Vraag me ook af hoe verstandig het is om op tren te zitten als je al in de 50 bent.

Wellicht beter masteron of primobolan pakken ipv tren> 50 jaar.
 
Wellicht beter masteron of primobolan pakken ipv tren> 50 jaar.
Ik zou het gewoon lekker op TRT dosis houden. Niks meer niks minder. Met de juiste voeding en training, kan je daar prima resultaten op behalen.
 
Ik snap echt niet hoe naïef sommige mensen kunnen zijn. Dat je gewoon alles maar neemt wat een ander je voorschotelt, zonder ook maar zelf iets erover gelezen te hebben. En dat al ruim 15+ jaar.
 
Hoi beste mensen ben nu in turkije ben begonnen met hgh hoe gebruik en wat te eten neem er 2ml susta 2ml tren kan iemand me helpen heb gelezen dat je niets mag etzn 1uur voor prik geen carbs geen vet dank u
 
Hoi Murat,
Goed dat je hier bent gekomen en jezelf gaat inlezen.
Goed eten gaat je meer brengen dan alleen maar groeien. Dan zal ook je energie weer toe nemen.
O ja, vragen over kuren en welke hoeveelheden moet je niet aan een dealer vragen. Beter zelf inlezen en hier vragen.
Ik weet er verder weinig van, kuur niet, train wel hard, en al over de 50 :thumb:
Hoi ben in turkije ben begonnen met hgh heb geen ervaring kan iemand me helpen heb gelezen dat je 1uur voor prik niets mag eten na 1uur geen carbs geen vet kan iemand me helpen aub
 
Back
Naar boven