AndroidHealthClinic

[lang verhaal]vraag om advies

• Topic Starter Topic Starter
Met direct na het trainen denk ik aan gelijk na je laatste set. Na het trainen duurt het nog zo'n 25 minuten voordat ik thuis ben.

Wat ik eet na het trainen is ook het laatste wat ik eet van de dag, voor het slapen gaan zeg maar, op een banaan en kwark slaap ik altijd wel goed.

Met whey en dextrose begin ik volgende maand, moet nu nog ff wat geld opzij leggen voor lesgeld, maar dit zal zowiezo al een hele verbetering zijn :)

dextrose is niet zo duur, 500 gram +- 2 euro

Je moet gewoon aanmaaksiroop nemen, dit kan
je dan na je training met veel water nemen.
Is goedkoop en lekker!

neemt het snel genoeg op dan? en denk niet veel goedkoper dan dextrose denk ik hoor. in de supermarkt heb ik t gehaald voor 1,72/500gram. daar doe je wel 10keer mee

• Topic Starter Topic Starter
Ik las dat het ananas ook gunstig is om te eten maar zit daar dan geen fructose in? Ik kan bij elke maaltijd wel een halve schijf ananas eten, wat ik ook lekker vindt, maar door het hele fructose verhaal twijfel ik ff.

Omdat ik me werk nog langer doorgaat als verwacht begin ik over 2 weken met trainen maar kan dan wel ook gelijk met whey beginnen, gelijk goed dus :)

Me vraag is dus eigenlijk: is het een goed idee om bij elke maaltijd, behalve die na het trainen want dan neem ik een shake, een stukje ananas erbij te gooien?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven