XXL Nutrition

Laptop nodig voor hbo studie

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo dbb

Ik heb dus voor aankomend jaar een laptop nodig omdat ik aan een hbo studie ga beginnen en het dus eigenlijk wel een must is.

Ik heb er niet veel verstand van maar ik twijfel dus een kleine sony 13 inch omdat ze gewoon makkelijk en klein zijn. Maar volgens mij niet al te snel..toch (kan deze helaas niet op de site vinden..)

Deze wel:

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/VPCYB2M1E-S.NL3,10259,14845,185357.html

Iemand tips? acer werd mij namelijk afgeraden. Sony laptops zien er degelijk uit vind ik...iemand ervaring ermee? let me know!:)

wil er max 500/550 aan besteden.;)

Thnx!

Je moet nooit zon klein ding nemen, neem gewoon een normale. Geloof mij, klein zuigt.

Ik heb een 13.3 inch acer en bevalt mij perfect. Lekker licht en de accu gaat 6-7 uur mee.
Ook tijdens mijn 2 uur per dag in de bus is een kleine laptop ook veel fijner om nog wat te kunnen werken.

De laptop die je zelf aangeeft is op zich best OK, hij mist alleen de nieuwe usb3, en 11,6 inch is denk ik wel erg klein.

Welke opleiding ga je doen?

Laatst bewerkt:
13 inch is ideaal als student zijnde. Compact, makkelijk mee te nemen, lekker licht. Gezien je prijsklasse zul je alleen maar Office bewerkingen doen en mailen/surfen, dus je zult nog lekker goedkoop uit zijn ook.

Wat wil je met een laptop gaan doen?
Is het puur voor wat teksten te typen en een beetje internet, of worden er zwaarderen eisen gesteld?

Ik had een 10 inch netbook, maar dat is niet relax qua lay-out bij word of powerpoint. Denk dat 13 wel moet kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een 13.3 inch acer en bevalt mij perfect. Lekker licht en de accu gaat 6-7 uur mee.
Ook tijdens mijn 2 uur per dag in de bus is een kleine laptop ook veel fijner om nog wat te kunnen werken.

De laptop die je zelf aangeeft is op zich best OK, hij mist alleen de nieuwe usb3, en 11,6 inch is denk ik wel erg klein.

Welke opleiding ga je doen?

Jah lijkt mij ook ideaal. Kan je zo in je tas stoppen ook, heb geen zin om met 2 tassen te lopen sjouwen. Njaa die usb aansluiting boeit me niet zoveel, als die oude er maar op kan:)

Ik ga de opleiding Sport gezondheid en management doen in Nijmegen:)

13 inch is ideaal als student zijnde. Compact, makkelijk mee te nemen, lekker licht. Gezien je prijsklasse zul je alleen maar Office bewerkingen doen en mailen/surfen, dus je zult nog lekker goedkoop uit zijn ook.

Jah precies, wat is nou een goede laptop voor mijn budget?

Wat wil je met een laptop gaan doen?
Is het puur voor wat teksten te typen en een beetje internet, of worden er zwaarderen eisen gesteld?

Jah precies, nee gamen enzo gebeurd er niet op. Puur voor school ;)

Ik had een 10 inch netbook, maar dat is niet relax qua lay-out bij word of powerpoint. Denk dat 13 wel moet kunnen.

10 inch is ook wel heel klein:p vooral voor een BB:o:D

Optische illusie jonguh! Als je met een 10 inch laptop loopt, lijk je zelf verrekte groot :p.

Maakt de afmeting en/of gewicht van de laptop iets uit?

Ik geloof hbo moet je min 13'' en op uni min 15'':rolleyes:

De meeste zijn hier al blij met 10 inch .. uhumm

Vind dat altijd zon popie jopie gedrag van die knakkers die met zon laptop in de klas zitten! Zal natuurlijk wel voor elke opleiding verschillend zijn maar bij ons (fysiotherapie) is een laptop echt neit nodig!

Waar denk je een laptop per se voor nodig te hebben?

Bij mijn studie is het verplicht.(toegepaste biologie hbo)

Ik doe informatica dus ik heb altijd een laptop bij op school. Die van mij heeft een 15.6" scherm geloof ik, en ik vind het nog steeds een pokkeding met veel te weinig schermruimte. Flink k*t om mee te werken als je een fatsoenlijke PC met 2 monitors gewend bent.

Ik weet niet of je bij sport en gezondheid je laptop echt veel nodig gaat hebben of dat je er alleen maar wat verslagen en presentaties op hoeft te maken, maar als het het eerste is ga je spijt krijgen van een 13".

waterpoloer, ik weet niet of je al een laptopje heb maare bij de mediamarkt zijn er de laatste dagen goede acties en vind je laptops tegen een degelijke prijs.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 18:12 ----------

en als je bij mediamarkt wilt kopen ga dan naar de winkel inplaats van die wehbshop.
In de winkel zijn ze meestal goedkoper.

Koop gewoon via internet. Mediamarkt is echt een k*twinkel, ze verkopen teruggebrachte produkten opnieuw. Was laatst op de radio. Mijn schoonmoeder heeft het ook meegemaakt. Een maat van mij wilde een een HD-recorder hebben die hoog in het schap lag, vroeg hij de verkoper op hulp. Deze pakt vervolgens een andere doos/produkt en gaat hier op staan. Dan hoeft het natuurlijk niet meer.
Heb je weleens naar de rijen bij de servicebalie gekeken. Daarnaast heb ik een hekel aan "mijn winkel-arie".

Verder zou ik meer geld uitgeven aan werkgeheugen dan aan opslagcapaciteit. Extern geheugen is zo gekocht. Een asl je dingen voor school moet lezen is min 15' toch wel lekker hoor.

Terug
Naar boven