- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
helaas man
nu moet je wel bijna een nieuwe account maken
Ken jij niet ''iemand'' die hem kan backtracen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helaas man
nu moet je wel bijna een nieuwe account maken

Ja
GA EENS SQUATEN
wie is die professionele begeleider van jou ?
Wat een pauperuitvoering
10cm rom met buttwink
Man als ik zo diep zou gaan squatte ik al 400kg![]()
jezus wat triest zeg, je had zelf ook helemaal niet door dat je maar 1 cm naar beneden ging ? fail trollvrienden van me waarschuwen dat ik te snel ga met squatten en deadliften
ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 5 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan
deadlift van 80 naar 170 voor 5 herhalingen
beste mensen is hun vrees terecht? mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool en ik heb nergens echt last van
dank voor het anntwoord
http://www.youtube.com/watch?v=D4aNzzWM0O8
Dit ben ik @75 kg, operatie gehad.
Dit noemt men net boven parallel, wat jij doet is bijna hetzelfde als de troll video aan het begin van het topic.
Is this real life?
Geweldig die vid! Heb er van genoten.

vrienden van me waarschuwen dat ik te snel ga met squatten en deadliften
ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 5 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan
deadlift van 80 naar 170 voor 5 herhalingen
beste mensen is hun vrees terecht? mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool en ik heb nergens echt last van
dank voor het anntwoord

Ben trouwens ook wel benieuwd naar een filmpje van je deadlift en eigenlijk al je andere oefeningen![]()
Net zoals je je mooie OP hebt veranderd van 12x 220 naar ineens 5x en ik dacht dat je ook begon op 150 kg ipv 100?![]()