XXL Nutrition

last van bezorgde omgeving

:roflol:

Wat een pauperuitvoering

10cm rom met buttwink :roflol:

Man als ik zo diep zou gaan squatte ik al 400kg :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ja

GA EENS SQUATEN
wie is die professionele begeleider van jou ?

gewoon instructeur van de sportschool, maar die vond dit dus diep genoeg, moet nu helemaal overnieuw beginnen, gelukkig heb ik door de legpress en leg extension wel dikke poten, maar blijft k*t dat ik overnieuw moet beginnen nu

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 17:52 ----------

:roflol:

Wat een pauperuitvoering

10cm rom met buttwink :roflol:

Man als ik zo diep zou gaan squatte ik al 400kg :roflol:

yes, ook met een lege stang kom ik niet verder dan dit bleek vandaag, voel me nu van baas naar n00b, dus heeft er iemand tips hoe je dieper kan gaan door je benen? want ik kom gewoon niet verder

zit zich nu af te vragen hoe dom iemand moet zijn om een nog minder diepe squat goed te keuren.

dit zijn quarter squats (of nog niet eens).

vrienden van me waarschuwen dat ik te snel ga met squatten en deadliften

ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 5 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan

deadlift van 80 naar 170 voor 5 herhalingen

beste mensen is hun vrees terecht? mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool en ik heb nergens echt last van
dank voor het anntwoord
jezus wat triest zeg, je had zelf ook helemaal niet door dat je maar 1 cm naar beneden ging ? fail troll

veel succes met overnieuw beginnen in ieder geval

Donnie Thompson gaat nog dieper :roflol:

Is this real life?

Geweldig die vid! Heb er van genoten. Ik zou echt niet meer bijkomen van het lachen als iemand dat bij ons op de sportschool deed!

Is this real life?

Geweldig die vid! Heb er van genoten.

het was me een genoegen :p

heb hem ook nu aan mn oom laten zien, die lacht zich nu ook stuk XD,
ach beter nu er achter komen dan dat ik zo door blijf gaan he

dank u allen

Ben trouwens ook wel benieuwd naar een filmpje van je deadlift en eigenlijk al je andere oefeningen :D

had je niet beter jezelf eerst gefilmd?
Maar goed, nu gewicht verlagen en rustig terug opbouwen.

vrienden van me waarschuwen dat ik te snel ga met squatten en deadliften

ik ben met squatten in 5 maanden tijd op 5 herhalingen van 100 kg naar 220 kg gegaan

deadlift van 80 naar 170 voor 5 herhalingen

beste mensen is hun vrees terecht? mn techniek is gewoon goed volgens andere bodybuilders op de sportschool en ik heb nergens echt last van
dank voor het anntwoord

Net zoals je je mooie OP hebt veranderd van 12x 220 naar ineens 5x en ik dacht dat je ook begon op 150 kg ipv 100? :D

Ben trouwens ook wel benieuwd naar een filmpje van je deadlift en eigenlijk al je andere oefeningen :D

gelukkig zijn die wel goed XD, die heb ik allemaal al es laten filmen, en de uitvoering daarvan is gewoon voldoende

godzijdank XD

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:04 ----------

Net zoals je je mooie OP hebt veranderd van 12x 220 naar ineens 5x en ik dacht dat je ook begon op 150 kg ipv 100? :D

typfoutje :o

hoeveel kg waren dit nu eigenlijk ?

hoeveel kg waren dit nu eigenlijk ?

dit was de 170 kg sessie, nu weet ik waarom ik nooit last van mn squat heb,

ik ga werken aan mn techniek, blijf wel filmpjes posten of de uitvoering goed is ervan zodat ik daaruit kan bouwen en mn doelen kan bereiken, ben wel boos op de fitnesssinstructeurs hier nu

Terug
Naar boven