AndroidHealthClinic

last van bezorgde omgeving

:roflol: wtf man zo kan ik ook wel 12x220

post die filmpjes van je deadlift en bench eens dan,
als ik daarom net zo hard kan lachen als om je squat heb je mijn dag helemaal goed gemaakt

• Topic Starter Topic Starter
post die filmpjes van je deadlift en bench eens dan,
als ik daarom net zo hard kan lachen als om je squat heb je mijn dag helemaal goed gemaakt

haha XD, ach heb ik nog iemand zn dag goed gemaakt toch :)
maar dit is gewoon onwetenheid dat alles goed ging en dergelijke, mensen kwam zelfs naar me toe om te zeggen dat ik het zo goed deed XD
wat een idioten allemaal haha

mn bench is gewoon goed, deadlift dacht ik ook, maarja nu ik deze afgang gezien heb 8-)

wel fotos: startpositie [Link niet meer beschikbaar]

en le eindpositie
[Link niet meer beschikbaar]

haha XD, ach heb ik nog iemand zn dag goed gemaakt toch :)
maar dit is gewoon onwetenheid dat alles goed ging en dergelijke, mensen kwam zelfs naar me toe om te zeggen dat ik het zo goed deed XD
wat een idioten allemaal haha

er zijn toch genoeg topics op dbb over squatten, dus deze kan je toch eens hebben gelezen of misschien eens een video ervan gezien hebben op yt?

je zegt trouwens dat je niet dieper kan?
hoe de fack kan jij dan op een stoel zitten :dunno:

er zijn toch genoeg topics op dbb over squatten, dus deze kan je toch eens hebben gelezen of misschien eens een video ervan gezien hebben op yt?

ik ging ervan uit dat mn squat goed was, anderen in de omgeving gaven dit ook aan, topic ging dan ook over te snel gebruik van gewicht,

ga mn squat nu helemaal overop gooien dan maar en opnieuw beginnen
ik blijf videos posten zodat jullie me weer goed kunnen helpen :)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:16 ----------

je zegt trouwens dat je niet dieper kan?
hoe de fack kan jij dan op een stoel zitten :dunno:

évenwichtsorgaan is bij de geboorte aangetast, dus heb moeite met mn fijne motoriek

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:18 ----------

ik dank tevens iedereen die me aangespoorrd hebben deze stap te maken, deze opname te maken en me daarover advies kunnen geven

Nu begrijp ik die bezorgde omgeving van je... die zagen de fail!!!

mensen uit de omgeving rotterdam of omgeving rotterdam die kunnen afspreken om me een goede squattechniek aan te leren?

:roflol: :roflol: :roflol: dit topic verliep 100% volledig in de loop der verwachting.
Tijd voor een nieuw accountje, makker.

voor het geval dat je serieus bent;

dat deze diepte niet meer dan een squat lockout is hoeven we verder geen uitlatingen meer over te doen. dat je niet dieper komt zal waarschijnlijk zijn omdat je lichaam aangeeft dat je never nooit omhoog gaat komen met een gewicht dat in de buurt komt van die 180 kilo.

haal om te beginnen eens 120-130 kilo van de barbell af, en ga dan gewoon zo diep mogelijk zakken. wat misschien een makkelijke methode is voor jou om het te leren is op bankje/box ONDER parallel te squatten. op die manier weet je zeker dat je diep genoeg gaat. zodra je die diepte onder de knie hebt gaan werken aan je techniek en daarna pas gewicht toevoegen.

voor de rest, ga deze filmpjes allemaal eens kijken: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/squat-rx-150029/

Zo... en nu wordt het ff tijd om echt te trainen...

maak hier een stickie van in de tiener sectie aub

voor het geval dat je serieus bent;

dat deze diepte niet meer dan een squat lockout is hoeven we verder geen uitlatingen meer over te doen. dat je niet dieper komt zal waarschijnlijk zijn omdat je lichaam aangeeft dat je never nooit omhoog gaat komen met een gewicht dat in de buurt komt van die 180 kilo.

haal om te beginnen eens 120-130 kilo van de barbell af, en ga dan gewoon zo diep mogelijk zakken. wat misschien een makkelijke methode is voor jou om het te leren is op bankje/box ONDER parallel te squatten. op die manier weet je zeker dat je diep genoeg gaat. zodra je die diepte onder de knie hebt gaan werken aan je techniek en daarna pas gewicht toevoegen.

voor de rest, ga deze filmpjes allemaal eens kijken: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/squat-rx-150029/

dank je wel man, ik ga dit heel serieus aanpakken, en over een jaar zien we een filmpje van mij die 220 kg 5 maal onder par squat, alvast een doel gesteld voor me gesteld. nogmaals bedankt :)

Idd, snap sowieso niet dat mensen zwaar gaan als ze de techniek niet beheersen...is gewoon vragen om blessures.

Terug
Naar boven