Axel1994
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 87kg
nvm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit was de 170 kg sessie, nu weet ik waarom ik nooit last van mn squat heb
ik ga werken aan mn techniek, blijf wel filmpjes posten of de uitvoering goed is ervan zodat ik daaruit kan bouwen en mn doelen kan bereiken, ben wel boos op de fitnesssinstructeurs hier nu

post die filmpjes van je deadlift en bench eens dan,
als ik daarom net zo hard kan lachen als om je squat heb je mijn dag helemaal goed gemaakt

haha XD, ach heb ik nog iemand zn dag goed gemaakt toch
maar dit is gewoon onwetenheid dat alles goed ging en dergelijke, mensen kwam zelfs naar me toe om te zeggen dat ik het zo goed deed XD
wat een idioten allemaal haha
er zijn toch genoeg topics op dbb over squatten, dus deze kan je toch eens hebben gelezen of misschien eens een video ervan gezien hebben op yt?

je zegt trouwens dat je niet dieper kan?
hoe de fack kan jij dan op een stoel zitten![]()
Nu begrijp ik die bezorgde omgeving van je... die zagen de fail!!!
[/COLOR]
évenwichtsorgaan is bij de geboorte aangetast, dus heb moeite met mn fijne motoriek
gelukkig zijn die wel goed XD, die heb ik allemaal al es laten filmen, en de uitvoering daarvan is gewoon voldoende
voor het geval dat je serieus bent;
dat deze diepte niet meer dan een squat lockout is hoeven we verder geen uitlatingen meer over te doen. dat je niet dieper komt zal waarschijnlijk zijn omdat je lichaam aangeeft dat je never nooit omhoog gaat komen met een gewicht dat in de buurt komt van die 180 kilo.
haal om te beginnen eens 120-130 kilo van de barbell af, en ga dan gewoon zo diep mogelijk zakken. wat misschien een makkelijke methode is voor jou om het te leren is op bankje/box ONDER parallel te squatten. op die manier weet je zeker dat je diep genoeg gaat. zodra je die diepte onder de knie hebt gaan werken aan je techniek en daarna pas gewicht toevoegen.
voor de rest, ga deze filmpjes allemaal eens kijken: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/squat-rx-150029/

Idd, snap sowieso niet dat mensen zwaar gaan als ze de techniek niet beheersen...is gewoon vragen om blessures.haal om te beginnen eens 120-130 kilo van de barbell af, en ga dan gewoon zo diep mogelijk zakken. wat misschien een makkelijke methode is voor jou om het te leren is op bankje/box ONDER parallel te squatten. op die manier weet je zeker dat je diep genoeg gaat. zodra je die diepte onder de knie hebt gaan werken aan je techniek en daarna pas gewicht toevoegen.