AndroidHealthClinic

last van bezorgde omgeving

• Topic Starter Topic Starter
Zet vanavond wel filnpje van mn 180 kg squat
Voor 6 hehalingen, tever boveb par, schaam me kapot

Achja je hebt nu zelf ook wat geleerd.:o

180kg x6 ipv 220kg x12 ...aight.

edit:

oh je hebt je OP ge-edit naar 5 herhaling..

Haal de rest van je stats dan ook even weg uit je sig. Ben er sowieso voorstander van dat iedereen eerst degelijk videobewijs of wedstrijduitslagen moet aanleveren voordat hij stats in zin sig mag opnemen. Durf te wedden dat 80% niet onder par squat en een heel groot deel er een mooi pak kilo's bij verzint, krijgen we een wat realistscher beeld.

Vind 6x180kg squat anders ook wel vet mocht dat na slechts 5 maand training zijn! :eek:

@ TS

72vamr.jpg

Brn nu bezig, ik faal hard nu bij 200, kom niet diep genoeg voor een onder par squat, dus het is iets boven par nu, ik ga er hard aan werken nu om voor volgende week onder par te gaan, dit word zeker vervolgd!

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 15:23 ----------

beloofd

We hebben weer een dagje kunnen lachen; je hebt in ieder geval een succesvol topic.

Kon je de spanning niet aan? ;) Nou ja, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Sorry, maar van 12x220 naar 5x220 en dan naar 6x180 (en nog altijd boven par).
Gegarandeerd staat hier volgende week 5x120kg (boven par)

Rot tog op man van 12x220 diepe naar 6x180 boven par.

Ik heb mn les geleerd en nu allws onder par squatten en niet luisteren naar instructeurs die zeggen dat ik diep genoeg ga, heb nu opnames gezien en concludeer dat ik parralel ga met 180 voor 6 herhalingen, dus tot snel,

Ik heb mn les geleerd en nu allws onder par squatten en niet luisteren naar instructeurs die zeggen dat ik diep genoeg ga, heb nu opnames gezien en concludeer dat ik parralel ga met 180 voor 6 herhalingen, dus tot snel,

ok en voortaan ook even niet die 1 voor de 80 erbij verzinnen.
180x6 is een 1rm van ong. 195 12x220 zou je bijna 240-250 moeten kunnen, je loopt dus gewoon onzin te verzinnen. post die 180 nou maar gewoon dan weten we tenminste dat je uberhaupt wel traint

Dude, ik schaam me kapot nu voor die uitvoering, dat ga ik niet posten, wel wil ik zeggen dat geeft maar weer aan wat sportinstructeurs beweren, en ik ga al deze feedback meenemen naar de uitvoeringen voor de volgende keer, zodat me dat op weg helpt en me sterker en beter maakt, ik ga mn woorden nakomen en mn uitsptaken voortaan afwegen en bewijzen voordat ik op actie over ga hier

Dank u allen laat dit een les zijn voor iedereen hier

Lol, wtf? Waarom moeten wij een les trekken uit het feit dat jij een dikke leugenaar bent?

ok en voortaan ook even niet die 1 voor de 80 erbij verzinnen.
180x6 is een 1rm van ong. 195 12x220 zou je bijna 240-250 moeten kunnen, je loopt dus gewoon onzin te verzinnen. post die 180 nou maar gewoon dan weten we tenminste dat je uberhaupt wel traint

180 * 6 1 rm van 195 ??? 12 * 220 1 rm van 240-250 ??? Als je dan echt niet weet waar je het over hebt zeg dan niks. Bij 10 * 220 heb je al een theoretische 1 rm van 293, gaat natuurlijk niet altijd op maar je gaat hard naar de 300. Geared moet je dan toch goed over de 300 kunnen buigen. Denk sowieso dat je ze op 1 hand kan tellen op dbb die raw 220 12 keer kunn squatten.

Snap niet dat jullie er nog op ingaan je kan toch aan die stats zien dat hij liegt.

Ach, hij is er tenminste eerlijk over. En dit hele topic was vrij amusant. ;)

lloydatoni, zet je filmpje on-line dan kunnen we eens kijken naar je techniek. Als je echt net boven par zit met 180 x 6 heb je alleszins wel al sterke quads. Nu ervoor zorgen dat je dieper kan en je glutes in evenwicht komen met je quads.

Dude, ik schaam me kapot nu voor die uitvoering, dat ga ik niet posten, wel wil ik zeggen dat geeft maar weer aan wat sportinstructeurs beweren, en ik ga al deze feedback meenemen naar de uitvoeringen voor de volgende keer, zodat me dat op weg helpt en me sterker en beter maakt, ik ga mn woorden nakomen en mn uitsptaken voortaan afwegen en bewijzen voordat ik op actie over ga hier

Dank u allen laat dit een les zijn voor iedereen hier

een les zijn voor iedereen? je post dat je 12x220 squat en daarna was het ineens een tijd geleden, ik neem niet aan dat je in een week tijd 40 kg minder squat, en post het nu maar gewoon 180 is sws veel. maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je niks gefilmd hebt en gewoon loopt te trollen, je mag het filmpje ook pm'en als je wil.

Terug
Naar boven