Dudemeister
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,dank je wel man, ik ga dit heel serieus aanpakken, en over een jaar zien we een filmpje van mij die 220 kg 5 maal onder par squat, alvast een doel gesteld voor me gesteld. nogmaals bedankt![]()

dank je wel man, ik ga dit heel serieus aanpakken, en over een jaar zien we een filmpje van mij die 220 kg 5 maal onder par squat, alvast een doel gesteld voor me gesteld. nogmaals bedankt![]()
Stop gewoon met van die onrealistische doelen te stellen waardoor je alleen op gewicht lpv techniek
met mn billen tegen mn hielen zowat op 180 kg nu voor 15 herhalingen

90 kg millitairy press in smithmachine seated zeker, 90 kg MP en ook 90 KG bank tha phuck
Heb je niet op youtube andere mensen zien squaten? Kom op man, je zag toch zelf ook wel dat je helemaal niet laag ging, zelfs zonder filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=fDeCr3t_c_E
Check bv die video, dacht je echt dat je daar ook maar in de buurt van kwam? Is wel wat mis met je inzicht dan denk ik.
---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:52 ----------
![]()
)heb de maten aangepast met het gewicht wat ik niet cheatend doe en gewoon op de juiste manier
mp is 90 kg in de smits, 80 kg met de barbell en met dumbbells zittend is dat 30

80 kg barbell los staand is wel nice though, mits correct uitgevoerd uiteraard![]()
die doe ik gewoon voor de spiegel dus dat is gewoon goed

en bij het squaten verdwijnt de spiegel opeens ? vids or did not happen @ MP @ DL @ bench
homegym ftw in dat gevalAch, als ik eerlijk ben heb ik ook een beetje medelijden met je maar het komt vooral omdat 'wij dbbers' (ook al zit ik hier niet enorm lang) te vaak e-stats horen en in de gym ook allemaal gasten zien die 120kg benchen en dan 2cm naar beneden gaan.
Krijg je al snel iritatie en de neiging om mensen om bewijs te vragen van hun form.
Succes met je trainingen iig en in de spiegel kijken met oefeningen en dat vergelijken met pro lifters op youtube kan vaak heel erg veel helpen of je een oefening juist uitvoert qua rom en form.
Good luck!

)