AndroidHealthClinic

last van bezorgde omgeving

is 90 KG millitairy press legit ?

• Topic Starter Topic Starter
maak hier een stickie van in de tiener sectie aub

dit heeft al meer berichten dan de meeste stickies hier, en waarom niet idd :),

van de fouten die ik gemaakt heb moeten andere beginners van leren, of andere mensen hier die verkeerd squatten

dank je wel man, ik ga dit heel serieus aanpakken, en over een jaar zien we een filmpje van mij die 220 kg 5 maal onder par squat, alvast een doel gesteld voor me gesteld. nogmaals bedankt :)

Stop gewoon met van die onrealistische doelen te stellen waardoor je alleen op gewicht lpv techniek

90 kg millitairy press in smithmachine seated zeker, 90 kg MP en ook 90 KG bank tha phuck

Heb je niet op youtube andere mensen zien squaten? Kom op man, je zag toch zelf ook wel dat je helemaal niet laag ging, zelfs zonder filmpje?

http://www.youtube.com/watch?v=fDeCr3t_c_E

Check bv die video, dacht je echt dat je daar ook maar in de buurt van kwam? Is wel wat mis met je inzicht dan denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:52 ----------

met mn billen tegen mn hielen zowat op 180 kg nu voor 15 herhalingen

???

90 kg millitairy press in smithmachine seated zeker, 90 kg MP en ook 90 KG bank tha phuck

heb de maten aangepast met het gewicht wat ik niet cheatend doe en gewoon op de juiste manier

mp is 90 kg in de smits, 80 kg met de barbell en met dumbbells zittend is dat 30

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:54 ----------

Heb je niet op youtube andere mensen zien squaten? Kom op man, je zag toch zelf ook wel dat je helemaal niet laag ging, zelfs zonder filmpje?

http://www.youtube.com/watch?v=fDeCr3t_c_E

Check bv die video, dacht je echt dat je daar ook maar in de buurt van kwam? Is wel wat mis met je inzicht dan denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:52 ----------

???

dacht diep genoeg te gaan, maar we hebben het kunnen zien, of ik heb te dikke billen, (sorry voor de troll :p)

en bedankt voor de uitleg

heb de maten aangepast met het gewicht wat ik niet cheatend doe en gewoon op de juiste manier

mp is 90 kg in de smits, 80 kg met de barbell en met dumbbells zittend is dat 30

80 kg barbell los staand is wel nice though, mits correct uitgevoerd uiteraard :eek:

en bij het squaten verdwijnt de spiegel opeens ? vids or did not happen @ MP @ DL @ bench

heb mn cijfertjes al aangepast, lichaam is nu naar 3 weken cutten het nodige veranderd en de statistieken qua gewicht is nu allemaal free weight

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:04 ----------

en bij het squaten verdwijnt de spiegel opeens ? vids or did not happen @ MP @ DL @ bench

XD, mischien wel goed om daar opnieuw filmpjes van te maken, dan weet ik dat ik het sws goed doe, morgen maar es filmpjes van de benchpress ed maken

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:05 ----------

niet om iets te moeten bewijzen maar om te kijken of de techniek goed, met een goede techniek immers meer gains dan met veel gewicht en een slechte techniek

Ach, als ik eerlijk ben heb ik ook een beetje medelijden met je maar het komt vooral omdat 'wij dbbers' (ook al zit ik hier niet enorm lang) te vaak e-stats horen en in de gym ook allemaal gasten zien die 120kg benchen en dan 2cm naar beneden gaan.

Krijg je al snel iritatie en de neiging om mensen om bewijs te vragen van hun form.

Succes met je trainingen iig en in de spiegel kijken met oefeningen en dat vergelijken met pro lifters op youtube kan vaak heel erg veel helpen of je een oefening juist uitvoert qua rom en form.

Good luck!

Ach, als ik eerlijk ben heb ik ook een beetje medelijden met je maar het komt vooral omdat 'wij dbbers' (ook al zit ik hier niet enorm lang) te vaak e-stats horen en in de gym ook allemaal gasten zien die 120kg benchen en dan 2cm naar beneden gaan.

Krijg je al snel iritatie en de neiging om mensen om bewijs te vragen van hun form.

Succes met je trainingen iig en in de spiegel kijken met oefeningen en dat vergelijken met pro lifters op youtube kan vaak heel erg veel helpen of je een oefening juist uitvoert qua rom en form.

Good luck!
homegym ftw in dat geval :D

Ja man, wou vandaag bijna foto nemen van de gym. Alle bankjes bezet, bijna alles 'achterin' (krachthoek) gewoon bezet. Stuk of 25 man op een kluitje aan het trainen, sure is summer..

Heb het filmpje net gezien. Ja, dat was niet goed he, man.
Dacht nog even 6 x 180 boven par is niet slecht na 5 maand trainen, maar nu na het zien van het filmpje besef ik dat recht blijven staan ook boven par is.

ik zou dan ook sceptisch zijn, aangezien ik nu in mn 12 herhalingen 6 periode week van mn schema zit en pas over 4 weken lager ga zal ik filmpjes maken die daarop aansluiten bij dat gewicht.

ik ben alleen maar blij dat jullie bewijs materiaal wilden zien :)

nu ga ik heel erg werken aan mn techniek, en aangezien ik al over heel mn been ben uitgescheurd met deze techniek ben ik benieuwd wat een correcte manier voor me doet qua gains

Toch wel goed dat je het filmpje post, maar dude WTF ! met zo'n uitvoering had je kunnen weten dat het op niks slaat. Genoeg youtube materiaal te vinden (van pro's) over squatten.

Met andere woorden dit is een kanshebber op fail topic 2012 aan het eind van het jaar :thumbs:
(2012 heeft echt epic topics, en het jaar is nog zo lang :roflol: )

Terug
Naar boven