MuscleMeat

last van bezorgde omgeving

180 * 6 1 rm van 195 ??? 12 * 220 1 rm van 240-250 ??? Als je dan echt niet weet waar je het over hebt zeg dan niks. Bij 10 * 220 heb je al een theoretische 1 rm van 293, gaat natuurlijk niet altijd op maar je gaat hard naar de 300. Geared moet je dan toch goed over de 300 kunnen buigen. Denk sowieso dat je ze op 1 hand kan tellen op dbb die raw 220 12 keer kunn squatten.

ik ben ook geen expert in berekeningen op dat gebied maar het moge duidelijk zijn dat op onzin loopt te verkopen, dat wou ik even duidelijk maken

Inderdaad. Zelfs als je nu een filmpje post beetje boven par. met 180kg weten we tenminste dat je eerlijk bent (nu). Ik geloof er niks van.
Onderwerp dus gesloten tot je filmpje post

Fakers gonna fake

• Topic Starter Topic Starter
Post hem als ik thuis ben, ik schaam me dood

Bovenbenen van 80 cm, als ik me niet vergis isdat maar 10 cm kleiner dan Coleman op zijn top. Seems legit genes.

Zijn door de cut nu gelukkig op 75

hopelijk kan youtube mn schaamte aan

Al die fails van mij staan ook gewoon online! 6 * 180 net boven par is nog altijd sterker dan een groot gedeelte van dbb!

ive lolled :)

heb de 180 kg sessie gefilmd, hierbij aangegeven dat ik mn schoenen uit had en op schijfjes van 1.25 kg stond, ga het nu youtuben, en ik hoop dat jullie tuips kunnen meegeven, want ik kom ook met een losse stang gewoon niet dieper,
le afgang begint zo

in b4 trollvid

wel leuk topic overigends

12x220, sterker dan G-men, may b sterker dan Weak01

6 x 180 is gewoon sterk (zeker voor je trainingstijd) ookal ga je niet helemaal onder parallel. Alleen eerst een andere bewering maken waar je zegt dat je veel hoger squat, is natuurlijk een beetje dom. Ik zou me dan ook eerder niet schamen voor het filmpje (wss heb je wat aan de mogelijke tips), maar eerder dat je gelogen hebt of opgeschept hebt.

6 x 180 is gewoon sterk (zeker voor je trainingstijd) ookal ga je niet helemaal onder parallel. Alleen eerst een andere bewering maken waar je zegt dat je veel hoger squat, is natuurlijk een beetje dom. Ik zou me dan ook eerder niet schamen voor het filmpje (wss heb je wat aan de mogelijke tips), maar eerder dat je gelogen hebt of opgeschept hebt.

ik heb weldegelijk dat gewicht gedaan, alleen was mn rom beperkt op dat moment, terwijl ik dacht dat mn rom wel zo groot zoou zijn, de instructeur gaf aan dat ik diep genoeg zat, dus ik dacht dat ik alles goed doe, nu bekijk ik mezelf terug en denk ik: wat is deze man aan het doen?

helaas man

nu moet je wel bijna een nieuwe account maken

Brb zeggen dat ik 12x 170 squat
Brb zeggen dat het ineens maar 5x is
Brb blijkt 130 te zijn boven par
Brb al 10 posts gemaakt te hebben over de afgang in een vid maar dit niet posten

ik heb weldegelijk dat gewicht gedaan, alleen was mn rom beperkt op dat moment, terwijl ik dacht dat mn rom wel zo groot zoou zijn, de instructeur gaf aan dat ik diep genoeg zat, dus ik dacht dat ik alles goed doe, nu bekijk ik mezelf terug en denk ik: wat is deze man aan het doen?

.............. :rolleyes:

zal de volgende keer van een ander camerastandpunt filmen zodat jullie betere tips kunnen geven

Terug
Naar boven