AndroidHealthClinic

last van bezorgde omgeving

Toch wel goed dat je het filmpje post, maar dude WTF ! met zo'n uitvoering had je kunnen weten dat het op niks slaat. Genoeg youtube materiaal te vinden (van pro's) over squatten.

Met andere woorden dit is een kanshebber op fail topic 2012 aan het eind van het jaar :thumbs:
(2012 heeft echt epic topics, en het jaar is nog zo lang :roflol: )

alleen is denk ik de beste wel verwijderd, het lisa topic, of was dat nog net 2011 ?

De eerste vraag die in me opkomt is na het zien van het filmpje als je zo squat hoe de **** doe jij dan je military press wat volgens jouw 90kg is.

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel goed dat je het filmpje post, maar dude WTF ! met zo'n uitvoering had je kunnen weten dat het op niks slaat. Genoeg youtube materiaal te vinden (van pro's) over squatten.

Met andere woorden dit is een kanshebber op fail topic 2012 aan het eind van het jaar :thumbs:
(2012 heeft echt epic topics, en het jaar is nog zo lang :roflol: )

yes!
ik zou graag willen zeggen dat het een 1 april grap was
maar helaas XD

Het is natuurlijk een fail, maar denk dat als veel mensen hun lifts filmen dat het voor velen ook redelijk confronterend zal zijn. Zou het best ook eens zelf doen, want ben ook wel onzeker over de uitvoering van squats.

Het is natuurlijk een fail, maar denk dat als veel mensen hun lifts filmen dat het voor velen ook redelijk confronterend zal zijn. Zou het best ook eens zelf doen, want ben ook wel onzeker over de uitvoering van squats.

zullen we maar van dit topic het grote ik film mn squat en vraag of de uitvoering goed is topic maken?

ik stem voor

laat ik mijn filmpje daar maar niet posten dan :P
jullie kunnen het gebruiken voor die ene bounce squat topic filmpje

net zoals die 49cm armen, weet niet waar die cm's zitten

zet dat filmpje van jou ook maar even in het grote lift topic, hebben ze daar ookwat te lachen

net zoals die 49cm armen, weet niet waar die cm's zitten

45 cm is het nog maar hoor? en die cm's zitten in mn armen

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:31 ----------

:roflol:

Traint syntol man bij jou, en ook niet gek dat je nergens last van hebt, je doet ook nauwelijks wat. :p

ik voelde ook nooit dat ik gesquat had :P

gelukkig doe ik voldoende leg exttensions, lunges en leg presses dat ik moeite had met naar huis lopen

45 cm is het nog maar hoor? en die cm's zitten in mn armen

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:31 ----------

ik voelde ook nooit dat ik gesquat had :P

gelukkig doe ik voldoende leg exttensions, lunges en leg presses dat ik moeite had met naar huis lopen

en gelukkig doe je aan voetbal dus hoief je je benen niet hard te trainen

Heb jij het syndroom van down?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:34 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=5W3u...DvjVQa1PpcFN1bDRPQXjzed7oscxDY0ievxcOdxw1VvQ=

ok

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:35 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=bm_e...DvjVQa1PpcFN1bDRPQXjzeckCPLRT6bxGvw5rOAAVZgk=

Je IQ is even hoog als de diepte van je squat blijkbaar

op het bovenste filmpje speel ik een depresieve man

Terug
Naar boven