Fitness Seller

last van bezorgde omgeving

• Topic Starter Topic Starter
lol :p

ach mischien gaan die likes zo omhoog haha

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:39 ----------

2 zijn er nog te weinig :p

Dit is een humor topic. Zit in de verkeerde sectie. :D

epic troll qft.
dit blijft leven tot juni dit jaar:o

Jij bent natuurlijk een heel pak stoerder door iemand wat online te zitten dissen die duidelijk te kennen heeft gegeven dat ie fout zat. :rolleyes:

Hoezo, ik heb die facebook van hem niet online gezet.
Ik heb ze foto's niet online gezet, doet hij of iemand anders. Ik niet

Je moet niet zo huilen.
Heb hier ook ze echte facebook, hij mag blij zijn dat ik zijn fotos van lloret 2011 niet online zet. Of zijn duckface foto die op ze wall staat.

Ik zet die foto's niet online, dat doet hij.

een les zijn voor iedereen? je post dat je 12x220 squat en daarna was het ineens een tijd geleden, ik neem niet aan dat je in een week tijd 40 kg minder squat, en post het nu maar gewoon 180 is sws veel. maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je niks gefilmd hebt en gewoon loopt te trollen, je mag het filmpje ook pm'en als je wil.

Zou 'ie überhaupt wel eens in een gym geweest zijn?

@ lloydatoni

Post anders ook gelijk je benchpress, Deadlift en military press. Dan kunnen we die ook beoordelen. Want als het squaten al zo is dan vraag ik me af hoe de rest wordt uitgevoerd.

En laten we eerlijk zijn.. het is al een fail topic, dus kan je beter nog het beste eruit halen (als dat er nog in zit :p)

Die facebook naam :roflol:

Ik zou me kapot schamen, en dan nog die foto's :roflol:

epic topic is epic hahahaha

@ lloydatoni

Post anders ook gelijk je benchpress, Deadlift en military press. Dan kunnen we die ook beoordelen. Want als het squaten al zo is dan vraag ik me af hoe de rest wordt uitgevoerd.

En laten we eerlijk zijn.. het is al een fail topic, dus kan je beter nog het beste eruit halen (als dat er nog in zit :p)

ik stel me juist heel nederig en leergierig op nu toch? (A) :p
wat ik ook mag zijn na alle falerij
nogmaals: ik ben zeer blij dat ik het filmpje gepost heb :)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:54 ----------

zal ik maar gelijk ook een filmpje posten van toen ik 15 was en under the bridge zong? nu we toch alles op tafel leggen XD

Armen zijn ook niet 45, denk max 40 en je staat dan nog op redelijk vetpercentage. ZO 170kg squaten, dan denk ik dat je met goede uitvoering maximum 100kg squat. Antwoord op je begintopic: Ja, ze zijn terecht bezorgd.

nee maar wel bijdehand genoeg om comments te plaatsen.
wellicht ook cliché,
maar wat zijn jouw stats.
puur ter info....

irritant van die account hebbende mensen, maar nul achtergrondinfo....... zo zijn er heel veel hier helaas...en ook nog 4 jaar lid:(

ik stel me juist heel nederig en leergierig op nu toch? (A) :p
wat ik ook mag zijn na alle falerij
nogmaals: ik ben zeer blij dat ik het filmpje gepost heb :)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:54 ----------

zal ik maar gelijk ook een filmpje posten van toen ik 15 was en under the bridge zong? nu we toch alles op tafel leggen XD

ja

Ik wil best de helft van je familie posten + nog tientallen lompe foto's
Maar dat doe ik niet.

Maar als jij begint, wie weet. Kan het nog een leuk topic worden.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:58 ----------

nee maar wel bijdehand genoeg om comments te plaatsen.
wellicht ook cliché,
maar wat zijn jouw stats.
puur ter info....

irritant van die account hebbende mensen, maar nul achtergrondinfo....... zo zijn er heel veel hier helaas...en ook nog 4 jaar lid:(

Als je ook maar 2sec extra je best had gedaan, om ook maar genoeg informatie te vinden over mijn stats. Wat je blijkbaar geen drol interesseert maar dat terzijde. Had je gewoon gezien dat ik een log heb, en daarin 170 pagina's aan informatie staat over mij.

Maar dat doe ik niet.

Als je ook maar 2sec extra je best had gedaan, om ook maar genoeg informatie te vinden over mijn stats. Wat je blijkbaar geen drol interesseert maar dat terzijde. Had je gewoon gezien dat ik een log heb, en daarin 170 pagina's aan informatie staat over mij.

even een serieuze vraag nu, heb de beveiliging aangepast toch?
mensen die ik niet ken zouden als het goed is niks moeten zien nu
tenzij ik je ken 8-)

Maar dat doe ik niet.

zal dan aan mij liggen, maar ik krijg een zingende "moestafa" met snor als ik klik op je log.....

Terug
Naar boven