- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol
ach mischien gaan die likes zo omhoog haha
---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:39 ----------
2 zijn er nog te weinig![]()

Zelfs een eigen fan page
https://www.facebook.com/pages/Lloyd-bieshaar/330536666976796
Stoere vent hebben we hier.

Jij bent natuurlijk een heel pak stoerder door wat online iemand zitten te dissen die duidelijk te kennen heeft gegeven dat ie fout ben.![]()
Jij bent natuurlijk een heel pak stoerder door iemand wat online te zitten dissen die duidelijk te kennen heeft gegeven dat ie fout zat.![]()
een les zijn voor iedereen? je post dat je 12x220 squat en daarna was het ineens een tijd geleden, ik neem niet aan dat je in een week tijd 40 kg minder squat, en post het nu maar gewoon 180 is sws veel. maar ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je niks gefilmd hebt en gewoon loopt te trollen, je mag het filmpje ook pm'en als je wil.
)Die facebook naam![]()
Ik zou me kapot schamen, en dan nog die foto's![]()

Nee hoor ben niet jellyjammer dat mensen alles serieus nemen wat ik doe XD
die duckface is in de domme girl poses serie, en ga maar wat aan mn beveiliging XD
maar u jelly??![]()
@ lloydatoni
Post anders ook gelijk je benchpress, Deadlift en military press. Dan kunnen we die ook beoordelen. Want als het squaten al zo is dan vraag ik me af hoe de rest wordt uitgevoerd.
En laten we eerlijk zijn.. het is al een fail topic, dus kan je beter nog het beste eruit halen (als dat er nog in zit)

ik stel me juist heel nederig en leergierig op nu toch? (A)
wat ik ook mag zijn na alle falerij
nogmaals: ik ben zeer blij dat ik het filmpje gepost heb
---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:54 ----------
zal ik maar gelijk ook een filmpje posten van toen ik 15 was en under the bridge zong? nu we toch alles op tafel leggen XD
zal ik maar gelijk ook een filmpje posten van toen ik 15 was en under the bridge zong? nu we toch alles op tafel leggen XD
nee maar wel bijdehand genoeg om comments te plaatsen.
wellicht ook cliché,
maar wat zijn jouw stats.
puur ter info....
irritant van die account hebbende mensen, maar nul achtergrondinfo....... zo zijn er heel veel hier helaas...en ook nog 4 jaar lid![]()
Ik wil best de helft van je familie posten + nog tientallen lompe foto's
Maar dat doe ik niet.
Maar als jij begint, wie weet. Kan het nog een leuk topic worden.
---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:58 ----------
Als je ook maar 2sec extra je best had gedaan, om ook maar genoeg informatie te vinden over mijn stats. Wat je blijkbaar geen drol interesseert maar dat terzijde. Had je gewoon gezien dat ik een log heb, en daarin 170 pagina's aan informatie staat over mij.
Ik wil best de helft van je familie posten + nog tientallen lompe foto's
Maar dat doe ik niet.
Maar als jij begint, wie weet. Kan het nog een leuk topic worden.
---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 19:58 ----------
Als je ook maar 2sec extra je best had gedaan, om ook maar genoeg informatie te vinden over mijn stats. Wat je blijkbaar geen drol interesseert maar dat terzijde. Had je gewoon gezien dat ik een log heb, en daarin 170 pagina's aan informatie staat over mij.