XXL Nutrition

last van bezorgde omgeving

nee maar wel bijdehand genoeg om comments te plaatsen.
wellicht ook cliché,
maar wat zijn jouw stats.
puur ter info....

irritant van die account hebbende mensen, maar nul achtergrondinfo....... zo zijn er heel veel hier helaas...en ook nog 4 jaar lid:(

Zie het probleem niet zo, TS vraagt er ook zelf een beetje om he?

even een serieuze vraag nu, heb de beveiliging aangepast toch?
mensen die ik niet ken zouden als het goed is niks moeten zien nu
tenzij ik je ken 8-)

Ik kan je foto's niet meer zien.
Je FB was ook niet te vinden via je naam, wel via een andere manier.

140ym4h.png

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan je foto's niet meer zien.
Je FB was ook niet te vinden via je naam, wel via een andere manier.

yessss :D

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 20:05 ----------

ga ik maar zelf fotos uploaden en mezelf voor gek zetten

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 20:07 ----------

als jullie allemaal nou es naar rotterdam komen als phil heath er ook is, zal ik ook handtekeningen gaan uitdelen, volgens mij zit daar meer markt in dan als phil het gaat doen

Man dit is zwaar K''. Ga jezelf eerst eens een goede techniek aanleren.
En les 2 ..als je maat of wie daar ook staat roept DIEPER dan ga je f'''''' DIEPER!!
Tot je kotst...2 belangrijke lessen in BB succes!

Ps wel respect voor het filmpje hoor alleen de volgende keer wat meer back to earth.:cool::cool:

Je stats zijn wel zwaar aangepast ineens, hoe kan dat?
Too much e-peens?

Je stats zijn wel zwaar aangepast ineens, hoe kan dat?
Too much e-peens?

was uit een tijdperk dat ik in mn bulkperiode zat
en al het gewicht wat je nu ziet is met losse barbells uitgevoerd

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 20:48 ----------

voordat ik weer ga falen

serieus wat een gezever hier...

lloydatoni wist niet dat hij fout zat, geeft shit toe en gaat er aan werken. klaar toch?

snap niet zo goed waarom er nog 5 pagina's over door gejankt moet worden. vooral de haatposts, lezen jullie gewoon helemaal niet ofzo? ik vind het knap dat je zo lang rustig kan blijven lloydatoni met al die stokers die zelf geen vids posten.

serieus wat een gezever hier...

lloydatoni wist niet dat hij fout zat, geeft shit toe en gaat er aan werken. klaar toch?

snap niet zo goed waarom er nog 5 pagina's over door gejankt moet worden. vooral de haatposts, lezen jullie gewoon helemaal niet ofzo? ik vind het knap dat je zo lang rustig kan blijven lloydatoni met al die stokers die zelf geen vids posten.

ik zit er niet echt mee, bedoel meesten van die mensen wat ik zie bij hun stats zijn toch wel weer mensen van rond de 17 jaar en van niveau lichtgewicht en af en toe zit er tussen die 5 paginas door wat nuttigs bij zoals de posts die jij gepost hebt en die me verder op weg kunnen helpen

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 21:35 ----------

en de wat oudere wijzere ervaren mensen die wat bruikbaars te melden hebben doen dat gewoon ook en alle kritiek is bruikbaar toch?

t was gewoon te grappig voor woorden lloyd, maar idd genoeg aandacht aan besteed. je hebt genoeg om aan te werken ;)

t was gewoon te grappig voor woorden lloyd, maar idd genoeg aandacht aan besteed. je hebt genoeg om aan te werken ;)

daarom, en ik weet nu hoe ik eraan moet werken, heb zelfs al een date met een heuse powerlifter weten te regelen op deze manier (A)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 21:41 ----------

en ik hou wel van een dolletje op zn tijd, heb ook genoeg serieuze dingen gezegd, gedaaan in de tijd dat ik op dit forum zit

daarom, en ik weet nu hoe ik eraan moet werken, heb zelfs al een date met een heuse powerlifter weten te regelen op deze manier (A)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 21:41 ----------

en ik hou wel van een dolletje op zn tijd, heb ook genoeg serieuze dingen gezegd, gedaaan in de tijd dat ik op dit forum zit

haha op deze wijze krijg je in ieder geval wel de aandacht ;)

Kan niemand tips op geven als je geen fatsoenlijke squats maakt natuurlijk. Kan er wel wat pointers bij zetten:
1. Je kan wel dieper, maar durft het niet omdat je anders niet meer terug omhoog komt. 100 Kilo eraf halen en fatsoenlijke squats maken, je weet zelf wel dat dit nergens op slaat.
2. Als je écht niet op diepte komt, hamstrings gaan stretchen.
3. Borst hoog houden en bovenrug opspannen, waardoor je makkelijker spanning op je(onder) rug houdt, want die gaat nu al bollen terwijl je nog niet eens halverwege de juiste diepte zit.
4. Breken bij de heupen, niet bij de knieen. Naar achter gaan zitten dus, en niet voorover vallen. Knieen naar buiten duwen gedurende de hele lift.
5. Ellebogen naar voren douwen, trek de stang ín je traps.

En wat starter zegt inderdaad, TS heeft duidelijk geen idee waar ie het over heeft en zn stats kloppen ook van geen kanten... maar we weten het nu wel he, hij geeft t ruiterlijk toe en zal er waarschijnlijk wel van leren ook.

Kan niemand tips op geven als je geen fatsoenlijke squats maakt natuurlijk. Kan er wel wat pointers bij zetten:
1. Je kan wel dieper, maar durft het niet omdat je anders niet meer terug omhoog komt. 100 Kilo eraf halen en fatsoenlijke squats maken, je weet zelf wel dat dit nergens op slaat.
2. Als je écht niet op diepte komt, hamstrings gaan stretchen.
3. Borst hoog houden en bovenrug opspannen, waardoor je makkelijker spanning op je(onder) rug houdt, want die gaat nu al bollen terwijl je nog niet eens halverwege de juiste diepte zit.
4. Breken bij de heupen, niet bij de knieen. Naar achter gaan zitten dus, en niet voorover vallen. Knieen naar buiten duwen gedurende de hele lift.
5. Ellebogen naar voren douwen, trek de stang ín je traps.

En wat starter zegt inderdaad, TS heeft duidelijk geen idee waar ie het over heeft en zn stats kloppen ook van geen kanten... maar we weten het nu wel he, hij geeft t ruiterlijk toe en zal er waarschijnlijk wel van leren ook.

eerst leren vallen voordat je uit de afgrond kan opkrabbelen, dank voor de feedback en ik zal opnieuw moeten beginnen, iets waar ik vanaf woensdag weer voor 3 dagen in de week ga oppakken, ik pak het kleinste gewicht wat er is en ga alles weer filmen en analyseren en verbeteren en gewoon doen wat er gezegd is tegen me

Terug
Naar boven