XXL Nutrition

last van bezorgde omgeving

Ik hoop toch dat je die bar anders gaat leggen dan op de foto...
12 reps, dan heeft de cameraman genoeg tijd om langs alle hoeken goed te filmen. Schreeuw anders ook even: Yeah buddy!! Light weight.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop toch dat je die bar anders gaat leggen dan op de foto...
12 reps, dan heeft de cameraman genoeg tijd om langs alle hoeken goed te filmen. Schreeuw anders ook even: Yeah buddy!! Light weight.

Haha ik schreeuw standaard altijd, nothing but a peanut yeah buddy! Lightweight, enbik doe nu alleen met een stang en geen kussentje hoor :P

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 02:32 ----------

worden er trouwens denk 5, ik doe er 12 met 180 dus even kijken hoe zich dat gaat uitbetalen

Ah, je hebt je post al aangepast van 12x naar 5x zie ik. Haha...

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 03:13 ----------

Ik snap dat van die trollen eigenlijk allemaal niet... Zijn er echt mensen die zich daarmee bezighouden? :)

Als hij 5*225 onder parallel squat vind ik het ook een held!

Als je nog een aantal subtiele aanpassingen aan je openingspost doet heb je zo een haalbare squat van 5 x 100 :)

Maar soit, snap niet wat een filmpje nu kan bewijzen. Ik geloof best dat je 5 of 12reps (wat is het nu, kerel?) x 220kg kan, het is eerder de combinatie van "12x220 squat" en "op 5 maanden tijd" in dezelfde bewering dat het nogal dubieus maakt.

Als je nog een aantal subtiele aanpassingen aan je openingspost doet heb je zo een haalbare squat van 5 x 100 :)

Maar soit, snap niet wat een filmpje nu kan bewijzen. Ik geloof best dat je 5 of 12reps (wat is het nu, kerel?) x 220kg kan, het is eerder de combinatie van "12x220 squat" en "op 5 maanden tijd" in dezelfde bewering dat het nogal dubieus maakt.

tis 5 reps van 220(opbouwen volgens bill star) en 12 reps van 180, en ik heb voor ik echt startte met weighttraining, altijd jumping en sissy squats moeten doen bij hwt basketbal, dus mn startgewicht lag al redelijk hoog, na 1 maand serieus trainen op 150 dat gewicht bijv

tis 5 reps van 220(opbouwen volgens bill star) en 12 reps van 180, en ik heb voor ik echt startte met weighttraining, altijd jumping en sissy squats moeten doen bij hwt basketbal, dus mn startgewicht lag al redelijk hoog, na 1 maand serieus trainen op 150 dat gewicht bijv

Hoe laat staat dat filmpje erop? En zijn het "ass to the grass" squats?:)

heb om 3 uur afgesproken te gaan trainen, verwacht word het een productie te maken in de stijl van de filmpjes van antoine valliant of een ronnie coleman. heb eerst afgesproken met de grimeur en doe mn universal shirt aan voor de hardcore sfeer, zal ik de rest van mn training maar ook gelijk filmen?

heb om 3 uur afgesproken te gaan trainen, verwacht word het een productie te maken in de stijl van de filmpjes van antoine valliant of een ronnie coleman. heb eerst afgesproken met de grimeur en doe mn universal shirt aan voor de hardcore sfeer, zal ik de rest van mn training maar ook gelijk filmen?

Ik vind alles best! Als je maar niet vergeet duidelijk de schijven met kg aanduiding te filmen:P Succes!

Hij is gewoon erg vroeg begonnen jongens.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

of dit..

Fake_Foam_Barbell_Weights_Prop.jpg

:roflol: baas

De dag des doods!

Brn nu bezig, ik faal hard nu bij 200, kom niet diep genoeg voor een onder par squat, dus het is iets boven par nu, ik ga er hard aan werken nu om voor volgende week onder par te gaan, dit word zeker vervolgd!

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 15:23 ----------

beloofd

Kwam net bovrn par voor 8 herhalingen bij 200, ik wil gewoon het goed doen nu, voor dit schaam ik mr gewoon, baal te hard nu

Dus geen film?

1-6 50mg dbol eod

Kwam net bovrn par voor 8 herhalingen bij 200, ik wil gewoon het goed doen nu, voor dit schaam ik mr gewoon, baal te hard nu

Was je nou vanaf het begin met je echte stats gekomen dan was nu niets aan de hand, maar nu ben je een echte loser...

Terug
Naar boven