AndroidHealthClinic

late night honger

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Dit zullen vast meerdere mensen hebben maar mannn wat heb ik altijd een honger rond deze tijd meestal pak ik dan wel wat fruit of maak ik een kleine salade maar half uur later bam honger is er weer.

iemand tips voor een avond snack/maaltijd die je lekker vult maar niet dikmakend is?

Bak kwark. Vult goed!

Bak brinta

• Topic Starter Topic Starter
ben bang dat kwark me nogal snel de neus uit gaat komen vreet al 2x per dag 250 gram kwark

noten 50gr + kwark 500ml

te laat zou ik ook niet meer teveel noten gaan eten als je niet te vet wilt worden. fruit, soep

sperziebonen zouden naar het schijnt de honger ook stillen maar zelf nog niet geprobeerd en lijkt me ook niet echt smakelijk :p

gooi wat whey of miscellar casseine door je kwark heen voor variatie van smaak :)

Drink anders wat water of doe jezelf tegoed aan een komkommer :)

( persoonlijk als ik honger heb eet ik gewoon maar dan gewoon zakje rijst 50 gr met 100gr kip ofzo maar wel clean... of brocolli met wat kaas smaakt rond 02:00 ook best hoor :P dan de volgende dag maar halfuurtje langer rennen )

brocolli met kaas, het water loopt me al in de mond......bah :p

klopt die had ik al eens eerder gezien, lastig aan zijn video's vind ik dat hij Amerikaanse producten gebrijkt en veel lijken me ook niet ideaal als je aan het cutten bent

Ik eet 's avonds vaak nog een bak brinta met water + whey. Vult goed en goede kcals.

Zit t niet gewoon tussen je oren/verveling? Drink n flinke beker groene thee en verzet je zinnen....
Of spaar wat calorieen en leef je uit savonds :D

Inderdaad, vreet gewoon nog een bak kwark, klein beetje siroop erdoor, happen maar. Of gewoon een halve liter water achterover klokken!

Zit t niet gewoon tussen je oren/verveling? Drink n flinke beker groene thee en verzet je zinnen....
Of spaar wat calorieen en leef je uit savonds :D

Voor ik begon op te letten wat ik at en niet sporte zou ik de koelkast opentrekken en alles wat me lekker leek op vreten tot ik vol zat

een blikje tonijn is goed s'avonds aangezien het goed vult, veel eiwitten bevat en ewitten zijn dat traag (langdurig) afgeven is dit ideaal voor de spieren te voeden s'nachts...;)

Niks en stevig ontbijten.

Terug
Naar boven