Fitness Seller

lats vleugels !!

oke bedankt, dat ga ik proberen.
mijn schema:
ma- biceps,triceps,schouders(onderarmen)
di- borst,lats, benen(onderarmen)
wo- biceps,triceps,schouders,nek. (onderarmen)
do- borst,lats, benen(onderarmen)
vrij- biceps,triceps,schouders(onderarmen)
za- borst,lats, benen(onderarmen)
zo- rust.

ik train circa 1,5/2 uur op een dag behalve zondag dus.
ik ben niet echt iemand die fotos van zich gaat nemen, maar hier is een foto van toen ik 1,5 maand bezig was. ik ben wel voorruit gegaan, maar dat is niet te zien in me lats:P
: http://img100.imageshack.us/i/roze0.jpg/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

lol, je onderarmen krijgen totaal geen rust, ga zo door

Het is niet enkel je lats.
Nogmaals. Je doet 3x zoveel als de gemiddelde krachtsporter hier. 3 max. 4 uurtjes training per week is zat genoeg!! Hier ga je niet veel mee bereiken.

Je hersteld zo nooit. 3 dingen: training/voeding/rust. Als dat in balans is dan ga je groeien.

(Die tube tandpasta is trouwens groter dan je bovenarm)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
haha ik weet. I dont care, het ging om hoe breed ik was. onderarmen zijn hier net luciferhoutjes ja:P

zal ik dan gewoon maar zo doen:

ma- biceps,triceps,schouders,nek(onder/bovenarmen)
di- borst,lats, benen
wo- Rust
do- biceps,triceps,schouders(onder/bovenarmen)
vrij- borst,lats, benen
za- Rust.
zo- Rust.
etc.
of weetje misschien beter schema?

Laatst bewerkt:
Het is niet enkel je lats.
Nogmaals. Je doet 3x zoveel als de gemiddelde krachtsporter hier. 3 max. 4 uurtjes training per week is zat genoeg!! Hier ga je niet veel mee bereiken.

Je hersteld zo nooit. 3 dingen: training/voeding/rust. Als dat in balans is dan ga je groeien.

(Die tube tandpasta is trouwens groter dan je bovenarm)

:haha:

haha ik weet. I dont care, het ging om hoe breed ik was. onderarmen zijn hier net luciferhoutjes ja:P

zal ik dan gewoon maar zo doen:

ma- biceps,triceps,schouders,nek(onder/bovenarmen)
di- borst,lats, benen
wo- Rust
do- biceps,triceps,schouders(onder/bovenarmen)
vrij- borst,lats, benen
za- Rust.
zo- Rust.
etc.
of weetje misschien beter schema?
nog debieler dan het schema wat je eerder poste.
Lees de stickies eens, het is zo moeilijk niet hoor

mogelijkheid A: 3x in de week fullbody
mogelijkheid B: 4daags split
ma: borst/tricep
di: rug/bicep
wo: off
do: benen+buik
vrij: schouders

Ja ik heb een probleem want het staat wel op die stang, maar nu zeggen jullie dat het niet zo is en is mijn hele tricep workout naar de maan:treuren:

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

jullie weten toch wel dat ik het alleen vreemd vind dat tricep op die stang staat maar dat ik sarcastisch was toen ik zij dat dat mijn hele tricep workout was

Zijn je ouders tandarts?

Nu nog een foto zónder shirt. Ik zie alleen een adertje op je arm, je hebt zeker net ehm... getrained?

(ja ja dit is het tienerforum)

Deadliften geeft je een dikke rug swa

Ja ik heb een probleem want het staat wel op die stang, maar nu zeggen jullie dat het niet zo is en is mijn hele tricep workout naar de maan:treuren:

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

jullie weten toch wel dat ik het alleen vreemd vind dat tricep op die stang staat maar dat ik sarcastisch was toen ik zij dat dat mijn hele tricep workout was

ja het is een tricep oefening kneus, maar dan moet je wel een PUSHDOWN doen. PUSHDOWN met je tricep
PULLDOWN is je rug. je kan ook closegrip pulldown (waar triceps op de stang staat) en dat is ook je rug.

Vraag me af hoe jij traint. Ik neem aan dat je toch wel voelt welke spier je aan het trainen bent:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
@ oh oh iris, haha nope. maar ik zal deze week nog wel ff een foto maken van nu, als ik tijd heb:P
@ baksteen123 ik ga dat 4daags-split-schema denk ik voor de komende maand gebruiken, dan zie ik wel verder

ja het is een tricep oefening kneus, maar dan moet je wel een PUSHDOWN doen. PUSHDOWN met je tricep
PULLDOWN is je rug. je kan ook closegrip pulldown (waar triceps op de stang staat) en dat is ook je rug.

Vraag me af hoe jij traint. Ik neem aan dat je toch wel voelt welke spier je aan het trainen bent:rolleyes:
Rustig maar man ik heb hem nog niet geprobeert:p
En ik had er destijds nog niet zo diep over nagedacht, de enige keer dat ik die latmach stang heb gelezen was toen ik voor het eerst trainde.
Als het goed voelt ga ik um er denk ik wel inzetten, beetje variatie.
Tricep training is de donderdag pas dus moet je nog even in spanning blijven ;)

Ik zou je trainingsschema wat aanpassen, korter trainen, tenzij je er goed op groeit maar dan had je hier waarschijnlijk niks komen vragen ;)
Goede biceps aanhechting zo te zien.

Uh, ja, dus in 3 maanden ben je minstens 11 kg aan spiermassa bijgekomen?

I smell bullshit.

hahahaha, nee ik zweer het. hier een webcam foto van toen ik 63kg was. : [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us
Als dat waar is, stop dan VOORAL NIET waar je mee bezig bent, want blijkbaar het jij iets gevonden waar je lichaam goed op reageert. Natuurlijk is er ook sprake van 'noob-gains', maar zoals ik het bekijk heb je zeker wat massa in je armen ontwikkeld, aangevuld door een nette set verwijde aders die eroverheen lopen. Rest van het lichaam kan ik slecht beoordelen, maar die 11 kg moet ergens opgeslagen zitten, hea.

EDIT: Kan ook zijn dat je net een pompsetje biceps curl hebt gedaan, waardoor het overgrote deel van je bloed op het moment van de foto in je armen (tenminste, de voorkant) zit.

Terug
Naar boven