MuscleMeat

Laxogenin

Bezoekers in dit topic

toenlytje

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2014
Berichten
1.178
Waardering
718
Lengte
1m89
Massa
40kg
Ik heb een aantal positieve dingen over laxogenin gelezen dat het effect lijkt op anabole steroiden zonder dat het je testesteron verhoogt, ook zouden er geen bijwerkingen zijn voor lever en andere organen.

Klinkt erg goed allemaal, heeft iemand voor mij hier meer informatie over of misschien eigen ervaringen?
 
Wilde dit ook nog eens zelf uitproberen, maar is er nog niet van gekomen.
Misschien andere hier wel ervaring mee?
 
Het klinkt erg positief, kan er zelf niet echt nadelige effecten over vinden. Geen schade aan lever of andere organen, wel lees ik dat de dermalcreme beter is als de orale versie. Las ook ergens dat het in nederland niet helemaal legaal is.

Misschien iemand die een goede site weet voor deze producten?
 
Gewoon legaal hoor in Nederland.. komt uit een plantje waar al langer extracten van op de markt zijn.

Zelf alleen ervaring met Beta Ecdysterone, dat is ook zo'n natuurlijke steroide saponin. Hier was ik wel positief door verrast
 
Gewoon legaal hoor in Nederland.. komt uit een plantje waar al langer extracten van op de markt zijn.

Zelf alleen ervaring met Beta Ecdysterone, dat is ook zo'n natuurlijke steroide saponin. Hier was ik wel positief door verrast

wat verraste je dan precies, een toename in wat?
 
Kreeg meer honger en kon makkelijker grotere porties eten als "normaal", toename in kracht en na 2 maanden ruim 2 kg. erbij. Ik zeg niet dat dit alleen maar droge spiermassa is, want heb geen vet percentage gemeten. Maar ik zat al een flinke tijd op me gewicht vast, vandaar dat ik eens iets anders wilde proberen.
 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar de werking van laxogenin.
Heb paar weken terug wel epicatechin geprobeerd echter werkte dit voor geen meter.. Was ook zo'n gehyped stofje..
 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar de werking van laxogenin.
Heb paar weken terug wel epicatechin geprobeerd echter werkte dit voor geen meter.. Was ook zo'n gehyped stofje..

Hoe lang heb je dit geprobeerd en op welke dosering?
 
Kreeg meer honger en kon makkelijker grotere porties eten als "normaal", toename in kracht en na 2 maanden ruim 2 kg. erbij. Ik zeg niet dat dit alleen maar droge spiermassa is, want heb geen vet percentage gemeten. Maar ik zat al een flinke tijd op me gewicht vast, vandaar dat ik eens iets anders wilde proberen.

waar heb je deze gehaald?

ik zie bij myprotein 60 capsules van 300mg (2 per dag) voor 21,95
 
Kreeg meer honger en kon makkelijker grotere porties eten als "normaal", toename in kracht en na 2 maanden ruim 2 kg. erbij. Ik zeg niet dat dit alleen maar droge spiermassa is, want heb geen vet percentage gemeten. Maar ik zat al een flinke tijd op me gewicht vast, vandaar dat ik eens iets anders wilde proberen.
Vreemd ook dat je aankomt als je meer honger krijgt
 
waar heb je deze gehaald?

ik zie bij myprotein 60 capsules van 300mg (2 per dag) voor 21,95

Ik had ze van sportpoeders. 100 caps met 250 mg. voor 29 euro dacht ik
 
30 dagen op 150mg per dag...

Dosering zou moeten kloppen inderdaad.. misschien werkt het pas na een paar weken, zoals de meeste vergelijkbare producten?
 
Vreemd ook dat je aankomt als je meer honger krijgt

Best vreemd ja, dus eigenlijk gewoon minder eten zodat je honger krijgt en dan kom je in gewicht aan..
Oke sorry ik zal me sarcasme modus uit zetten ;) Ik ben per dag ongeveer 500 kcal meer gaan eten en deze heb ik vooral uit extra eiwit gehaald.
 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar de werking van laxogenin.
Heb paar weken terug wel epicatechin geprobeerd echter werkte dit voor geen meter.. Was ook zo'n gehyped stofje..
Ik gebruik 400mg per dag en merk wel effect :p
 
Zal wel weer niks zijn.
 
Back
Naar boven