Fitness Seller

Le petit cutlog von el sjekoog

• Topic Starter Topic Starter
je bierconsumptie alweer onder controle?

klonk als een bekend verhaal namelijk :P

Natuurlijk nie jonge, wa denk hij!

Ik drink niet vaak, maar als ik drink maak ik meestal een inhaalslag voor alle keren die ik gemist heb....

Ik heb btw de ideale zuipcombo gevonden om zonder hoofpijn plus kater door te tanken:

2 bier
1 cola
1 glas water
repeat
:D

Trust me, wat hij ook zegt:P Zijn bier consumtie alles behalve onder controle...Maar hij is wel BIGGY!

Ik denk dat ik maar beter een andere eigenschap onder controle kan krijgen.... ging bijna mis zaterdag hé ;)

Natuurlijk nie jonge, wa denk hij!

Ik drink niet vaak, maar als ik drink maak ik meestal een inhaalslag voor alle keren die ik gemist heb....

Ik heb btw de ideale zuipcombo gevonden om zonder hoofpijn plus kater door te tanken:

2 bier
1 cola
1 glas water
repeat
:D

Ik denk dat ik maar beter een andere eigenschap onder controle kan krijgen.... ging bijna mis zaterdag hé ;)

2 words; anger management;):p

Ten gunste van mijn studieontwijkend gedrag zal ik hier eens een update neertikken...

Hoewel het een cutlog is wat al even loopt kwam mijn cut alleminst op gang. Op kamers gaan en een niet geringe biervoorraad kwamen niet ten goede aan de opstartproblematiek.

Alle junk is nu uit huis, de enige carbbronnen die ik nog heb is 5k pandanrijst, volkorenpasta en brinta.
Sinds 2 dagen ben ik weer schoon aan het eten, ik ga het nu zo lang mogelijk vol proberen te houden om vervolgens over 3 weken de mac weer eens leeg te roven(al 3 maanden niet geweest).

M'n gewicht is steady rond de 100 kilo. Sta ongeveer op 15% en wil zo snel mogelijk zakken naar de 12.

Mijn voeding nu:

ontbijt:
35 gram brinta
3 eieren, gooi van 2 het eigeel weg.

10.00
40 gram whey
30 gram brinta

13.00
150 gram tonijn, 1 el ketchup of curry.
1 stuk fruit

16.00
100 gram kipfilet.

18.00 avondeten.
Pandanrijst
150 gram vlees(whatever er in de aanbieding is bij de appie)
150 gram groente

22.00
250 gram kwark

Heb ook nog 500 gram bcaa's staan waar ik over een tijdje weer mee ga beginnen. Zal dan 7.5 gram pakken voor de ochtendcardio en pre en post WO 7.5 gram.

Of ik dit jaar mee ga doen met de contest ben ik nog over aan het nadenken....

vol goede voornemens, gaat goed komen man!

vol goede voornemens, gaat goed komen man!

Thanks man, gaan er volle bak tegenaan!

Dalijk chest-triceps trainen.

Voeding vandaag:
Ontbijt:
3 eiwitten, 1 dooier.
50 gram brinta
250ml melk

10.00
45 gram whey
35gram brinta

Hiertussen niks gegeten ivm tentamens.

15.00
150 gram tonijn
1 el curry

18.00
200 gram pandan rijst(ongekookt afgewogen).
200 gram gehakt
1 ei
100 gram wokgroente.

Straks na het trainen 7.5 gram bcaa's en om 22.00u 250 ml kwark.

Thanks man, gaan er volle bak tegenaan!

Dalijk chest-triceps trainen.

Voeding vandaag:
Ontbijt:
3 eiwitten, 1 dooier.
50 gram brinta
250ml melk

10.00
45 gram whey
35gram brinta

Hiertussen niks gegeten ivm tentamens.

15.00
150 gram tonijn
1 el curry

18.00
200 gram pandan rijst(ongekookt afgewogen).
200 gram gehakt
1 ei
100 gram wokgroente.

Straks na het trainen 7.5 gram bcaa's en om 22.00u 250 ml kwark.

Ik was rond 16.30 overleden denk ik, als dat alles was wat ik mocht eten :eek:

succes met de wedercut

Ik was rond 16.30 overleden denk ik, als dat alles was wat ik mocht eten :eek:

Veul groene thee zuipen, ik weet dat ik echt zo laag moet zitten nav de cut van vorig jaar...

Gisteren nieuw pr bij banken: 4x100 touch, 5de rep assisted en 2x110. Heb in het verleden eens 120 gedrukt..zal er binnenkort wel weer inzitten.

Ga nu rug-schouders trainen, rapport volgt!

Netjes kerel! Had de groene thee zoveel nut in jou optiek?

Netjes kerel! Had de groene thee zoveel nut in jou optiek?

Het hielp wel voor mijn gevoel ja, dronk toen wel echt veel groene thee en koffie....sloten koffie, haalde de 20 bakken per dag toen wel.

Heb vrijdag nog een roffe rug en beentraining gehad. 6x260kg leg press. Mijn benen zijn flink aan het groeien geslagen. Heb ze eigenlijk altijd verwaarloosd omdat ze altijd al flink waren zonder iets te doen. Heb binnen 3 weken striae van plusmin 5 cm lang op m'n benen gekregen.

Vanavond ga ik borst-triceps op volume trainen. Ik train om de week op krachtprestatie en de week erop op volume. Ben er van overtuigt dat je presteren moet faseren om progressie te boeken op zowel kracht als groeivlak.

Net benen-deads-rug getraind.

Deze keer getopt op deads en de rest op volume, geen tijd om heel m'n training uit te typen. Had deads getopt op 180-190-205 en x keer gefaald op de 225. Al even niet flink meer de focus op deads gehad, wel jammer.

Legpress heb ik wel flink kunnen rammen getopt op 6x265kilo.

gr sjek

Leef je nog Sjek?

streng dieet zeg ik vindt dat je voor met jou gewicht wel wat meer mag eten

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven