MuscleMeat

Le petit cutlog von el sjekoog

Wanneer ga je echt gewichten gebruiken tijdens je trainingen?
Of ga je altijd naar je warming up naar huis?
:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wanneer ga je echt gewichten gebruiken tijdens je trainingen?
Of ga je altijd naar je warming up naar huis?
:)

kilo's en aantal reps omdraaien ;)

Zal er nu even niet inzitten. Aanhechtingspees van m'n biceps is ontstoken. tendinitis dus even 3 weken lb....

Djees dude vervelend! Maar wel goed voor je lowerbody!:D

Wel zwaar nice die dead kerel:thumbs:

Zo 1 week volledige rust genomen. Een van mijn leraren heeft het nog eens goed bekeken en dacht dat ik alweer licht kon gaan trainen wat ik gisteravond dus ben gaan doen. Hij provoceerde de spier en pees en voelde toen niks...

Incline BP:
3x10x65

BP:
3x10x65

Leg press plate loaded.
10x120
10x160
8x200
6x240
Kon nog wel zwaarder maar bouw het even langzaam op, geen zin in meer gezeik met m'n lichaam.

Incline dumbbell press
3x10x28k

Flat dumbbell fly
2x10x14k
10x16k

Rope extensions
3x10x25k

Cable extensions
3.10x35k

Dumbbell tricep extensions
3x10x32k

Hierna Hiit gedaan, runs van 12 tot 17kmh opbouwen, elke minuut 1km ophogen en 1 min op 5.0kmh uitlopen, voelde erg lekker...

beter dat je weer aan de gang kan sjek
niks doen is niks

Heb doordat ik gisteren zo anders getraind heb dan normaal goeie spierpijn en een aanhoudende pomp in m'n triceps en borst. Vandaag weer even rust en morgen trainen.
Mijn voeding wil ik echt weer gaan optimaliseren. ik ben laatst een procent en een beetje gezakt maar stagneer nu. Ik ben op kamers gegaan en mijn bier en rotzooiconsumptie is daardoor ook wat toegenomen :D

gtrz,

sjek

Hij is niet dood hij leeft!
iy20dz.jpg

mooie lats aanhechtigen ook + je posing is beter als voorheen op de latspread!
binnenkort weer 'n update; over hoe je traint,voeding, cut comments etc. ?

mooie lats aanhechtigen ook + je posing is beter als voorheen op de latspread!
binnenkort weer 'n update; over hoe je traint,voeding, cut comments etc. ?

Dat is wel het plan ja, ik heb het weer razend druk. Sinds 4 weken verhuist, tentamens die eraan komen en een vriendin op 145km afstand...

Als de tentamens voorbij zijn ga ik weer loggen.

Het trainen gaat iig echt fantastisch, wat een verschil een fatsoenlijke gym kan maken. blessure aan mijn bicepspees is bijna helemaal weg dus we kunnen weer flink ertegenaan.

Dat is wel het plan ja, ik heb het weer razend druk. Sinds 4 weken verhuist, tentamens die eraan komen en een vriendin op 145km afstand...

Als de tentamens voorbij zijn ga ik weer loggen.

Het trainen gaat iig echt fantastisch, wat een verschil een fatsoenlijke gym kan maken. blessure aan mijn bicepspees is bijna helemaal weg dus we kunnen weer flink ertegenaan.
bevalt je nieuwe appartement een beetje? 145km, t*ring ben je wel zo'n 3 uur onderweg.

train je nu ''weer'' samen met sjap, of zit hij in een ander dorp/gym, we horen wel van je, succes met je tentames!

bevalt je nieuwe appartement een beetje? 145km, t*ring ben je wel zo'n 3 uur onderweg.

train je nu ''weer'' samen met sjap, of zit hij in een ander dorp/gym, we horen wel van je, succes met je tentames!

Ja zo ongeveer, all-in 2uur en 45 minuten :D en dat doe ik zo al bijna 2 jaar...

Sjap en ik hebben knallende ruzie, ik ben jaloers op zijn pecs en hij op mijn kuiten....ik denk niet dat het nog goedkomt...

j/k:D

Ja zo ongeveer, all-in 2uur en 45 minuten :D en dat doe ik zo al bijna 2 jaar...

Sjap en ik hebben knallende ruzie, ik ben jaloers op zijn pecs en hij op mijn kuiten....ik denk niet dat het nog goedkomt...

j/k:D
netjes ik doe het zelfde alleen heb ik het makkelijker; 5min fietsen en dat ook al bijna 2 jaar

sjap mag ook nog wel eens met update's komen, hij post meer in jou log dan z'n eigen

Vandaag een rustige training
Deads-rug-benen

Deadlift:
12x70
12x120
6x160
6x160
10x120

Plate loaded seated row
10x40
10x50
8x60
8x65

Plate loaded pulldown
10x80
8x90
8x100
8x110

Leg press
10x120
10x170
8x180
8x190
10x120

2sets facepulls.
2 sets met cable station, 1 hand grip op heuphoogte en met gestrekte armen 180graden draaien.

morgen rust en overmorgen armen-schouders

Toch nette rustige training gozer! En goede pic man:D:thumb:

die plate loaded rows zijn lekker om af tewisselen.

Vandaag schouders-triceps

Dumbbell press
12x20 w-up
10x24
8x28
6x30
4x30

Dips-4x10xBw

achterkant schouders met cable, gewicht is niet boeiend.

Dumbbell tricep extensions
10x26
8x30
8x26
8x24

Side raises
10x10
10x12
10x14
8x14

cable extensions breed
10x30
8x35
6x40
10x30
hierna nog 2 sets cable extensions om te pompen

nette training Sjek, ik kan me echt niet realiseren dat je binnen de kortste keren weer hellemaal ripped als vorig jaar bent!

je bierconsumptie alweer onder controle?

klonk als een bekend verhaal namelijk :P

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven