Knappe vent
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanwaar de 2 reps op de nose-breakers? of zijn het 2 setjes met 27,5
hoe verloopt de cut zover? ben benieuwd naar je voeding
Wanneer ga je echt gewichten gebruiken tijdens je trainingen?
Of ga je altijd naar je warming up naar huis?
![]()

mooie lats aanhechtigen ook + je posing is beter als voorheen op de latspread!
binnenkort weer 'n update; over hoe je traint,voeding, cut comments etc. ?
bevalt je nieuwe appartement een beetje? 145km, t*ring ben je wel zo'n 3 uur onderweg.Dat is wel het plan ja, ik heb het weer razend druk. Sinds 4 weken verhuist, tentamens die eraan komen en een vriendin op 145km afstand...
Als de tentamens voorbij zijn ga ik weer loggen.
Het trainen gaat iig echt fantastisch, wat een verschil een fatsoenlijke gym kan maken. blessure aan mijn bicepspees is bijna helemaal weg dus we kunnen weer flink ertegenaan.
bevalt je nieuwe appartement een beetje? 145km, t*ring ben je wel zo'n 3 uur onderweg.
train je nu ''weer'' samen met sjap, of zit hij in een ander dorp/gym, we horen wel van je, succes met je tentames!
en dat doe ik zo al bijna 2 jaar...
netjes ik doe het zelfde alleen heb ik het makkelijker; 5min fietsen en dat ook al bijna 2 jaarJa zo ongeveer, all-in 2uur en 45 minutenen dat doe ik zo al bijna 2 jaar...
Sjap en ik hebben knallende ruzie, ik ben jaloers op zijn pecs en hij op mijn kuiten....ik denk niet dat het nog goedkomt...
j/k![]()